Анотація: у статті розкрито сутність та значення інтерактивної просвіти педагогів закладу дошкільної освіти в умовах воєнного стану як ефективного засобу безперервного професійного розвитку. Акцент зроблено на сучасних формах методичної роботи, що реалізуються в онлайн-форматі через участь педагогів у вебінарах, тренінгах, онлайн-курсах, марафонах, професійних конкурсах, проєктах і благодійних акціях. Проаналізовано роль цифрових платформ і освітніх ресурсів у забезпеченні доступності та якості фахової самоосвіти. Підкреслено значущість інтерактивних методів взаємодії, проєктної діяльності, фасилітації, співпраці в професійних спільнотах. Визначено, що інтерактивна просвіта є інструментом не лише підвищення професійної компетентності, а й підтримки емоційного благополуччя, соціальної активності та готовності педагогів до освітніх викликів сьогодення.