Конструктор уроків
20 грн
Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
https://us04web.zoom.us/j/9912797053?pwd=7Kqclf1ybptYnFE3Sxd3nIgoY5xbnD.1
СЛАВА УКРАЇНІ!
ВІТАЮ ВАС, МОЇ ЛЮБІ ДЕСЯТИКЛАСНИЦІ ТА ДЕСЯТИКЛАСНИКИ!
Сьогодні не є дивним, що ми спілкуємося зі штучним інтелектом. Тож пропоную вам спробувати поспілкуватися із ц
№2:
Теоретичний блок
№3:
Завантаження файлу
№4:
Вільне введення тексту
Рефлексія від 18 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
20 грн
Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
УРОК №26.Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм. Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації.
Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з рідною землею. Урок мовленнєвого розвитку №3. Аналіз життєвої ситуації з певної позиції
Особистісні чинники у світогляді людини на рубежі віків. Основні риси українського прозового модернізму (О.Кобилянська, М.Коцюбинський, В.Стефаник, В.Винниченко). «Нова школа» у прозі