Програмові завдання: продовжувати вчити порівнювати множини, правильно вживати вирази більше на один, менше на один, порівну, стільки ж; закріпити знання про геометричні фігури; виховувати вміння слухати й розуміти запитання вихователя.
Конструктор уроків
Програмові завдання: продовжувати вчити порівнювати множини, правильно вживати вирази більше на один, менше на один, порівну, стільки ж; закріпити знання про геометричні фігури; виховувати вміння слухати й розуміти запитання вихователя.
На занятті знадобиться: Іграшкове ведмежатко, шаблони трьох равликів, трьох листків; жабеня, складене з геометричних фігур зеленого кольору; картка, на якій зображені три равлики вгорі, три жабенятка внизу; олівці; набір геометричних фігур зеленого кольору ( два маленькі круги, один великий трикутник, два маленькі трикутники).
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
1. Гра «Равлики».
Дорослий повідомляє, що ведмедик запросив діток на прогулянку до лісу. Він там побачив равликів. Викладаємо три равлика на дошці. Діти розглядають їх. Скільки їх? Равлики хочуть відпочити, необхідно посадити кожного равлика на свій листок. Чи всім равликам вистачило листків? Скільки на дошці листків? Чого більше: равликів чи листків? Один равлик залишив листок (дорослий забирає одного равлика). Чого менше: равликів чи листків? На скільки равликів менше?
№2:
Теоретичний блок
2. Гра «Равлики й жабенята».
У дітей на столах лежать картки із зображенням трьох равликів і трьох жабенят. Дорослий розповідає: «У річці жили веселі жабенята, вони дружили з равликами». Запропонувати перевірити, чи в кожного равлика є товариш-жабеня. Для цього необхідно з’єднати лініями равлика з жабеням. Скільки равликів і скільки жабенят?
№3:
Теоретичний блок
Виконайте вправи під веселу руханку.
№4:
Теоретичний блок
4. Гра «Склади жабеня».
Набір геометричних фігур зеленого кольору. Викладаємо жабеня з геометричних фігур. З яких геометричних фігур воно складене? Запропонувати дитині скласти таке саме жабеня із геометричних фігур. Можна додати квадрат і трикутник, і побудувати будиночок для жабеняти.
Підсумок. Кого ведмедик побачив у лісі? Чи у всіх равликів були друзі-жабенята? Кого було більше: равликів чи жабенят? З яких геометричних фігур складали жабеня?
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: