Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Інтелектуальна гра "Найерудованіший хімік"

Хімія

Для кого: 7 Клас

03.01.2019

549

15

0

Опис документу:
МЕТА: • виявити найерудованішого хіміка 7класу; • розвивати пізнавальну активність та інтерес учнів до науки хімії; • розвивати в учнів пам'ять, увагу, логічне та нестандартне мислення, ерудицію та творчі здібності учнів; • підвищувати престиж знань.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

6

Найерудованіший хімік

МЕТА:

  • виявити найерудованішого хіміка 7класу;

  • розвивати пізнавальну активність та інтерес учнів до науки хімії;

  • розвивати в учнів пам'ять, увагу, логічне та нестандартне мислення, ерудицію та творчі здібності учнів;

  • підвищувати престиж знань.

Обладнання: проектор, екран.

І. ОГОЛОШЕННЯ ПОЧАТКУ КОНКУРСУ

Привітання

Ми починаємо конкурс «Найерудованіший хімік»

ІІ. Вихід учасників на сцену.

Запрошуємо учасників на сцену!

ІІІ. Перший наш конкурс «Знайомство»

Кожен учасник повинен назвати себе і пояснити за 30 секунд чому він бере участь в цьому конкурсі.

Максимальна кількість балів 6.

ІУ. Представлення журі.

Дозвольте представити вам наше шановне , принципове, ерудоване, найдобріше журі!

Склад журі:

Голова журі: Сичевський А.Г. директор школи.

Члени журі: Кошолап В.Г. заступник директора школи

Лопуга Л.В. завуч з виховної роботи

Кузьменко Г.С. педагог-організатор.

Учні по черзі розповідають про себе.

Умови, за якими учасники повинні змагатись у конкурсі:

  • бути уважними;

  • не панікувати передчасно;

  • боротися за кожен тур конкурсу;

  • працювати впевнено і наполегливо до переможного фіналу;

  • пам’ятайте, ви вже є кращі.

Конкурс буде проходити в шість турів

Журі оголошує результати після кожного конкурсу.

V. Конкурс

Слайд(1)І тур. «Пам’ять».

Зачитується 16 нічим не пов’язаних один з одним хімічних термінів.

Йон, Ферум, індекс, група, формула, Аурум, дистиляція, озон, суспензія, горіння, електрон, сода, молекула, окиснення, валентність, калій перманганат .

Терміни зачитуються двічі. Кожен учасник записує їх після зачитування. На написання термінів відводиться 1 хвилина, за кожний записаний термін учасник набирає 1 бал.

Слайд(2)ІІ тур. «Увага».

Ми маємо змогу впевнитися чи були уважні учасники вивчаючи хімію.

Слайди(3 – 10)Учасники розглядають портрети вчених і називають їх (по черзі).

На завдання відводиться 1 хвилина.

Максимальна кількість балів 6.

Слайд(11)Відповіді

Слайд(12)ІІІ тур «Логічне мислення».

На листочках написаний набір слів: Широко, руки, подивимось, обертаються, простягає, не, справи, скрізь, оглянемось, не, нашими, успіхи, старанності, хімія, її, людські:, свої, куди, перед, очима, куди, у.

Кожному учневі необхідно на аркуші паперу, не змінюючи закінчень відтворити текст одного з відомих висловів М.В. Ломоносова.

На виконання завдання дається максимум 2 хвилини.

Максимальна кількість балів – 6. Хто перший -6б, ІІ-5б., ІІІ – 4б., ІУ – 3 б.

Слайд(13) Широко простягає хімія руки свої у справи людські: куди не подивимось, куди не оглянемось, скрізь обертаються перед очима нашими успіхи її старанності…

М.В. Ломоносов

Слайд(14)ІV тур «Ерудиція».

Відгадайте про що йдеться мова, про який хімічний елемент чи речовину. Відповідь треба давати одразу після того як зачитається творче завдання.

Максимальний бал – 6.

Слайд(15)1.Моє ім’я в переводі означає «запашний». Маю більшу вагу, ніж мій брат, більш агресивний за нього і мало хто може протистояти мені. А вода обожнює мене, зі мною вона стає набагато кращою. Люблю висоту, грозу, гуляти в сосновому лісі.

  1. Яка це речовина?

У мене немає ні смаку, ні запаху, мене не можливо описати, мною насолоджуються. Не можна сказати, що я потрібна для життя, я саме життя.

3. Яка це речовина?

Я є альфа і омега, початок і кінець. Називають мене «безжиттєвий». Рослини без мене не можуть жити, а тварини помирають в моїй атмосфері.

4. Який це хімічний елемент?

Казка-загадка.

Учень зібрався вчити урок хімії про властивості одного хімічного елемента. «От – подумав учень, - якби зник цей елемент, то і вчити про нього не треба». Раптом чує голос з Космосу: «Елемент зникає». «Гаразд, - подумав учень -, піду пити чай.» Підходить до шафи а там не має стаканів, чашок. Учень відчуває холод і бачить, що зникло скло з вікон. Учень знову чує голос: «Елемент, який ти не хотів вчити зник. Руйнується земна кора, зараз зруйнується твій дім»

  • Ні! – закричав учень. Я все вивчу про цей

елемент, я знаю, що він був у природі ще при первісній людині. Цей елемент … !

Слайд(16) 1.Озон.2.Вода.3.Азот.4.Силіцій.

Слайд(17)V тур «Кмітливість».

Кожен учень підготував запитання для одного учасника. Зараз учасники виберуть кружечки на яких буде написано кому він буде давати запитання і кому відповідати. На кружечках написані ці пари:

1-2 2-1 3-4 4-3.

Максимальний бал за запитання 3 бали і за відповідь 3 бали.

Слайд(18)VІ тур «Реклама»

Потрібно зробити рекламу на користь науки хімії. Максимальна кількість балів 6

Поки учасники підготуються проведемо гру з учнями, що знаходяться в залі.

Потрібно 2 учасники. Кожен учасник робить крок і називає хімічний елемент, потім інший учасник по черзі. Виграє той, хто назве більше хімічних елементів і зробить більше кроків. (Вручається приз)

Слайд(19)VІІ тур «Знання».

Слайд(20)Учасникам задаю питання по черзі, всього по 5 питань

Правильна відповідь на питання 1 бал.

  1. Назвати формулу кухонної солі.

  2. Назвати формулу питної соди.

  3. Назвати формулу гашеного вапна

  4. Назвати формулу негашеного вапна

  5. Який елемент має найменшу масу

  6. Скільки Феруму міститься в організмі дорослої людини?

  7. Хто отримав першу Нобелівську премію в галузі хімії?

  8. Назвіть елемент «життя і мислення» ?

  9. Який елемент є основою неживої природи?

  10. Який метал можна назвати будівельним?

  11. Який метал необхідний для надання листю рослин зеленого кольору?

  12. Найпоширеніший рідкий оксид?

  13. Яка формула крейди?

  14. Яку речовину колись називали окисленою водою?

  1. Що таке чорне золото?

  2. Який елемент «допомогла» відкрить кішка?

  3. Що таке біле золото?

  4. Які коштовні прикраси не рекомендується довго зберігати, не одягаючи їх?

  5. Який спирт не горить?

  6. Назвіть елемент, назву якому дав хлопчик.

Слайд(21)1. NaCl 2.NaHCO3 3.Ca(OH)24.CaO 5. H 6.Fe 7.Вант-Гофф 8.P 9.Si 10.Ca 11Mg. 12.H2O 13.CaCO3 14.H2O2 15.Нафта 16.I 17.Сіль 18.Прикраси із перлів.

19.Нашатирний спирт.20.Неон.

Слайд(22)VIII тур «Творчість»

Домашнє завдання. Учні по черзі читають вірші, казки, легенди про хімію.

VI. Підсумки

Журі підводить підсумки. Оголошує переможців

І місце

ІІ місце

ІІІ місце

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.