Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Cтворення лепбуку: етапи, способи, інструменти
»
Взяти участь Всі події
  • Всеосвіта
  • Бібліотека уроків
  • Українська література
  • 7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Поезії Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..».

7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Поезії Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..».

Українська література

Для кого: 11 Клас

49 проходжень

6 запитань

21.09.2022

42

0

Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Вміст уроку:

Завдання №1 Теоретичний блок

Мої вітання, любий друже!

Він був мудрець всім мудрецям на диво,

Навчав-бо щастя і навчати вмів...

Є. Плужник

Продовжуємо нашу розмову про відомого та талановитого митця України часів "розстріляного відродження"- Євгена Плужника.

Тема уроку:

"Урівноваже

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

Завдання №2 Вільне введення тексту

Завдання №3 Теоретичний блок

Завдання №4 Завантаження файлу

Завдання №5 Тестування

Завдання №6 Теоретичний блок

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Мета (формувати компетентності):

предметні: читацьку: навички дослідницько-аналітичної роботи з текстом поезій, культуру зв'язного усного мовлення, мислення, читацькі навички;

пошуково-дослідницьку: уміння самостійно здобувати знання, створювати спеціальні матеріали для презентування результатів дослідження;

емоційно-ціннісну: виявлення особистого ставлення до ліричних творів, вміння передавати настрій та враження від поезій;

ключові: пізнавальну: уміння вчитися; навички пізнавальної діяльності та критичного мислення;

комунікативну: навички спілкування в колективі та толерантне ставлення до думок і почуттів оточення;

інформаційну: уміння відшукувати потрібну інформацію в навчальних посібниках та інших джерелах; визначати роль художніх засобів у тексті; навички роботи з книжкою;

загальнокультурну: естетичний смак та зацікавленість читанням, світогляд.

Рефлексія від 17 учнів

Сподобався

17 0

Зрозумілий

17 0

Потрібні роз'яснення

17 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.