Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Запуск мовлення дошкільників через ігрову імітацію. Практичні вправи
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Колізія морального й національно-культурного вибору в образах синів Тараса Бульби. Вплив творчості М. Гоголя на розвиток українського письменства.

21.01.2024
13 0
1 5 5
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок "Колізія морального й національно-культурного вибору в образах синів Тараса Бульби. Вплив творчості М. Гоголя на розвиток українського письменства" може мати кілька цілей:

1. Ознайомити учнів з повістю Миколи Гоголя "Тарас Бульба" та її героями:

  • Роз'яснити їм історичний контекст, в якому написана повість.

  • Ознайомити їх з образом Тараса Бульби та його синів, Остапа та Андрія.

  • Розкрити перед ними внутрішній світ героїв, їхні цінності, прагнення та мотивації.

2. Проаналізувати колізію морального й національно-культурного вибору, з якою стикаються сини Тараса Бульби:

  • Показати їм, як особисті почуття Андрія вступають у конфлікт з його патріотичним обов'язком.

  • Допомогти їм зрозуміти причини трагічного вибору Андрія та його загибелі.

  • Розкрити перед ними героїзм та стійкість Остапа, який до кінця залишається вірним своїм ідеалам.

3. Вивчити вплив творчості М. Гоголя на розвиток українського письменства:

  • Роз'яснити їм, яку роль відіграла повість "Тарас Бульба" у становленні української літератури.

  • Ознайомити їх з іншими творами Гоголя, що зображають українську історію та культуру.

  • Розкрити перед ними значення творчості Гоголя для розвитку української національної самосвідомості.

4. Розвинути в учнів аналітичне мислення та навички критичного сприйняття літературних творів:

  • Навчити їх аналізувати образи героїв, їхні вчинки та мотивації.

  • Допомогти їм зрозуміти авторський задум та ідейний зміст твору.

  • Розкрити перед ними актуальність порушених у повісті проблем.

5. Виховати в учнів почуття патріотизму та поваги до історичного минулого:

  • Зацікавити їх історією України та її культурною спадщиною.

  • Викликати в них почуття гордості за свій народ та його героїчні традиції.

  • Сформувати в них активну громадянську позицію.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

2:

Завантаження файлу

3:

Тестування

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

1 1
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Піднесено-героїчний образ головного героя – Тараса Бульби

Піднесено-героїчний образ головного героя – Тараса Бульби

542

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Микола Гоголь. Творчість М. Гоголя, уродженця України, місце його творчості на порубіжжі культур двох народів.

Микола Гоголь. Творчість М. Гоголя, уродженця України, місце його творчості на порубіжжі культур двох народів.

434

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Повість «Тарас Бульба» (переклад М. Садовського і М. Рильського, за ред. І. Малковича). Сюжет твору. Внутрішній епічний розмах твору.

Повість «Тарас Бульба» (переклад М. Садовського і М. Рильського, за ред. І. Малковича). Сюжет твору. Внутрішній епічний розмах твору.

452

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

О. Довженко. «Ніч перед боєм». Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів.

О. Довженко. «Ніч перед боєм». Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів.

423

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

33 грн

Протистояння імперського режиму і вільнодумної, національно свідомої особистості. Образ оповідача в поемі

Протистояння імперського режиму і вільнодумної, національно свідомої особистості. Образ оповідача в поемі

255

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

511

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

577

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

564

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1772

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

238

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас