Завдання уроку спрямовані на розвиток у здобувачів освіти критичного мислення на прикладі літературного твору.
Конструктор уроків
Завдання уроку спрямовані на розвиток у здобувачів освіти критичного мислення на прикладі літературного твору.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
https://us04web.zoom.us/j/9912797053?pwd=7Kqclf1ybptYnFE3Sxd3nIgoY5xbnD.1
СЛАВА УКРАЇНІ!
ВІТАЮ ВАС, ЛІЦЕЇСТИ!
Як ви гадаєте, чи може одна літера з алфавіту змінити життя людини?
Сподіваюсь, що ви знайшли час для прочитання трагікомедії І.К.Карпенка-Карог
№2:
Теоретичний блок
№3:
Завантаження файлу
Рефлексія від 29 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Характеристика головного героя з точки зору сучасного читача
УРОК №19.БАГАТОГРАННІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ІВАНА ФРАНКА, ЇЇ ВПЛИВ НА КУЛЬТУРНИЙ І ПОЛІТИЧНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ. ТВОРЧІСТЬ ІВАНА ФРАНКА У МУЗИЦІ