Атестаційна характеристика діяльності вчителя української мови та літератури

Опис документу:
Даний матеріал буде корисний як адміністрації закладу загальної середньої освіти, так і членам атестаційної комісії. Зразок атестаційної характеристики про роботу педагогічного працівника у міжатестаційний період.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Характеристика діяльності учителя

української мови та літератури

Переїзнянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

ПІБ вчителя

ПІБ вчителя має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю вчитель початкових класів та української мови і літератури, працює за отриманим фахом у Переїзнянській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів з ___ року. Загальний стаж педагогічної діяльності __ років.

ПІБ вчителя має кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії», присвоєну рішенням атестаційної комісії відділу освіти Артемівської районної державної адміністрації від 06 квітня 20__ року. У поточному навчальному році має педагогічне навантаження 25,5 годин на тиждень.

У 20__ році ПІБ вчителя підвищила кваліфікацію у Донбаському державному педагогічному університеті на курсах з питання «Самоосвітня діяльність учнів на уроках української мови та літератури».

Вчитель має достатній рівень науково-теоретичної та практичної підготовки. Досконало володіє сучасними формами, методами організації навчально-виховного процесу. Впроваджує інтерактивні методи навчання, використовує групову та колективну форми роботи.

Постійно працює над розвитком пізнавальної та творчої активності учнів, уміло керує їх самостійною діяльністю. Її учні – активні учасники шкільних та районних етапів Всеукраїнських предметних олімпіад з української мови та літератури, а також Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник».

Працюючи над проблемою «Організація самоосвітньої діяльності учнів на уроках української мови та літератури», широко застосовує випереджальні завдання, роботу з довідковою літературою (словники, енциклопедії). Організовує додаткові індивідуальні заняття з учнями, які мають прогалини в знаннях. Успішно впроваджує індивідуально-диференційований підхід до учнів.

Учитель є керівником шкільного методичного об’єднання класних керівників, систематично проводить засідання, організовує відкриті позакласні заходи, на яких ділиться педагогічним досвідом. Неодноразово виступала на педагогічних та методичних нарадах з проблеми «Роль класного керівника у формуванні життєвих компетентностей учнів».

У 20__-20__ навчальному році брала участь у І етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «Учитель української мови».

Має активну життєву та громадську позицію.

Ініціативна, вимоглива до себе та учнів. Має високий рівень відповідальності. Користується повагою серед колег, учнів та батьків.

ПІБ вчителя відповідає займаній посаді та претендує на підтвердження раніше присвоєної кваліфікаційної категорії  «спеціаліст другої категорії».

Директор Переїзнянської ЗОШ І-ІІ ступенів __________

З характеристикою ознайомлений __________

27 лютого 20__ року

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!