Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Техніки релаксації для дітей та підлітків: як навчити знімати стрес через рух і звук
»
Взяти участь Всі події
  • Всеосвіта
  • Бібліотека уроків
  • Українська література
  • «Кавказ» – пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику. Продовження теми національно- визвольної боротьби. Узагальнена ідея поеми – неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн.
Урок:

«Кавказ» – пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику. Продовження теми національно- визвольної боротьби. Узагальнена ідея поеми – неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн.

08.02.2024
4 0
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок з української літератури у 9 класі на тему "«Кавказ» – пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику. Продовження теми національно-визвольної боротьби. Узагальнена ідея поеми – неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн" може мати декілька цілей:

1. Поглибити знання учнів про зміст та ідейно-художній зміст поеми Т.Г. Шевченка "Кавказ":

  • Розкрити антивоєнну та гуманістичну спрямованість твору.

  • Проаналізувати образи ліричного героя, Прометея, кавказьких гор, російського царя, щоб зрозуміти авторське ставлення до проблем війни, свободи, тиранії.

  • З'ясувати особливості композиції, строфіки, використання поетичних тропів (метафор, епітетів, порівнянь, символів) у поемі.

  • Дослідити зв'язок поеми з біографією Шевченка та його політичними поглядами.

2. Розвинути у учнів навички:

  • Аналізувати літературні твори: визначати тему, ідею, сюжет, образи, художні засоби.

  • Висловлювати власні думки та оцінки щодо прочитаного: аргументувати свою позицію, використовувати приклади з тексту.

  • Порівнювати твори різних авторів та епох: знаходити спільне та відмінне, визначати вплив літературних традицій.

  • Вдосконалювати навички усного та письмового мовлення: чітко та логічно висловлювати свої думки, використовувати різноманітні мовні засоби.

3. Виховати у учнів цінності:

  • Любов до України та української мови та літератури.

  • Почуття патріотизму та національної гордості.

  • Ненависть до насильства та тиранії.

  • Прагнення до свободи та справедливості.

  • Шанобливе ставлення до інших народів та культур.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

2:

Завантаження файлу

3:

Завантаження файлу

4:

Завантаження файлу

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Тарас ШЕВЧЕНКО. «Кавказ» Пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику. Продовження теми національновизвольної боротьби. Узагальнена ідея поеми — неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн.

Тарас ШЕВЧЕНКО. «Кавказ» Пристрасний відгук на тогочасну  загарбницьку імперську політику.  Продовження теми національновизвольної боротьби. Узагальнена  ідея поеми — неприйняття  насильства, поневолення людей,  осуд загарбницьких воєн.

381

Аватар профіля Тулінова Ірина Олександрівна
Українська література
9 клас

50 грн

Неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн – узагальнена ідея поеми «Кавказ»

Неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн – узагальнена ідея поеми «Кавказ»

749

Аватар профіля Алєксандрова Ксенія Гінтасівна
Українська література
9 клас

20 грн

Протистояння імперського режиму і вільнодумної, національно свідомої особистості. Образ оповідача в поемі

Протистояння імперського режиму і вільнодумної, національно свідомої особистості. Образ оповідача в поемі

255

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Національна проблематика періоду «Трьох літ». Поема («комедія») «Сон» і тогочасна суспільно-політична дійсність.

Національна проблематика періоду «Трьох літ». Поема («комедія») «Сон» і тогочасна суспільно-політична дійсність.

311

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Леся Українка. «Давня казка». Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини

Леся Українка. «Давня казка». Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини

272

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

33 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

511

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

578

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

564

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1775

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

238

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас