Урок:

Геометрія коду

31.01.2024
0 0
11 Клас

7

79

171

0

1

придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Цілі:

  • навчальна: актуалізувати отримані раніше знання ; сформувати знання по темі уроку; формувати навички роботи в мережі інтернет та використання прикладних програм

  • розвивальна: розвивати логічне мислення;

  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

  • Тип уроку: Комбінований.

    Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

    Програмне забезпечення: ОС, браузер,прикладні програми.

    Хід уроку

    І. Організаційний етап

    • привітання

    • перевірка присутніх

    • перевірка готовності учнів до уроку

    ІІ. Актуалізація опорних знань

    Повторення та узагальнення вивченого

    ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

    Слово вчителя

    IV. Вивчення нового матеріалу

    Пояснення вчителя з елементами демонстрування через конференцію(Теоретичний блок)

    Робота з підручником (Завдання з вільним вводом)

    V. Фізкультхвилинка

    VІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь

    Практичне завдання. (Завдання з файлом)

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

Цілі:

  • навчальна: актуалізувати отримані раніше знання ; сформувати знання по темі уроку; формувати навички роботи в мережі інтернет та використання при

Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Завантаження файлу

Сьогодні ми дізнаємося, як малювати на екрані прості фігури: прямокутник, трикутник. Як розміщувати їх, фарбувати та як змінювати параметри.

Завдяки мові Processing програмування може бути креативним, тому що малювання кодом — це цікаво!

Опановуємо код

Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

2:

Теоретичний блок

3:

Завантаження файлу

4:

Завантаження файлу

5:

Завантаження файлу

6:

Завантаження файлу

7:

Завантаження файлу

Рефлексія від 12 учнів

Сподобався:

12 0

Зрозумілий:

12 0

Потрібні роз'яснення:

12 0
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Інструктаж з БЖД. Магія коду

Інструктаж з БЖД. Магія коду

71

Аватар профіля Андрієнко Мар`ян Андрійович
Інформатика
11 клас

25 грн

Minecraft Education (Година коду): TimeCraft

Minecraft Education (Година коду): TimeCraft

376

Аватар профіля Андрієнко Мар`ян Андрійович
Інформатика
6—10 клас

50 грн

Виконання файлів програмного коду. ПР1_1

Виконання файлів програмного коду. ПР1_1

41

Аватар профіля Андрієнко Мар`ян Андрійович
Інформатика
10 клас

25 грн

Малюємо кодом

Малюємо кодом

47

Аватар профіля Андрієнко Мар`ян Андрійович
Інформатика
11 клас

25 грн

Малювати кодом – це цікаво

Малювати кодом – це цікаво

34

Аватар профіля Андрієнко Мар`ян Андрійович
Інформатика
11 клас

25 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

995

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

839

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1061

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

328

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

468

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас