Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Інноваційні підходи до формування інженерного мисленя у студентів

Професійна освіта

Для кого: Дорослі

03.01.2021

134

0

0

Опис документу:
Однією з основних задач технічних коледжів є формування інженерного мисленя у студентів. У більшій мірі абітур'єнти мало знайомі з технічними термінами, кресленнями, різними агрегатами та інструментами. Викладачі технічних дисциплін за період навчання навагаються усунути цей недолік у своїх майбутніх випускників.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Використання інноваційних підходів до визначення концепції побудови та розвитку системи інтенсивного онлайн навчання здобувачів фахової передвищої ...
Слайд № 1

Використання інноваційних підходів до визначення концепції побудови та розвитку системи інтенсивного онлайн навчання здобувачів фахової передвищої освіти.

Джерело інновацій Суспільні потреби (проблеми розвитку цивілізації) Інтелектуальна діяльність людини
Слайд № 2

Джерело інновацій Суспільні потреби (проблеми розвитку цивілізації) Інтелектуальна діяльність людини

В недавньому минулому ми були країною інженерів. І навіть письменників називали інженерами людських душ. Не було менеджерів, не було маркетологів,....
Слайд № 3

В недавньому минулому ми були країною інженерів. І навіть письменників називали інженерами людських душ. Не було менеджерів, не було маркетологів,.. тільки інженери. Але зараз не достає технічно мислячих, грамотних інженерів! Задача технічних вузів знайти шляхи формування таких спеціалістів.

Справжній технар – хто він? Головна дилема інженера: зробити точно по кресленню? - зробити щоб воно все-таки працювало?
Слайд № 4

Справжній технар – хто він? Головна дилема інженера: зробити точно по кресленню? - зробити щоб воно все-таки працювало?

Інженер — це людина, яка спроможна впровадити технічну задумку в життя.
Слайд № 5

Інженер — це людина, яка спроможна впровадити технічну задумку в життя.

Теоретичні знання самі по собі нічого не варті. Для цікавих ідей необхідна людська взаємодія, конфлікт, аргументація і дебати. Одним із інструменті...
Слайд № 6

Теоретичні знання самі по собі нічого не варті. Для цікавих ідей необхідна людська взаємодія, конфлікт, аргументація і дебати. Одним із інструментів у освітній діяльності для формування вдалих спеціалістів інженерної направленості є ділова гра. Якщо до гри підключити комп’ютерні технології, то можна отримати необхідний інноваційний результат. АРГУМЕНТАЦІЯ,ЩО ДО ВИБРАНОЇ МЕТОДИКИ

Керівник проекту Конструктори Мною запропоновано командний ігровий метод роботи студентів з використанням віртуального виробничого процесу. Гра про...
Слайд № 7

Керівник проекту Конструктори Мною запропоновано командний ігровий метод роботи студентів з використанням віртуального виробничого процесу. Гра проводиться у третьому семестрі по темі «Деталювання скальної одиниці». Аудиторія перетворюється у конструкторське бюро, що складається з рядових конструкторів, керівника проекту і начальника бюро.

Кожен учасник гри отримує завдання зі складальним кресленням, наприклад, «Насоса шестеренчастого». Конструкторам вказано номер позиції деталі, яку ...
Слайд № 8

Кожен учасник гри отримує завдання зі складальним кресленням, наприклад, «Насоса шестеренчастого». Конструкторам вказано номер позиції деталі, яку необхідно виконати за допомогою 3D- моделювання. Якщо деталь не складна, то їх може бути більше однієї. Необхідно враховувати здібності студентів.

В процесі гри конструктори виконують такі деталі
Слайд № 9

В процесі гри конструктори виконують такі деталі

Керівник бюро виконує складання у загальний виріб. Якщо деталі виконані по розмірам без помилок, то складання проходить без проблем. А якщо є помил...
Слайд № 10

Керівник бюро виконує складання у загальний виріб. Якщо деталі виконані по розмірам без помилок, то складання проходить без проблем. А якщо є помилки у окремих деталей, то необхідно зробити роботу над помилками і знову виконати складання.

Технологія гри онлайн займає важливе місце у навчальному процесі – вона сприяє не тільки вихованню пізнавальних інтересів і активізації діяльності ...
Слайд № 11

Технологія гри онлайн займає важливе місце у навчальному процесі – вона сприяє не тільки вихованню пізнавальних інтересів і активізації діяльності студентів, але і формуванню загальних і професійних компетенцій. Ок! Робота в Компас-3D дозволяє розвинути просторову уяву і технічне мислення. Під час підготовки і проведення гри виробляються додаткові навички командної роботи, проходить закріплення теоретичних знань, розвивається почуття відповідальності, підвищуються показники якості знань. Висновок

ТЕХНАРІ, ОБ’ЄДНУЙТЕСЬ ДЛЯ ТВОРЧОСТІ!
Слайд № 12

ТЕХНАРІ, ОБ’ЄДНУЙТЕСЬ ДЛЯ ТВОРЧОСТІ!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.