Атестаційна характеристика діяльності вчителя фізики

Опис документу:
Даний матеріал буде корисний як адміністрації закладу загальної середньої освіти, так і членам атестаційної комісії. Зразок атестаційної характеристики про роботу педагогічного працівника у міжатестаційний період.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Характеристика діяльності учителя фізики

Переїзнянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

ПІБ вчителя

ПІБ вчителя має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю вчитель загально-технічних дисциплін та фізики, працює за отриманим фахом у Переїзнянській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів з ___ року. Загальний стаж педагогічної діяльності __ років.

ПІБ вчителя має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», присвоєну рішенням атестаційної комісії відділу освіти Артемівської районної державної адміністрації від 06 квітня 20__ року. У поточному навчальному році має педагогічне навантаження 8 годин на тиждень.

У 20__ році ПІБ вчителя підвищив кваліфікацію в Донецькому національному університеті на курсах керівників ЗНЗ та фахівців природничо-математичного циклу з питання «Управління навчальним закладом».

Вчитель має ґрунтовний рівень теоретичної та методичної підготовки. Володіє необхідними прийомами, сучасними освітніми технологіями, успішно використовує на заняттях інформаційно-комунікативні технології. Вирізняється вмінням нестандартно та професійно вирішувати педагогічні проблеми. Створює можливості для оптимального розумового, емоційно-вольового, естетичного розвитку учнів. Постійно працює над розвитком пізнавальної та творчої активності учнів.

Працюючи над проблемою «Впровадження інтерактивних технологій на уроках фізики», застосовуючи нестандартні форми проведення уроків досягає високого рівня самоосвітньої діяльності учнів. Володіє різними формами позаурочної роботи та якісним їх застосуванням, що стимулює пізнавальний інтерес учнів до предмету.

Учні ПІБ вчителя беруть активну участь у шкільних та районних олімпіадах з фізики. Так, у 20­­__ році учень 8 класу, _____, зайняв ІV місце у районному етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики. Також його вихованці є активними учасниками Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня» протягом останніх трьох років.

ПІБ вчителя постійно працює над своїм фаховим самовдосконаленням та ділиться педагогічним досвідом. Є постійним учасником Ярмарки педагогічних ідей, на якій презентує свої наробки з фізики. Друкує власні педагогічні роботи в фахових журналах «Фізика», «Відкритий урок: розробки, технології, досвід», «Учительський журнал он-лайн», за що отримав сертифікати від видавництв.

Має активну життєву та громадську позицію. Постійно бере участь у культурно-масових заходах школи та села.

Ініціативний, організований, вольовий та об’єктивний, гуманістично спрямований у відносинах з оточуючими, принциповий, відповідальний. Користується повагою серед колег, учнів та батьків.

ПІБ вчителя відповідає займаній посаді та претендує на підтвердження раніше присвоєної кваліфікаційної категорії  «спеціаліст вищої категорії».

Директор Переїзнянської ЗОШ І-ІІ ступенів __________

З характеристикою ознайомлений __________

27 лютого 20__ року

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
1
2
дн.
2
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!