матеріал

Конспект

Для кого: 4 Клас

Година спілкування - «Булінг. Мій світ без насильства» /для дітей з особливими освітніми потребами/

Опис документу:
Донести до учнів та батьків інформацію про булінг, його прояви, наслідки та відповідальність. Формувати чітке сприйняття даної проблеми в оточуючому середовищі: на вулиці, вдома, у школі. Вправляти вміння розпізнавати булінг за прикметами, попереджати його прояв у сім’ї та захищати своїх дітей від будь-якого прояву насильства. Виховувати адекватне ставлення до прояву негативізму до дітей та самими дітьми; виховувати бажання доброзичливо спілкуватися з людьми, бути сміливішими, вміти за себе пост

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Година спілкування.

Тема: «Булінг. Мій світ без насильства»

/Для дітей з особливими освітніми потребами./

Мета: Донести до учнів та батьків інформацію про булінг, його прояви, наслідки та відповідальність. Формувати чітке сприйняття даної проблеми в оточуючому середовищі: на вулиці, вдома, у школі. Вправляти вміння розпізнавати булінг за прикметами, попереджати його прояв у сім’ї та захищати своїх дітей від будь-якого прояву насильства. Виховувати адекватне ставлення до прояву негативізму до дітей та самими дітьми; виховувати бажання доброзичливо спілкуватися з людьми, бути сміливішими, вміти за себе постояти.

Матеріал: фото немовлят, вірші про добро, картки з історіями про поведінку дітей вдома, у школі, картки із зображенням казок , де є прояв булінгу між казковими героями.

Хід роботи:

1. Чим більше доброти ми роздаємо,
Тим більше повертається до нас.
Бо ми тоді в гармонії живемо,
Життя стає чарівне — просто клас!

2. То ж придивись — в природі як красиво!
Повсюди радість, щастя і краса.
Життя людське — це теж велике диво
І тайна, й казка, й чудеса…

3. У ньому дивовижні є закони,
Таємна сила в добрих вчинках є.
На доброту немає заборони,
Тому неси у світ добро своє!

4. Бо доброта — це ніжне й світле слово,
Це усмішка, що сонцем виграє.
Вона тебе підтримати готова,
У ній безмежна, дужа сила є.

5. То ж доброту не можна всю роздати,
Вона, як невичерпне джерельце.

Разом: Чим більше будеш людям віддавати,
Тим більш прибуде, пам’ятай про це…

(Надія Красоткіна)

Ведуча:

Я думаю, що найбільше щастя та радість у житті це ви діти. Як приємно чути ваш веселий сміх, бачити життєрадісні обличчя, бути причетними до повсякденних відкриттів --- дитячі цікаві очі зворушую нас. Але скільки треба мудрості та терпіння, щирості, сили, любові та доброти вкласти в серця, щоб виростити вас справжніми людьми.

Скажіть, вас коли небудь ображали? Постійно?

Діти, а що таке БУЛІНГ?

Це якраз ті дії, коли постійно ображають і називають булінгом.

Це – моральне, фізичне , сексуальне, або економічне приниження людини кимось, з метою приниження його честі, гідності.

Я хочу наголосити на тому, що людина приходе в цей світ немовлям, чистим, невинним. Його люблять усі, пестять, носять на руках, доглядають за нею, вкладають в неї усю свою любов, надії, мрії. Подивіться.(учні на дошці розглядають немовля).

Які відчуття визивають ці малюки? Хочеться посміхнутися їм у відповідь, так?

Вони—ще зовсім маленькі, все навколо для них нове, і сонечко, і небо , МАМА –ось кого вони впізнають серед багатьох людей. Ви теж були маленькими, ходили в садочок, гралися з усіма. Час пройшов і ви у школі, в 5-му класі.

Скажіть,звідки ж беруться хулігани, не культурні люди, бандити, драчуни, тобто ті, хто нав’язує суспільству, людям свою погану суть: вони брешуть, крадуть, ображають тільки тих, хто слабше їх.

Але, ви знаєте, що самий головний закон, по якому ми живемо на Україні – це «Конституція». Саме в Конституції записані усі права, обов’язки та відповідальність за злочин.

У Законі України написано, що за свої вчинки кожен несе відповідальність:

1)Якщо вчинення булінгу відбулося вперше, то людина може заплатити штраф, або йому призначать громадські роботи ( срок--- від 20 до 40 годин).

2)Вчинення булінгу ГРУПОЮ ОСІБ, або ПОВТОРНО ПРОТЯГОМ РОКУ-

Штраф набагато більше треба заплатити, або громадські роботи від 40 до 60 годин.

3)Вчинення булінгу малолітніми особами, або особами віком від 14 до 16 років---- сплачують батьки штраф (від 50 до 100 неоподаткованих мінімумів), або батьки виконують громадські роботи на строк від 20 до 40 годин.

Діти, ви повинні пам’ятати, що за все прийдеться платити ---це Закон, і його треба виконувати.

Скажіть, діти, ви полюбляєте слухати, переглядати казки?

Добре, вам завдання: пригадайте, хто з героїв казки постійно намагається

образити, штовхнути ---хто це? Звісно – вовк. Назвіть казки, де є вовк. Давайте розглянемо ситуацію з казки --- Червона шапочка пішла до бабусі, а вовк--- що робив, оценіть його вчинкі.

А тепер скажіть, чи можна вважати його поведінку гарною? Чому? Це –булінг, якщо він переслідує маленьку дівчинку, а потім---з’їдає?.

Я хочу розповісти вам одну історію:

- Жив один хлопчик. Була в нього сім’я--- тато, мама, братик молодший, бабуся. Жили вони добре, але одного разу тато поїхав на заробітки. Довго не було тата, хлопчик дуже сумував за ним. Мама більше уваги приділяла братику, бо він маленький, А старшому було образливо. Він вважав, що усі його покинули—тато поїхав, мама тільки братика любить, а його , так він вважав –ніхто. Одного разу він прокинувся від того, що його хтось смикає за рукав –це був молодший брат, він просив провести його по сходинках униз до туалету. Старший узяв молодшого за руку і повів , а довівши до сходинок повернувся назад і пішов спати. Вранці він почув як плаче мама, молодший братик поламав ручку і сидів поруч, тихенько плакав. Яку оцінку ви дасте діям старшого брата?

(Діти оцінюють) А як би ви вчинили?

Це –нещасний випадок, не булінг.

Друга історія:

Кожного ранку Сашко не хотів йти до школи, як мама не вмовляла, ніяк. Тоді вона сказала, що справжній хлопчик нічого не боїться, він вчиться бути сміливим. Сашку стало соромно і він пішов до школи. Біля класу його чекали Вітя та Мишко. Хлопці постійно ображали хлопчика, забирали гроші, штовхали, ображали, інколи навіть речі псували. Сашко про те нікому не розповідав, боявся що назвуть трусом. В кінці тижня до класу прийшов новенький хлопчик, ще менше ,ніж Сашко. Вони стали друзями, разом гралися у дворі, малювали. Якось до них підійшли хлопці та почали глузувати та ображати меншого учня….

Як ви вважаєте , що зробить Сашко, придумайте кінець історії.

Відповіді учнів.

Скажіть, чи хотіли би ви, щоб вас ображали, говорили погані слова, кидалися б до вас у бійку?

Ні?

Кожен з вас придумав свій кінець історії, намалюйте його, а на наступній бесіді ви розкажете свою версію подій.

Який висновок можна зробити з цієї історії.

Треба завжди пам’ятати --- «Як гукнеться, те й почуєш», як ви будете ставитися до людей, так і до вас так будуть відноситися.

Будьте товариськими, добрими, завжди захищайте слабших, та дівчат.

Немає великої почесті від поганих вчинків, бо земля добрими ділами славиться.

--Так! Треба жити і добро творити,
Нести у світ побільше доброти.
Допомогти, навчити і простити,
З любов’ю в серці по дорозі йти.
Бо доброта — проміннячко погідне,
Що всім несе святу любов, тепло.
Мов синє небо, наче сонце східне,
Що після ночі темної зійшло.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

матеріал

Конспект

Для кого: 4 Клас