Диференціація навчання -шлях підвищення рівня успішності школярів (студентів)»

Опис документу:
В даний час розвиток особистості є пріоритетним завданням у школі. Проблема відношення освіти і розвитку є надзвичайно важливою для школи та диференційованого навчання (напр. уроків з математики) вирішує цю проблему. Диференціальне навчання-це форма організації освітнього процесу, що враховує можливості та побажання кожного студента або окремих груп студентів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: «Диференціація навчання -спосіб підвищення рівня успішності студентів»

Математика є однією з найскладніших дисциплін і викликає труднощі для багатьох школярів. Як свідчать численні Психолого-педагогічні дослідження, якщо ви рівні багато чинників, які впливають на рівень пізнання нових знань, нові знання все одно будуть вивчатися по-різному. Тому існує потреба в навчальному процесі, який враховує відмінності між студентами і створює найкращі умови для ефективної навчальної діяльності всіх школярів, тобто є потреба в реструктуризації зміст, методи, форми навчання, що враховують індивідуальні особливості студентів. І одним з цих підходів є диференціювання рівня.

В даний час розвиток особистості є пріоритетним завданням у школі. Проблема відношення освіти і розвитку є надзвичайно важливою для школи та диференційованого навчання вирішує цю проблему. Ця технологія спрямована на викладання всіх дітей: високого, середнього та низького розвитку. Студент розглядається як "предмет" діяльності: студенти думають, пошук, зробити відкриття. Тема "характер проявляється на всіх етапах навчання: в отриманні і систематизації знань, контролю і самоконтролю, оцінки і самоповаги, при виконанні домашніх завдань.

Диференціальне навчання-це форма організації освітнього процесу, що враховує можливості та побажання кожного студента або окремих груп студентів. Метою диференційованого навчання є створення комфортних умов для навчання та особистісного розвитку з урахуванням індивідуальних-психологічних характеристик. Диференціація освіти здійснюється шляхом зміни змісту, що регулюють складність і тривалість індивідуальних завдань, вибираючи засоби викладацької підтримки студентів відповідно до їх можливостей.

Як повинен будуватися процес диференційованого навчання, щоб вчитель дійсно міг врахувати особливості і можливості його учнів?

Принципове підґрунтя такого процесу має бути педагогічна діагностика. Освітня діагностика розрахована, по-перше, оптимізувати процес індивідуального навчання, по-друге, забезпечити правильне визначення результатів навчання, а по-третє, виходячи з розроблених критеріїв, звести до мінімуму помилки в передача студентів з однієї навчальної групи до іншої. Освітня діагностика являє собою набір спеціально відібраних і системних завдань, які дозволяють:

визначати особливості засвоєння студентами предметних знань, навичок і навичок;

Визначити характер складнощів студента і визначити їхні причини; Встановити рівень навчання.

оцінити зміни, що відбуваються в розвитку студентів.

За результатами психологічної та освітньої діагностики в класі були сформовані три групи студентів (на рівні досягнень):

1 Група, студенти з високими академічними

Студенти цієї групи можуть працювати зі складним матеріалом, який вимагає вміння застосовувати знання в незнайомій ситуації і бути творчим по-своєму освітні завдання, здатні виділяти істотні, природні, досягати високого рівня знань.

2 Група, студенти з середніми здібностями ці студенти асимілювати матеріал після тренувальна робота, не відразу виділити необхідні, природні, можуть бачити в h Aston General, освоївши знання; це займає їх більше часу, щоб вчитися.

Якщо студенти відправляються на дві групи, щоб допомогти, вони зможуть впоратися з завданнями 1 групи дітей.

3 Група, студенти з низькими здібностями навчання ці учні вивчають матеріал після повторних вправ і не завжди в повному обсязі, виконують репродуктивні завдання, овлад протягом більш тривалого періоду часу.

Композиція з груп є немінливою. Він може змінюватися не тільки протягом усього процесу навчання, але й у різних класах, працюючи з групами студентів у двох основних напрямках: 1. підвищення інтересу до викладання, в самостійну навчальну діяльність. 2. допомагаючи студентам навчатися і навчати раціоналістузавжди.

Для того, щоб провести диференційовану підготовку, необхідно підбирати і розробляти дидактичні матеріали. Види диференційованих задач: 1. попередні завдання за рівнем складності 2. спільне призначення для всього класу з пропозицією додаткової системи вправ зростаючої складності. Індивідуальних диференційованих завдань. 4. групувати диференційовані завдання з урахуванням різних студентських тренінгів. 5. рівні варіації задач з додатком до кожного варіанту системи додаткових задач зростаючої складності. 6. вправи, що показують мінімальну і максимальну кількість завдань для обов'язкового виконання. 7. диференційовані завдання з різним ступенем допомоги.

Після розробки необхідних дидактичних матеріалів організовано диференціальну роботу з стажистів. Диференціальна робота організована різними шляхами. Найчастіше студенти з низьким рівнем навчання пропонують репродуктивні завдання, а студенти з середнім і високим рівнями навчання пропонують продуктивні творчі завдання. Ви можете запропонувати продуктивні завдання для всіх студентів. Але в той же час діти з низьким рівнем навчання дають завдання з елементами творчості, в яких потрібно застосовувати знання в зміненої ситуації, а решта-творчі завдання застосовувати знання в новій ситуації Методи диференціації, які можна використовувати на етапі закріплення досліджуваного матеріалу. Способи диференціювання можуть поєднуватися один з одним, а завдання можуть бути запропоновані студентам на вибір. Різний характер диференціації і мета завдань, дозволяють під час уроку вирішити таку організацію освітньої діяльності багато разів, створити сприятливі умови для активного мислення студентів.

Кредити також використовуються в системі диференційованого навчання. Для систематичного моніторингу досягнення обов'язкових результатів навчання можна

Виберіть форму, наприклад, набір. Через обмежений час, кредити можуть бути проведені не на всіх темах, але тільки на більш значущих, матеріал якого є дуже важливим у подальшому вивченні шкільного курсу математики. Урок встановлений в годинах, відведених в якості резерву часу для письмового контролю. Досвід кредитної системи показав, що всі студенти повинні пройти через кредит без винятку. Для того, щоб кожному студенту працювати в індивідуальному темпі, підготовлені кілька варіантів роботи, різного ступеня складності, різні карти різного рівня: обов'язкові, "7; 8; 9" і "10; 11; 12".

Всі роботи, карти позначені наступними символами: q-підвищений рівень- середній рівень--рівень обов'язкового навчання. Організація тематичного набору включає три етапи: 1. Підготовка до встановлення. 2. проведення. 3. Оцінка. Підготовка до тесту починається з початку вивчення теми. Учитель розповідає про план роботи: кількість уроків, короткий зміст, цілі та мотиви; вказує Крайній термін для кінцевого набору на тему. Це вчить дітей планувати свою діяльність, здатність бачити кінцеву мету роботи. Під час вивчення теми необхідно витратити достатньо часу, щоб сформувати і випрацювати навички, щоб вирішити проблеми обов'язкового рівня. Робочі місця, аналогічні тим, на контрольний список повинен бути включений у домашню роботу. Перевірка їх продуктивності в середині і неуспішній повинна бути обов'язковою. Дуже важливо, щоб допомогти знайти спосіб вирішити проблему і сильний, зацікавлений студент. Викладач систематично перевіряє знання та навички студентів в тій чи іншій формі: усне опитування, самообстеження, тестування тощо. Бажано провести тест на один або два уроки до запланованого завершення вивчення теми, коли є ще резерв часу на усунення можливих недоліків в обов'язковому навчанні студентів. Різні методи і методи підходять для тесту: лобова зйомка, письмові та усні відповіді на картах-задачі, математичні диктовку, повторна перевірка відповідей самих студентів, шифровані і закодовані завдання, використання готових тексти з проходами... Усі завдання мають бути багаторівневе. Оцінка студентів є дуже важливим етапом в організації кредитного показника. Результат тесту може бути одним з двох знаків: "читати" або "не зараховуються". «Читати» виставляються тільки в тому разі, якщо обов'язкова частина твору виконана правильно. Якщо студент не завершить виконання обов'язкових завдань, він повинен повернути ці завдання. Не складно виділяти час на таку роботу безпосередньо на уроках.

Коли проводиться тест, найбільш ефективна організація, коли студент вже під час тесту або відразу ж після проходження він дізнається результат. Для кожного студента, рахунок карти підготовлені, які фіксують есе для кожної роботи і остаточний знак. Ще більше уваги заслуговують відкриті списки знань всього класу, які відображають результати кредитів. Ця організація кредиту служить мобілізацією стимулом для студентів, дозволяє їм працювати цілеспрямовано, контролювати їх прогрес, чітко знати, що ще потрібно поліпшити з того, що вивчається.

Диференціація включає відкритість змісту освіти, різноманітність навчального матеріалу, форми і методи навчальної роботи, варіативність індивідуальних і колективних методів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
2
міс.
2
3
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!