Дидактична гра як провідний інтерактивний метод навчання і виховання молодших школярів

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ПРОВІДНИЙ ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Слайд № 1

ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ПРОВІДНИЙ ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Гра- це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається живлющий потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра – це іскра, як...
Слайд № 2

Гра- це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається живлющий потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра – це іскра, яка запалює вогник допитливості та зацікавленості… Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку. В.О.Сухомлинський

Слайд № 3

У ГРІ ДИТИНА БУДУЄ МИСЛИТЬ МОДУЛЮЄ ЛЮДСЬКІ ВІДНОСИНИ АКТИВНО ДІЄ КОМБІНУЄ
Слайд № 4

У ГРІ ДИТИНА БУДУЄ МИСЛИТЬ МОДУЛЮЄ ЛЮДСЬКІ ВІДНОСИНИ АКТИВНО ДІЄ КОМБІНУЄ

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМИ
Слайд № 8

ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМИ

Зацікавити дітей змістом гри, визначити умови її проведення, ознайомити з правилами проведення, чітко розподілити завдання
Слайд № 9

Зацікавити дітей змістом гри, визначити умови її проведення, ознайомити з правилами проведення, чітко розподілити завдання

Кожна гра має бути забезпечена необхідним для її проведення обладнанням та інвентарем
Слайд № 10

Кожна гра має бути забезпечена необхідним для її проведення обладнанням та інвентарем

Необхідно широко залучати самих дітей до проведення різних ігор. Молодшим школярам дуже подобаються командні ігри
Слайд № 11

Необхідно широко залучати самих дітей до проведення різних ігор. Молодшим школярам дуже подобаються командні ігри

Вносити в гру елементи романтики, загадковості.
Слайд № 12

Вносити в гру елементи романтики, загадковості.

Кілька хвилин вільного часу , які з’явилися між справами, мають бути використані для рухливих ігор, ігор-забав, ігор-тренувань
Слайд № 13

Кілька хвилин вільного часу , які з’явилися між справами, мають бути використані для рухливих ігор, ігор-забав, ігор-тренувань

Привчати дітей контролювати і регулювати свої дії та сили у грі. Тому доцільним є аналіз гри, успіхів і помилок її учасників.
Слайд № 14

Привчати дітей контролювати і регулювати свої дії та сили у грі. Тому доцільним є аналіз гри, успіхів і помилок її учасників.

Слайд № 15

Слайд № 16

Гра – це творчість. Гра – це праця. Гра – це шлях до пізнання світу та розвитку дитини як особистості. О.Марков
Слайд № 17

Гра – це творчість. Гра – це праця. Гра – це шлях до пізнання світу та розвитку дитини як особистості. О.Марков

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ
Слайд № 18

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!