Урок:

Протистояння імперського режиму і вільнодумної, національно свідомої особистості. Образ оповідача в поемі

08.02.2024
1 0
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок з української літератури у 9 класі на тему "Протистояння імперського режиму і вільнодумної, національно свідомої особистості. Образ оповідача в поемі" може мати декілька цілей:

1. Розкрити особливості образу оповідача в поемі:

  • З'ясувати його світогляд, цінності, ідеали.

  • Проаналізувати його ставлення до імперського режиму, царизму, кріпацтва.

  • Дослідити його зв'язок з іншими персонажами твору.

  • Визначити роль оповідача у розкритті авторської позиції.

2. Зрозуміти авторський задум поеми:

  • Які проблеми хотів порушити Т.Г. Шевченко у своєму творі?

  • Якими засобами він досягає своїх цілей?

  • Яке значення має поема для розуміння української історії та культури?

3. Розвинути у учнів навички:

  • Аналізувати літературні твори: визначати тему, ідею, сюжет, образи, художні засоби.

  • Інтерпретувати текст: висловлювати власні думки та оцінки щодо прочитаного, аргументувати свою позицію.

  • Визначати авторську позицію: розуміти, як автор ставиться до зображуваних подій та героїв.

  • Порівнювати твори різних авторів та епох: знаходити спільне та відмінне, визначати вплив літературних традицій.

4. Виховати у учнів цінності:

  • Любов до України та української мови та літератури.

  • Почуття патріотизму та національної гордості.

  • Ненависть до насильства та тиранії.

  • Прагнення до свободи та справедливості.

  • Шанобливе ставлення до інших народів та культур.

Вміст уроку:

1:

Теоретичний блок

2:

Завантаження файлу

3:

Тестування

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Т.Г.Шевченко Поема («комедія») «Сон» і тогочасна суспільно-політична дійсність. Композиційний прийом «сну». Протистояння імперського режиму і вільнодумної, національно свідомої особистості.

Т.Г.Шевченко Поема («комедія»)  «Сон» і тогочасна суспільно-політична дійсність. Композиційний  прийом «сну».  Протистояння імперського режиму і  вільнодумної, національно свідомої  особистості.

637

Аватар профіля Тулінова Ірина Олександрівна
Українська література
9 клас

50 грн

Провідні проблеми і мотиви твору. Характеристика героїв поеми, образ Енея.

Провідні проблеми і мотиви твору. Характеристика героїв поеми, образ Енея.

518

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

«Кавказ» – пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику. Продовження теми національно- визвольної боротьби. Узагальнена ідея поеми – неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн.

«Кавказ» – пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику. Продовження теми національно- визвольної боротьби. Узагальнена ідея поеми – неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн.

127

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Колізія морального й національно-культурного вибору в образах синів Тараса Бульби. Вплив творчості М. Гоголя на розвиток українського письменства.

Колізія морального й національно-культурного вибору в образах синів Тараса Бульби. Вплив творчості М. Гоголя на розвиток українського письменства.

317

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Михайло Стельмах. „Гуси-лебеді летять”. Образ гусей-лебедів. Інші образи твору.

Михайло Стельмах. „Гуси-лебеді летять”. Образ гусей-лебедів. Інші образи твору.

341

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
7 клас

30 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

390

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

437

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

387

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1273

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

150

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас