Дидактичні ігри ,,ЛЮДИНА – ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ” старший дошкільний вік

Опис документу:
Для вихователів пропонується опис дидактичних ігор та вправ спрямованих на ознайомлення дітей із професіями ,,ЛЮДИНА – ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ” : актор, художник, музикант, письменник, для дітей старшого дошкільного віку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ігри та вправи спрямовані на ознайомлення дітей із професіями системи 

,,людина – ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ

Дидактична гра ,,АКТОР

Дидактичне завдання: розширити уявлення дітей про професію артиста; розвивати у дітей знання про те що артисти бувають різні (театральні, циркові, телевізійні тощо); викликати у дітей інтерес та бажання дізнатися про роботу артиста.

Ігрове завдання: знайти 3 картки з однаковою каймою (однаковим кольором) та відповідність  і залежність цих карток (1 група – артист; 2 – одяг артиста; 3 – де артиста можна побачити).

Правила:

Розглянути всі картки.

Знайти ті картки, які підходять за  кольором.

Викласти та зрозуміти закономірність карток.

Хто перший знайшов та виклав, піднімає руку.

Хід гри:

Уважно розглянути всі картки, які розкладені на столі по групкам.

Знайти серед карток  саме ті, які потрібні; пояснити чому.

Забрати картки  та викласти на своєму столі.

Гра буде закінченою,  тоді коли хтось один правильно викладе та поясне свій вибір.

Ігрові дії : правильно знайти, викласти та пояснити свій вибір.

Результат : переможцем буде той, хто перший правильно добере та виставить картки згідно кольору кайми; правильно відповість за свій вибір.

Дидактична гра ,,Художник

Дидактичне завдання: закріпити знання дітей про професію художника. Чим користується художник в роботі.

Ігрове завдання: знайти і обвести кружечком ті предмети, які допоможуть художнику в роботі.

Правила:

Розглянути картки з зображенням різних предметів.

Знайти ті предмети, які знадобляться художнику для роботи.

Обвести кружечком предмети, які вибрав.

Хто перший з цим впорається підняти руку.

Хід гри:

Уважно розглянути предмети намальовані на картках.

Знайти саме ті предмети, які використовує художник.

Взяти олівець і обвести вибрані предмети.

Гра буде завершеною, коли хтось із дошкільнят правильно вибере і обведе всі предмети.

Ігрові дії: швидко знайти і обвести ті предмети, які потрібні для роботи художника.

Результат: переможе та дитина. Яка найшвидше знайде і обведе потрібні предмети для роботи художника.

Дидактична гра ,,Музикант

Дидактичне завдання: вчити дітей розпізнавати професію музиканта; закріплювати у словнику дітей назви музичних інструментів.

Ігрове завдання: знайти та зафарбувати клавішні інструменти жовтим кольором, струнні – червоним; ударні – зеленим.

Правила:

Розглянути музичні інструменти зображені на картках.

Знайти та згрупувати музичні інструменти.

Зафарбувати інструменти згідно кольорам.

 Хто перший зафарбує піднімає руку.

Хід гри:

Уважно розглянути музичні інструменти зображені на картках.

Знайти ударні, клавішні та ударні музичні інструменти.

Зафарбувати предмети відповідним кольором.

Гра буде завершена коли один із дошкільнят правильно по групує та зафарбує музичні інструменти.

Ігрові дії: швидко знайти та розфарбувати музичні інструменти згідно класифікації.

Результат: переможе та дитина, яка найшвидше знайде і розмалює відповідним кольором інструменти.

 

 

Дидактична гра ,,Письменник

Дидактичне завдання: закріплювати знання дітей про професію письменника; розвивати вміння дітей визначати результат праці письменника.

Ігрове завдання: Назвати  якомога більше творів, казок, оповідань тощо, які пишуть письменники. Назва автора плюс 1 фішка.

Правила:

Діти об’єднуються у дві команди.

Уважно розглядають картинки із зображенням різноманітних художніх творів.

Дошкільнята вибирають знайомі картки із зображенням знайомих творів.

По черзі розповідають, що саме зображено на картинці та називають автора (якщо знають).

Хід гри:

Поділ дошкільнят на дві рівні команди.

Розгляд картинок з зображеннями сюжетів знайомих, тематичних творів.

Назва творів тв. авторів.

Отримання фішок за правильні відповіді на запитання.

Підраховування фішок.

Перемагає та команда, яка набере більше фішок.

Ігрові дії : правильно назвати твори письменників та їх ім’я.

Результат: Перемагає та команда, у якої назбирається найбільше  фішок.

 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн