До уроку психології.Тема : сприйняття інформації дітьми молодшої ланки.

Опис документу:
Дана робота є моїм напрацюванням ,публікуючи яке я ПОГОДЖУЮ використання матеріалу іншими людьми в особистій роботі.Сподіваюсь ,що Вам буде корисною інформація .Прошу не звинувачувати мене у будь-якого роду плагіаті,оскільки АВТОРСЬКУ СТАТТЮ (ДОРОБКУ ) і тому інше - не публікую,у моїх ,сподіваюсь, інформаційний презентаціях використана ЗАГАЛЬНОДОСТУПНА інформація із збірників й посібників ,що скомпонована особисто мною й готова до подання або допомоги у засвоєнні матеріалу учнями.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
СПРИЙНЯТТЯ інформації дітьми молодшої школи Підготувала : Солодка о.в.
Слайд № 1

СПРИЙНЯТТЯ інформації дітьми молодшої школи Підготувала : Солодка о.в.

сприйняття- пізнавальний процес, на основі якого формується суб'єктивна картина світу. Сприйняття - складний процес прийому і перетворення інформац...
Слайд № 2

сприйняття- пізнавальний процес, на основі якого формується суб'єктивна картина світу. Сприйняття - складний процес прийому і перетворення інформації, одержуваної за допомогою органів почуттів, які формують суб'єктивний цілісний образ об'єкта, що впливає на аналізатори через сукупність відчуттів, ініційованих цим об'єктом. При придбанні властивості довільності і опосередкованості знаковими системами сприйняття з натуральної психічної функції перетворюється у вищу. Як форма чуттєвого відображення предмета сприйняття включає виявлення об'єкта як цілого, розрізнення окремих ознак в об'єкті, виділення в ньому інформативного змісту, адекватного мети дії, формування почуттєвого образу. Сприйняття передбачає усвідомлення суб'єктом факту стимулювання і певні уявлення про нього, пов'язані з попереднім досвідом і вже сформованою системою уявлень, закріпленої в знакових системах. Сприйняття - це процес осмислення стимуляції сенсорних рецепторів, пов'язаний з іншими пізнавальними процесами, в першу чергу - пам'яттю і увагою

Сприйняття виражається у формі зосередження на сенсорному сигналі, його аналізі та інтерпретації для створення осмисленого уявлення про навколишній...
Слайд № 3

Сприйняття виражається у формі зосередження на сенсорному сигналі, його аналізі та інтерпретації для створення осмисленого уявлення про навколишній світ. Виділяють п'ять видів сприйняття але модальності відповідно до провідним аналізатором, які беруть участь в побудові перцептивного образу: зорове, слухове, дотикове (тактильну), смакове, нюхові.

Дитина молодшого шкільного віку здатний точно ідентифікувати відтінок і форму предмета, він уже добре знайомий з основними сенсорними еталонами (А....
Слайд № 4

Дитина молодшого шкільного віку здатний точно ідентифікувати відтінок і форму предмета, він уже добре знайомий з основними сенсорними еталонами (А. Л. Венгер, А. В. Запорожець, В. С. Мухіна). Поняття "сенсорний еталон" було запропоновано А. В. Запорожцем в рамках теорії формування перцептивних дій. Сенсорні еталони - це система чуттєвих якостей предметів, які були виділені в процесі суспільно-історичного розвитку і пропонуються дитині для засвоєння і використання їх в якості зразків при обстеженні об'єктів і аналізі їх властивостей.

Молодший школяр без праці оцінює розмір предмета, може співвіднести його з іншими предметами в просторі. При цьому як в дошкільному віці, так і в 1...
Слайд № 5

Молодший школяр без праці оцінює розмір предмета, може співвіднести його з іншими предметами в просторі. При цьому як в дошкільному віці, так і в 1 -2 класі діти часто все ще плутають такі просторові категорії, як "вправо - вліво". У період молодшої школи дитина точно диференціює головний і другорядні ознаки предмета, без праці називає деталі і особливості висунутого предмета, що говорить про розвиток детального сприйняття. Як правило, малюючи людини, багато першокласників неправильно тримають олівець, при розфарбовуванні фігур часто виходять за лінію контуру. Часто це пов'язано з типом нервової системи, а також з недостатністю самоконтролю, який за віковими показниками повинен бути сформований до початку періоду молодшого шкільного віку. При цьому за змістом малюнка можна відзначити, що молодші школярі здатні намалювати фігуру людини з промальовуванням особи, кистей рук.

Молодший школяр володіє розвиненим зоровим сприйняттям: вміє поєднувати кольори, складати візерунки і малюнки з геометричних фігурок, здатний до фо...
Слайд № 6

Молодший школяр володіє розвиненим зоровим сприйняттям: вміє поєднувати кольори, складати візерунки і малюнки з геометричних фігурок, здатний до формування емоційного образу об'єкта або предмета. Також добре розвинене у молодшого школяра слухове сприйняття, що виражається в чіткому відтворенні ритму мелодії при її одноразовому прослуховуванні, а також визначенні її настрою - сумна або весела. Молодший школяр здатний до формування емоційного образу об'єкта або предмета. В даний час багато початкові школи обладнані сенсорними кімнатами, де дитина отримує сенсорні стимули різної модальності. Відбувається це за рахунок активної взаємодії дитини зі світловими тренажерами, тактильними килимками і іншим інвентарем, здатним вирішувати проблеми недостатньої сформованості сенсорної сфери молодшого школяра. Сенсорний розвиток є основою вміння дитини вчитися, отримувати знання з навколишнього світу. Багато в чому розвинена сенсорна сфера в молодшому шкільному віці є результатом дошкільного виховання, коли дитина в ігровій формі отримав подання про стимулах різних модальностей: слуховий, зорової, тактильної. Якщо ж сенсорним системам дитини не було приділено належної уваги в період дошкільного дитинства, можна спостерігати розрізненість сфери сприйняття. В результаті виникають труднощі в навчанні, спостерігається поширене явище синдрому дефіциту уваги і гіперактивності, коли дитина не в змозі довільно утримувати увагу на об'єкті тривалий час. Вирішити цю проблему можна декількома способами, одним з яких є реалізація бажання дитини рухатися, виплеснути енергію.

Дякую за увагу!!
Слайд № 7

Дякую за увагу!!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»