Ігри на розвиток просторових уявлень у дітей

Опис документу:
У даному матеріалі подаються ігри для дітей дошкільного віку,учнів початкової школи.Їх можуть використовувати батьки та вчителі під час індивідуальних занять з дітьми. Зазвичай у ці ігри можна грати вдома і на вулиці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

1.Гра Солдатики У цю гру можна грати вдома і на вулиці під час прогулянки. За наказом командира-дорослого солдатик-дитина повертається ліворуч і праворуч, підводить ліву(праву) руку. Аналогічно можна грати в робота, коли дитина повинна торкнутися лівого(правого) вуха,очка і тощо. А також урок фізкультури в школі:учителі(тато або мама) дають команди, які повинні виконати учні-іграшки:підвести праву лапу, нахилитися вперед, обернутися ліворуч(іграшками керує дитина).Потім учителем стає дитина. Це дає їй навички самоконтролю за діями інших,що позитивно впливає на самоконтроль. Якщо в дитини виникають труднощі під час виконання команди, їй можна допомогти:наприклад,обернутися ліворуч разом із нею, тримаючи дитину за плечі. Бажано нагадувати дитині що правою (у загальному випадку)є та рука,якою вона малює або пише. Також за наявності помилок бажано не робити пряме зауваження- зробіть це через учня-іграшкутощо.

2.Прибиральна машина Зазвичай батьки добре знають,як змусити свою дитину прибирати за собою іграшки. Проте вимога беззаперечного виконання не тільки складна(адже дитина ще не навчилася підпорядковувати необхідності),але й небезпечна,оскільки воля дитини,що формується,можезламатисяна все життя. Проте переходити від хочу до необхідного слід хоча б для школи.Ця гра гарна для тих малюків,у яких ще не сформовані зібраність та довільність.

3.Дзеркало Якщо дитина дзеркалить,то пригадайте, що подібне можна вилікуватиподібним. Продиктуйте їй літери і цифри, які вона зазвичай зображує неправильно. А потім приставте дзеркало. Нехай дитина порівняє дзеркальне зображення з написаним. Нехай напише літери і цифри та бачить їх у дзеркалі.

4.Послідовні малюнки Малюнки слід розкласти попорядку і скласти за ними розповідь. Такі малюнки часто зустрічаються в дитячих журналах. Можна взяти старі Пізнайкоі вирізати звідти сюжетні ілюстрації,змінивши їх порядок.

5.Малювання історій(послідовність подій) Завдання:придумати і намалювати казку,або намалювати послідовні картинки до казок,що існують:що були спочатку, що-наприкінці.

6.ВправаДзеркало-2 Завдання:наслідувати позу партнера у дзеркальному порядку.

7.Ігри з фішками(розвивають уявлення про натуральний ряд чисел,увагу, зорове сприйняття,уміння працювати в групі).

8.Гра в лото(розвиває увагу,логічне мислення,довільність).

9.Пошта Слід розділити аркуш паперу на 4 квадрати і попросити дитину намалювати просту картинку(трикутник,кружок,квітку, рибку та ін.)за вказівкою,наприклад: Намалюй червоний кружечок у лівому верхньому кутку нижнього правого квадрата.Починати слід із найпростіших указівок,завершуючи складними.Якщо дитина стикається з труднощами,можна почати гру в поштуз цілого аркушу паперу:Намалюй рибку у верхньому лівому куткутощо.

10.Відшукування літер за Азбукою Працювати можна з групою дітей,тоді Азбука повинна бути великою,і висіти на дошці.Аналогічно до попереднього завдання: Яка літера знаходиться на дві літери вниз і одну букву праворуч від літери М?(За методикою Зак)

11.Ліворуч- праворуч Це варіант гри Гаряче-холодно.Разом зі словами гаряче-холодно говоримо ліворуч-праворуч,поки дитина шукає захований сюрприз.

12.Відгадай число Дорослий загадує число(у межах десятка або сотні, залежно від підготовки дитини),а дитина намагається його відгадати за якомога менше ходів.Той, хто загадав число,може відповідати тільки більше або менше.Потім партнери міняються.Коли число загадує дорослий,він може пояснити хід своїх міркувань і навіть намалювати картинку числового ряду(можна взяти для цього кравецький сантиметр): Я називаю число 5, оскільки воно знаходиться посередині числового ряду від 1 до 10.Потім я наступний відрізок ділю навпіл,і так далі, поки не відгадаю.

13.Пошук скарбів Намалюй приблизний план класу,кімнати(з меблями)або квартири.На ньому позначте місце,де заховали сюрприз для дитини. Хай дитина відшукає його за планом.У разі виникнення труднощів можна коментувати пошукову активність малюка словами гаряче-холодно,а такожліворуч-праворуч,вижче-нижчетощо.

14.Вигадай і відгадай загадку Дорослий із дитиною по черзі відгадують вигадані загадки, наприклад:Біле,холодне,пухнасте?-Снігтощо.

15.Запропонуйте дитині знайти все кругле,квадратне,дерев'яне тощо. Похваліть за зусилля.У такі ігри краще грати спільно з іншими дітьми.

16.Зроби за зразком Спорудження будівлі з кубиків,малювання сюжетного малюнку, орнаменту,аплікації,форма яких задається заздалегідь словесно або за допомогою схеми дорослого. 17.}Знайди помилку~ Дитині пропонують два орнаменти,а вона повинна відшукати ці помилки,допомагаючи якомусь казковому героєві,який відволікався під час роботи.Це завдання навчає дитину аналізувати зразок та результати власної або чужої діяльності,знаходити помилки та виправляти їх.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.