Урок:

УРОК №15.Іван Карпенко-Карий. «Мартин Боруля». Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю.

25.10.2021
2 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Завдання уроку спрямовані на розвиток у здобувачів освіти критичного мислення на прикладі літературного твору.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

https://us04web.zoom.us/j/9912797053?pwd=7Kqclf1ybptYnFE3Sxd3nIgoY5xbnD.1

СЛАВА УКРАЇНІ!

ВІТАЮ ВАС, ЛІЦЕЇСТИ!

Як ви гадаєте, чи може одна літера з алфавіту змінити життя людини?

Сподіваюсь, що ви знайшли час для прочитання трагікомедії І.К.Карпенка-Карог

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

2:

Теоретичний блок

3:

Завантаження файлу

Рефлексія від 29 учнів

Сподобався:

29 0

Зрозумілий:

26 3

Потрібні роз'яснення:

26 3
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Характеристика головного героя з точки зору сучасного читача

Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Характеристика головного героя з точки зору сучасного читача

763

Аватар профіля Бодоряк Іванна Василівна
Українська література
10 клас

30 грн

УРОК №5.Ствердження цінностей національної етики засобами комічного у повісті «Кайдашева сім’я».

УРОК №5.Ствердження цінностей національної етики засобами комічного у повісті «Кайдашева сім’я».

352

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська література
10 клас

20 грн

УРОК №19.БАГАТОГРАННІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ІВАНА ФРАНКА, ЇЇ ВПЛИВ НА КУЛЬТУРНИЙ І ПОЛІТИЧНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ. ТВОРЧІСТЬ ІВАНА ФРАНКА У МУЗИЦІ

УРОК №19.БАГАТОГРАННІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ІВАНА ФРАНКА, ЇЇ ВПЛИВ НА КУЛЬТУРНИЙ І ПОЛІТИЧНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ. ТВОРЧІСТЬ ІВАНА ФРАНКА У МУЗИЦІ

194

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська література
10 клас

20 грн

Життя і творчість, громадська і політична діяльність ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА

Життя і творчість, громадська і політична діяльність ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА

162

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська література
10 клас

20 грн

Контрольне есе на тему «Життя в гармонії з природою»

Контрольне есе на тему «Життя в гармонії з природою»

532

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська мова
10 клас

30 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

455

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

512

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

452

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1360

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

205

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас