Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Інтерактивне навчання для розвитку творчого потенціалу: створюємо цікаві вправи на платформі "Всеосвіта"
»
Взяти участь Всі події
Урок:

УРОК №15.Іван Карпенко-Карий. «Мартин Боруля». Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю.

25.10.2021
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Завдання уроку спрямовані на розвиток у здобувачів освіти критичного мислення на прикладі літературного твору.

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

СЛАВА УКРАЇНІ!

ВІТАЮ ВАС, ЛІЦЕЇСТИ! Сподіваюсь, що ви знайшли час для прочитання трагікомедії І.К.Карпенка-Карого "Мартин Боруля", бо саме про цей твір ми сьогодні будемо говорити.

Дистанційна класна робота 20.10.2023

Іван Карпенко-Карий. «Мартин Боруля

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

Завдання №2 Завантаження файлу

Завдання №3 Теоретичний блок

Рефлексія від 25 учнів

Сподобався:

25 0

Зрозумілий:

22 3

Потрібні роз'яснення:

22 3
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Характеристика головного героя з точки зору сучасного читача

Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Характеристика головного героя з точки зору сучасного читача

477

Українська література
10 клас

30 грн

УРОК №5.Ствердження цінностей національної етики засобами комічного у повісті «Кайдашева сім’я».

УРОК №5.Ствердження цінностей національної етики засобами комічного у повісті «Кайдашева сім’я».

230

Українська література
10 клас

20 грн

УРОК №19.БАГАТОГРАННІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ІВАНА ФРАНКА, ЇЇ ВПЛИВ НА КУЛЬТУРНИЙ І ПОЛІТИЧНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ. ТВОРЧІСТЬ ІВАНА ФРАНКА У МУЗИЦІ

УРОК №19.БАГАТОГРАННІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ІВАНА ФРАНКА, ЇЇ ВПЛИВ НА КУЛЬТУРНИЙ І ПОЛІТИЧНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ. ТВОРЧІСТЬ ІВАНА ФРАНКА У МУЗИЦІ

51

Українська література
10 клас

20 грн

Контрольне есе на тему «Життя в гармонії з природою»

Контрольне есе на тему «Життя в гармонії з природою»

174

Українська мова
10 клас

30 грн

Особистісні чинники у світогляді людини на рубежі віків. Основні риси українського прозового модернізму (О.Кобилянська, М.Коцюбинський, В.Стефаник, В.Винниченко). «Нова школа» у прозі

Особистісні чинники у світогляді людини на рубежі віків. Основні риси українського прозового модернізму (О.Кобилянська, М.Коцюбинський, В.Стефаник, В.Винниченко). «Нова школа» у прозі

102

Українська література
10 клас

20 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

276

Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

326

Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

290

Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1103

Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

76

Українська література
10 клас