Анотація: у статті досліджується використання STEM-підходу у викладанні біології як ефективного засобу розвитку дослідницьких навичок учнів. Обґрунтовано значення інтеграції науки, технологій, інженерії та математики у навчальний процес для формування аналітичного мислення, вміння працювати з науковими даними та застосовувати експериментальні методи у вивченні біологічних процесів. Висвітлено сучасні методики, що поєднують лабораторні дослідження, моделювання біологічних явищ, використання цифрових технологій, робототехніки та 3D-біопринтингу. Особливу увагу приділено практичним підходам до навчання, включаючи проєктну діяльність, біотехнологічні експерименти, роботу з віртуальними лабораторіями та аналіз великих даних у біологічних дослідженнях. Розглянуто перспективи застосування STEM-технологій у навчанні біології для підготовки учнів до подальших наукових досліджень та професійної діяльності в умовах сучасного технологічного суспільства.