Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Дев'яте вересня
Класна робота
Павло Тичина
(зб. «Сонячні кларнети»): «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...», «Одчиняйте двері…»
Учні, перегляньте відеоурок.
Напишіть аналіз (паспорт) творів
Павло Тичина “Арфами, арфами”
Рі
№2:
Завантаження файлу
Рефлексія від 10 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
4. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Соняшні кларнети»). Поезії «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...»
Павло Тичина. «Гаї шумлять…». «Не бував ти у наших краях!». Художні описи природи як вияв патріотичних почуттів автора. Мелодійність віршів Павла Тичини.
5. П. Тичина. «Одчиняйте двері…». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну Україну у вірші «Пам'яті тридцяти»