Урок:

"Рівність і нерівність предметів. Геометричні фігури."

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Програмові завдання: продовжувати вчити порівнювати множини, правильно вживати вирази більше на один, менше на один, порівну, стільки ж; закріпити знання про геометричні фігури; виховувати вміння слухати й розуміти запитання вихователя.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

На занятті знадобиться: Іграшкове ведмежатко, шаблони трьох равликів, трьох листків; жабеня, складене з геометричних фігур зеленого кольору; картка, на якій зображені три равлики вгорі, три жабенятка внизу; олівці; набір геометричних фігур зеленого кольору ( два маленькі круги, один великий трикутник, два маленькі трикутники).

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

1. Гра «Равлики».

Дорослий повідомляє, що ведмедик запросив діток на прогулянку до лісу. Він там побачив равликів. Викладаємо три равлика на дошці. Діти розглядають їх. Скільки їх? Равлики хочуть відпочити, необхідно посадити кожного равлика на свій листок. Чи всім равликам вистачило листків? Скільки на дошці листків? Чого більше: равликів чи листків? Один равлик залишив листок (дорослий забирає одного равлика). Чого менше: равликів чи листків? На скільки равликів менше?

0800aysx-91a7-187x140.png0800aytf-0ce9-232x172.png0800ayuc-bcb7-199x148.png

2:

Теоретичний блок

2. Гра «Равлики й жабенята».

У дітей на столах лежать картки із зображенням трьох равликів і трьох жабенят. Дорослий розповідає: «У річці жили веселі жабенята, вони дружили з равликами». Запропонувати перевірити, чи в кожного равлика є товариш-жабеня. Для цього необхідно з’єднати лініями равлика з жабеням. Скільки равликів і скільки жабенят?

0800b12x-9793-162x147.png 0800b130-8ee7-185x177.png 0800b135-458c-160x197.png

3:

Теоретичний блок

Виконайте вправи під веселу руханку.

4:

Теоретичний блок

4. Гра «Склади жабеня».

Набір геометричних фігур зеленого кольору. Викладаємо жабеня з геометричних фігур. З яких геометричних фігур воно складене? Запропонувати дитині скласти таке саме жабеня із геометричних фігур. Можна додати квадрат і трикутник, і побудувати будиночок для жабеняти.

0800b0k2-fd60-227x207.png 0800b0tw-9bb9-140x137.png0800b0u5-405c-178x134.png

Підсумок. Кого ведмедик побачив у лісі? Чи у всіх равликів були друзі-жабенята? Кого було більше: равликів чи жабенят? З яких геометричних фігур складали жабеня?

Опис, який учні побачать після проходження уроку

0603nctr-fbf8-152x152.jpg

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Рекомендуємо

Геометричні фігури і величини.

Геометричні фігури і величини.

139

Аватар профіля Лашина Анастасія Володимирівна
Різне
6 клас

25 грн

Інструктаж з БЖД. Послідовність роботи над проєктом. Графічне зображення майбутнього виробу. Створення візерунків з геометричних фігур. Проєктування малюнка листівки методом фантазування. Технологія вишивання геометричних фігур.

Інструктаж з БЖД. Послідовність роботи над проєктом. Графічне зображення майбутнього виробу. Створення візерунків з геометричних фігур. Проєктування малюнка листівки методом фантазування. Технологія вишивання геометричних фігур.

217

Аватар профіля Півнюк Олена Вікторівна
Трудове навчання
5 клас

83 грн

Зображення плоских предметів

Зображення плоских предметів

232

Аватар профіля Боровик Альона Василівна
Креслення
дорослі

30 грн

OSINT: об’єкт та предмет дослідження

OSINT: об’єкт та предмет дослідження

66

Аватар профіля Андрієнко Мар`ян Андрійович
Інформатика
11 клас

25 грн

ОМР та І Геометричні параметри різця

ОМР та І  Геометричні параметри різця

265

Аватар профіля Чемерис Олена Андріївна
ОМР та І
II курс та дорослі

350 грн