Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Практичний кейс “Використання арттерапевтичних технологій у роботі з дітьми з ООП”
»
Взяти участь Всі події
Урок:

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 1

27.03.2024
0 0
5 Клас, 6 Клас

6

67

115

0

придбати урок
Ціна:

19 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

06015qgb-f46e-427x913.png

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
Автор: Тріщук
Інформатика: підручник для 5-го класу
Видавництво: Навчальна книга — Богдан, 2022
Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

1 з 19 балів

ТЕОРЕТИЧНИЙ АБО ДОПОМІЖНИЙ МАТЕРІАЛ:

  • Перейдіть на сайт Scratch: https://scratch.mit.edu/projects/editor (для редагування із смартфону)

  • Для намалювання спрайту, слід навести вказівником миші на іконку справа в низу 06015pu2-a5ae-67x61.png та обрати опцію: НАМАЛЮВАТИ 06015pu3-2810-205x214.png

  • Для зміни

Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

2:

Теоретичний блок

1 з 19 балів

3:

Вільне введення тексту

5 з 19 балів

4:

Теоретичний блок

2 з 19 балів

5:

Вільне введення тексту

5 з 19 балів

6:

Вільне введення тексту

5 з 19 балів

Рефлексія від 10 учнів

Сподобався:

10 0

Зрозумілий:

10 0

Потрібні роз'яснення:

9 1
придбати урок
Ціна:

19 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 2

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 2

157

Аватар профіля Костів Володимир Михайлович
Інформатика
5—6 клас

19 грн

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 3

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 3

92

Аватар профіля Костів Володимир Михайлович
Інформатика
5—6 клас

19 грн

6 клас. Урок 42. Алгоритми і програми з вкладеними циклами і розгалуженнями

6 клас. Урок 42. Алгоритми і програми з вкладеними циклами і розгалуженнями

222

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
6 клас

21 грн

6 клас. Урок 44. Проєкти з вкладеними циклами і розгалуженнями

6 клас. Урок 44. Проєкти з вкладеними циклами і розгалуженнями

139

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
6 клас

21 грн

6 клас. Урок 45. Проєкти з вкладеними циклами і розгалуженнями

6 клас. Урок 45. Проєкти з вкладеними циклами і розгалуженнями

109

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
6 клас

21 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

981

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

827

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1028

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

320

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

459

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас