Урок:

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 3

28.03.2024
0 0
5 Клас, 6 Клас

6

7

110

0

1

придбати урок
Ціна:

19 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

06015qgg-2138-681x691.png

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
Автор: Тріщук
Інформатика: підручник для 5-го класу
Видавництво: Навчальна книга — Богдан, 2022
Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Вільне введення тексту

4 з 22 балів

Програмувати Ластик 06015qdy-e69e-34x34.png

  1. Обрати спрайт Ластик.

  2. Спрайт Ластик повинен з’явитися після отримання спові щення Розпочати гру.

  3. Коли натиснуто спрайт Ластик, він повинен дати спові щення олівцеві, що обрано Ластик.

    06015qd2-8568-186x138.png06015qd5-8983-292x131.png

  4. Обрати спрайт Олівець та створити для нього скрип

Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

2:

Вільне введення тексту

3 з 22 балів

3:

Вільне введення тексту

3 з 22 балів

4:

Вільне введення тексту

3 з 22 балів

5:

Вільне введення тексту

4 з 22 балів

6:

Вільне введення тексту

5 з 22 балів

Рефлексія від 5 учнів

Сподобався:

5 0

Зрозумілий:

5 0

Потрібні роз'яснення:

5 0
придбати урок
Ціна:

19 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 2

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 2

214

Аватар профіля Костів Володимир Михайлович
Інформатика
5—6 клас

19 грн

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 1

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 1

138

Аватар профіля Костів Володимир Михайлович
Інформатика
5—6 клас

19 грн

6 клас. Урок 42. Алгоритми і програми з вкладеними циклами і розгалуженнями

6 клас. Урок 42. Алгоритми і програми з вкладеними циклами і розгалуженнями

292

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
6 клас

21 грн

6 клас. Урок 44. Проєкти з вкладеними циклами і розгалуженнями

6 клас. Урок 44. Проєкти з вкладеними циклами і розгалуженнями

233

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
6 клас

21 грн

6 клас. Урок 45. Проєкти з вкладеними циклами і розгалуженнями

6 клас. Урок 45. Проєкти з вкладеними циклами і розгалуженнями

159

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
6 клас

21 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

1041

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

879

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1125

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

352

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

489

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас