Урок:

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 2

27.03.2024
0 0
5 Клас, 6 Клас

4

21

208

0

1

придбати урок
Ціна:

19 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

06015qge-ee85-683x754.png

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
Автор: Тріщук
Інформатика: підручник для 5-го класу
Видавництво: Навчальна книга — Богдан, 2022
Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Вільне введення тексту

3 з 16 балів

Програмувати кнопку 06015pt9-500e-85x48.png

  1. Обрати команду 06015q3r-6619-89x41.png

  2. Кнопка повинна:

    -мати розмір 200;

    -змінити ефект колір на 10;

    -змінити розмір на 180.

  3. Зміни повинні відбуватися кожні 0,5 секунди постійно

  4. Оскільки кнопка схована, вона так і залишиться схованою, коли натиснути на прапор

Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

2:

Теоретичний блок

3 з 16 балів

3:

Вільне введення тексту

5 з 16 балів

4:

Вільне введення тексту

5 з 16 балів

Рефлексія від 7 учнів

Сподобався:

7 0

Зрозумілий:

7 0

Потрібні роз'яснення:

7 0
придбати урок
Ціна:

19 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 3

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 3

106

Аватар профіля Костів Володимир Михайлович
Інформатика
5—6 клас

19 грн

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 1

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 1

128

Аватар профіля Костів Володимир Михайлович
Інформатика
5—6 клас

19 грн

6 клас. Урок 42. Алгоритми і програми з вкладеними циклами і розгалуженнями

6 клас. Урок 42. Алгоритми і програми з вкладеними циклами і розгалуженнями

286

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
6 клас

21 грн

9 клас. Урок 50. Виконання навчальних проєктів (2)

9 клас. Урок 50. Виконання навчальних проєктів (2)

215

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
9 клас

21 грн

6 клас. Урок 44. Проєкти з вкладеними циклами і розгалуженнями

6 клас. Урок 44. Проєкти з вкладеними циклами і розгалуженнями

222

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
6 клас

21 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

1015

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

856

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1094

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

340

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

474

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас