Як оцінити успішність учнів ?

Опис документу:
Матеріал до педради

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Як оцінити успішність учнів ? КНЗ «Христофорівська ЗОШ І – ІІІ ступенів» Черепанова Таміла Миколаївна – учитель початкових класів
Слайд № 1

Як оцінити успішність учнів ? КНЗ «Христофорівська ЗОШ І – ІІІ ступенів» Черепанова Таміла Миколаївна – учитель початкових класів

Позитивна динаміка розвитку. Позитивна мотивація до навчання, позитивне відношення до школи, збереження пізнавального інтересу. Соціальна адаптован...
Слайд № 2

Позитивна динаміка розвитку. Позитивна мотивація до навчання, позитивне відношення до школи, збереження пізнавального інтересу. Соціальна адаптованість – добре в школі, серед товаришів, учителів. Гарне фізичне і психічне здоров’я. Адекватно – позитивна самооцінка – учень сам повинен відчувати себе успішним. Почуття благополуччя в сім’ї – тривожний, засмиканий відмінник не може бути названим успішним учнем. Психічні критерії успішності

Як оцінити успішність сучасних учнів? Успішність Оцінювання Прийоми оцінювання знань Вдача та везіння Грамотна мова Відсутність помилок в ДНК Книга...
Слайд № 3

Як оцінити успішність сучасних учнів? Успішність Оцінювання Прийоми оцінювання знань Вдача та везіння Грамотна мова Відсутність помилок в ДНК Книга заклинань Успішна людина

Професійні заборони Не робити оцінку самоціллю учня. Не лякати оцінкою. Не визивати до оцінки ні страху, ні байдужості. Не карати оцінкою, не робит...
Слайд № 4

Професійні заборони Не робити оцінку самоціллю учня. Не лякати оцінкою. Не визивати до оцінки ні страху, ні байдужості. Не карати оцінкою, не робити з неї засобу для зведення рахунків. Не провокувати оцінкою зазнайство. Оцінювати не учня, а тільки його роботу. Не брати на себе роль праведника Що ми оцінюємо ? Здібності учня, чи те як він ними розпоряджається; талант чи можливості; роботу чи результат ( а, може, поведінку на уроці)?

Проблеми оцінювання Традиційні прийоми перевірки знань : Усне опитування; ( оптимізація – опонент, рецензент, коментарі); письмова перевірка; тесту...
Слайд № 5

Проблеми оцінювання Традиційні прийоми перевірки знань : Усне опитування; ( оптимізація – опонент, рецензент, коментарі); письмова перевірка; тестування; конкретні прийоми оцінки знань, які за короткий проміжок часу дозволяють оцінити багато учнів.

Класифікація тестів Мета : інформаційно – навчальні, діагностичні, мотиваційні, атестаційні. Процедура створення: стандартизовані, нестандартизован...
Слайд № 6

Класифікація тестів Мета : інформаційно – навчальні, діагностичні, мотиваційні, атестаційні. Процедура створення: стандартизовані, нестандартизовані. Технологія проведення : паперові, з використання спеціальної апаратури, комп’ютерні. Наявність зворотного зв’язку : традиційні та адаптивні ( кожне наступне завдання обирається в залежності від відповідей на попередні завдання) ( квест – тести, крос – тести). Адекватність Коректність Простота Однозначність Актуальність

Різновиди форм тестів Відкрита форма тесту - відсутня готова відповідь : доповнити… вільний виклад. Закрита форма тесту : - однозначний вибір відпо...
Слайд № 7

Різновиди форм тестів Відкрита форма тесту - відсутня готова відповідь : доповнити… вільний виклад. Закрита форма тесту : - однозначний вибір відповідей; декілька вірних відповідей. Завдання на відповідність ( вказати стрілочками). Завдання на правильну послідовність ( алгоритм).

Рейтинг Рейтинг (в перекладі з англійської) –це числовий або порядковий показник успішності або популярності . Часто рейтингом називають « накопиче...
Слайд № 8

Рейтинг Рейтинг (в перекладі з англійської) –це числовий або порядковий показник успішності або популярності . Часто рейтингом називають « накопичену» оцінку, або оцінку, яка враховує попередні накопичені знання. Формуються рейтинги : Через опитування суб’єктивної оцінки експертів. Шляхом накопичення кількості балів за виконання навчальних дій. Через систему підрахунку кількості балів.

Види навчальної роботи : Перемога в конкурсах, олімпіадах. - 100 балів. Виконання творчих завдань, проектів. – 90 балів. Участь в конкурсах, олімпі...
Слайд № 9

Види навчальної роботи : Перемога в конкурсах, олімпіадах. - 100 балів. Виконання творчих завдань, проектів. – 90 балів. Участь в конкурсах, олімпіадах - 80 балів. Нестандартність мислення при виконанні складних завдань – 78 балів. Написання есе. - 65 балів. Об’єктивна оцінка (самооцінка) навчальної діяльності - 62 бали. Виконання контрольних робіт - 60 балів. Швидке і правильне виконання завдань на уроці. - 52 бали. Самостійне формулювання проблеми. - 50 балів. Активізація пізнавальної діяльності, наявність мотивації до навчання. - 45 балів. Участь в дискусії. - 43 бали. Участь в ігрових ситуаціях. - 30 балів. Виступи на уроках з повідомленнями. - 28 балів. Допомога товаришам. - 25 балів. Регулярне виконання домашніх завдань. - 24 бали. Робота в малих групах . - 18 балів. Ведення конспекту уроку - 12 балів. Відповіді на репродуктивні питання вчителя – 10 балів.

Інший вид рейтингу Умови : в класі 10 – 20 учнів, тест із 6 питань, простих і однозначних. Алгоритм : Підготувати результати тесту. Порахувати, скі...
Слайд № 10

Інший вид рейтингу Умови : в класі 10 – 20 учнів, тест із 6 питань, простих і однозначних. Алгоритм : Підготувати результати тесту. Порахувати, скільки учнів дали на питання вірну відповідь. Дати кожній відповіді відповідну кількість балів. Порахувати суму балів у кожного учня. Вибудувати рейтинг результатів тесту.

Інший вид рейтингу Сергій – 41 бал Наталка - 24 бали Питання Вірно відповіли Ціна питання Наталка Сергій 1. 15 5 5 5 2. 19 1 1 1 3. 10 10 10 - 4. 1...
Слайд № 11

Інший вид рейтингу Сергій – 41 бал Наталка - 24 бали Питання Вірно відповіли Ціна питання Наталка Сергій 1. 15 5 5 5 2. 19 1 1 1 3. 10 10 10 - 4. 1 19 - 19 5. 4 16 - 16 6. 12 8 8 - Сума

Попередня робота створення карток «світлофор» «Світлофор» Червоний – не знаю; Жовтий – не впевнений, що знаю; Зелений – знаю, впевнений 1.У кожного...
Слайд № 12

Попередня робота створення карток «світлофор» «Світлофор» Червоний – не знаю; Жовтий – не впевнений, що знаю; Зелений – знаю, впевнений 1.У кожного на парті « світлофор». 2. Команда помічників, у них список учнів, яких необхідно оцінити. 3. Учні не знають, кого оцінюють помічники. 4. Вчитель читає запитання, а учні демонструють, на скільки вони знають відповідь. 5. Помічники фіксують відповіді учнів. 6. Вчитель підводить підсумки і виставляє оцінки.

Як за 20 хвилин виставити 30 оцінок Перевірка номенклатури ( понять, визначень, формул, фактів…). Вчитель дає чіткі і однозначні запитання. Вчитель...
Слайд № 13

Як за 20 хвилин виставити 30 оцінок Перевірка номенклатури ( понять, визначень, формул, фактів…). Вчитель дає чіткі і однозначні запитання. Вчитель завчасно знайомить клас з умовами заліку і завданнями Час на самостійне вивчення – дві неділі. Сформувати групи, при значити відповідального за залік. В групі здають залік, записують результати. Вчитель викликає відповідати групу, але питає одного учня. Якщо учень підтверджує оцінку, отриману в групі, іншим учням виставляється оцінка без опитування. Залік по групах « Довіряй і перевіряй!» Принцип групової відповідальності.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»