• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Педагогіка
  • Формування в учнів соціалізованих умінь на основі проектної технології навчання (засідання педагогічної ради у форматі творчої презентації)

Формування в учнів соціалізованих умінь на основі проектної технології навчання (засідання педагогічної ради у форматі творчої презентації)

Опис документу:
Мотивувати педагогічний колектив закладу на використання в освітньому процесі проектної технології навчання як засобу соціалізації вихованців. Провідною ідеєю є виховання соціально активної особистості на засадах використання проектної технології навчання, завдяки якій можна підвищити навчальну мотивацію, створити умови набуття досвіду вирішення життєвих ситуацій, моделювання умов виявлених проблем і пошук їх розв"язання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Калинівський НВК 2019-2020 н.р. Проектна діяльність – навчальний процес, в якому беруть участь розум, серце і руки ( А. Флітнер) (засідання педагог...
Слайд № 1

Калинівський НВК 2019-2020 н.р. Проектна діяльність – навчальний процес, в якому беруть участь розум, серце і руки ( А. Флітнер) (засідання педагогічної ради у форматі творчої презентації)

Проект – це унікальна діяльність, що має початок і кінець у часі, спрямована на створення певного, унікального продукту Мета: мотивувати педагогічн...
Слайд № 2

Проект – це унікальна діяльність, що має початок і кінець у часі, спрямована на створення певного, унікального продукту Мета: мотивувати педагогічний колектив Калинівського навчально-виховного комплексу на використання в освітньому процесі проектної технології навчання як засобу соціалізації вихованців

Проектне навчання дедалі більше набирає обертів, оскільки є дуже ефективним і актуальним підходом до викладання та навчання. Численні дослідження в...
Слайд № 3

Проектне навчання дедалі більше набирає обертів, оскільки є дуже ефективним і актуальним підходом до викладання та навчання. Численні дослідження вказують на те, що після його успішного впровадження в учнів покращується мотивація до навчання та підвищується рівень досягнень. Також така форма роботи допомагає реалізувати частково програму ранньої профорієнтації учнів, аби в майбутньому випускники свідомо обирали професію і навчальний заклад.

Мета і завдання технології не тільки передати учням суму знань, а ще й навчити здобувати ці знання самостійно, застосовуючи їх для розв’язання нови...
Слайд № 4

Мета і завдання технології не тільки передати учням суму знань, а ще й навчити здобувати ці знання самостійно, застосовуючи їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань; сприяти формуванню в учнів комунікативних навичок; прищепити учням уміння користуватися дослідницькими прийомами: збирання інформації, аналіз з різних точок зору, висування гіпотез, вміння робити висновки.

Ключова проблема проекту: Що може зробити людина для людства, якщо прагне досконалості?
Слайд № 5

Ключова проблема проекту: Що може зробити людина для людства, якщо прагне досконалості?

Що таке проектне навчання? Проектне навчання – це метод, навчаючись за яким, учні, певний час досліджуючи і реагуючи на справжні, цікаві та складні...
Слайд № 6

Що таке проектне навчання? Проектне навчання – це метод, навчаючись за яким, учні, певний час досліджуючи і реагуючи на справжні, цікаві та складні питання, отримують потрібні знання та навички.

Навчання на основі проекту передбачає таке: учні застосовують знання та навички для вирішення реалістичних проблем у реальному світі; підвищується ...
Слайд № 7

Навчання на основі проекту передбачає таке: учні застосовують знання та навички для вирішення реалістичних проблем у реальному світі; підвищується рівень відповідальності учня за виконаний обсяг роботи; вчителі виконують ролі тренерів та фасилітаторів дослідження, проводять рефлексії; часто учні працюють в парах або групах. Такий формат навчання передбачає залучення учнів до систематизації та набування знань, створення власних продуктів. Він розвиває навички критичного мислення, співпраці, спілкування, міркування, синтезу та стійкості в умовах обмеженого часу та визначеної мети

Вправа 1 Чому проектне навчання? (захист-аргументація – 10 балів)
Слайд № 8

Вправа 1 Чому проектне навчання? (захист-аргументація – 10 балів)

Чому проектне навчання? Бо проектне навчання реалізується через міждисциплінарні зв’язки, що виходять за межі програми одного конкретного предмету....
Слайд № 9

Чому проектне навчання? Бо проектне навчання реалізується через міждисциплінарні зв’язки, що виходять за межі програми одного конкретного предмету. Це значно розширює можливості вчителя і сприяє креативності, а учні часто мають завдання, у процесі вирішення яких отримують практичні навички, непередбачені в теоретичній частині навчального процесу. Тобто навчання відбувається природним шляхом, ненав’язливо, адже ціль – не вивчити, а виконати завдання, отримати результат, що дійсно мотивує дітей.

Вправа 2 Переваги проектного навчання: Учні… Вчителі … (з власного досвіду – 10 балів)
Слайд № 10

Вправа 2 Переваги проектного навчання: Учні… Вчителі … (з власного досвіду – 10 балів)

Переваги проектного навчання Для учнів: традиційна аудиторія перетворюється у відкритий навчальний простір, в якому учні рухаються у власному темпі...
Слайд № 11

Переваги проектного навчання Для учнів: традиційна аудиторія перетворюється у відкритий навчальний простір, в якому учні рухаються у власному темпі; у процесі виконання проекту виникає потреба в самонавчанні та самовдосконаленні; навчання на основі запам’ятовування та повторення переходить до інтеграції, відкриття та презентації набутих знань; учні мають можливість проходити всі етапи “виробництва”: від ідеї, створення моделі майбутнього продукту до його реалізації.

Для вчителів: надає вчителям можливість вибудувати позитивну історію стосунків з учнями за нових умов; підібрати учням ролі, підкресливши їхні інди...
Слайд № 12

Для вчителів: надає вчителям можливість вибудувати позитивну історію стосунків з учнями за нових умов; підібрати учням ролі, підкресливши їхні індивідуальність і природні таланти.

Вправа 3 Недоліки проектного навчання (захист-аргументація – 10 балів)
Слайд № 13

Вправа 3 Недоліки проектного навчання (захист-аргументація – 10 балів)

Недоліки проектного навчання Виникає ризик не виконати навчальну мету і не досягти результатів. Але цього можна уникнути, якщо раціонально спланува...
Слайд № 14

Недоліки проектного навчання Виникає ризик не виконати навчальну мету і не досягти результатів. Але цього можна уникнути, якщо раціонально спланувати процес

Вправа 4 Заповнення таблиці і захист власного проекту згідно теми (презентація-захист таблиці – 20 балів)
Слайд № 15

Вправа 4 Заповнення таблиці і захист власного проекту згідно теми (презентація-захист таблиці – 20 балів)

Слайд № 16

Метод проектів дає можливість кожному, хто навчається (а вчитель навчається на протязі всієї своєї трудової діяльності): вибрати справу до душі у в...
Слайд № 17

Метод проектів дає можливість кожному, хто навчається (а вчитель навчається на протязі всієї своєї трудової діяльності): вибрати справу до душі у відповідності зі своїми намірами та можливостями; оволодіти необхідними ключовими компетенціями

Що ж необхідно нашим учням для успіху? Здатність творчо мислити. Уміти працювати в команді і володіти навичками спілкування. Визначати пріоритети, ...
Слайд № 18

Що ж необхідно нашим учням для успіху? Здатність творчо мислити. Уміти працювати в команді і володіти навичками спілкування. Визначати пріоритети, планувати конкретні результати і нести персональну відповідальність за них. Ефективно використовувати знання реального життя. Комп’ютерна грамотність.

Які саме основні професійні компетентності учителя формуються під час використання ним проектної технології: знання в галузі предмета; орієнтація в...
Слайд № 19

Які саме основні професійні компетентності учителя формуються під час використання ним проектної технології: знання в галузі предмета; орієнтація в сучасних дослідженнях; володіння методиками викладання предметів; теоретичні знання в галузі індивідуальних особливостей психології й психофізіології пізнавального процесу, уміння використовувати ці знання в конструюванні реального освітнього простору; уміння педагогічними засобами визначати пізнаваний рівень розвитку учня; практичне володіння прийомами спілкування, які дають змогу здійснювати спрямовану результативну неруйнівну взаємодію в системі «учитель-учень» на всіх рівнях управління:стратегічний рівень (через програми, підручники), тактичний рівень (через тематичне планування, конспекти уроків), ситуативний рівень ( здійснення в разі потреби цілеспрямованої педагогічної підтримки учня); володіння управлінськими технологіями (педагогічний аналіз, уміння проектувати цілі, планувати, організовувати, коригувати, виконувати різні ролі: лідера й виконавця); здатність до постійного професійного вдосконалення.

В.Сухомлинський зазначав, що немає універсальних рецептів, форм і методів, які б гарантували успіх. Ми не стверджуємо, що впровадження проекту – ід...
Слайд № 20

В.Сухомлинський зазначав, що немає універсальних рецептів, форм і методів, які б гарантували успіх. Ми не стверджуємо, що впровадження проекту – ідеальна стратегія підвищення фахового рівня вчителя та успішності учня. Це – наш вибір, наш підхід. Ми не зупиняємося на досягнутому, адже розвивається той, хто рухається вперед. Я – педагог і цим пишаюсь. Це спалах серця і моя це доля. Летить душа у світ дитячий – Це вибір мій, а не з чиєїсь волі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
3
0
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!