Урок:

3к ЗЛ9. Історія створення трагедії «Фауст».

19.09.2022
0 0
Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Приєднайтеся до відеоконференції ZOOM у дату та час, коли урок починається за розкладом. Не запізнюйтеся! Якщо ви виконуєте його не у визначений розкладом час або в уроку відсутня позначка «Онлайн» - цей пункт пропустіть та відразу переходьте до самостійної роботи. Якщо протягом 10 хвилин від початку уроку за розкладом до відеокімнати не приєднався викладач – отже, у нього сталися технічні проблеми, тому ви переходьте до самостійної роботи.

Початок уроку: відеоурок (якщо відеоурок позначено у розкладі - то у ваших щоденниках біля нього стоїть позначка "Онлайн").

У випадку, коли у вашому електронному щоденнику цей урок позначено як урок, що відбудеться онлайн - то за 2-3 хвилини до початку приєднайтеся до відеоуроку.

Не всі уроки проходитимуть онлайн! Уважно перевірте позначки уроку у вашому електронному щоденнику!

Для приєднання до відеоуроку, використайте розміщене нижче посилання (для цього клацніть на картинку, розташовану нижче цього тексту), ідентифікатор конференції та пароль:

03019oiy-a583-395x202.jpg

https://us05web.zoom.us/j/88918313822?pwd=d1h0RjNzdDhocjMvZ2JqNHFBSi8rUT09

Ідентифікатор конференції: 889 1831 3822

Пароль для входу: 6BX4ja

Самостійна робота (після відеоуроку):

Для початку самостійної роботи та складання конспекту уроку, перейдіть за розташованим нижче посиланням на сторінку робочого сайту (для цього клацніть на картинку, розташовану нижче цього тексту) та виконайте запропоновані на цій сторінці завдання:

0301ccbc-3665-467x467.jpg

Рефлексія від 17 учнів

Сподобався:

17 0

Зрозумілий:

17 0

Потрібні роз'яснення:

17 0
Рекомендуємо

Створення анімованих історій у середовищі Скретч

Створення анімованих історій у середовищі Скретч

305

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Створення анімованих історій у середовищі Скретч

Створення анімованих історій у середовищі Скретч

536

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

25 грн

Твір-роздум за трагедією Вільяма Шекспіра "Ромео і Джульєтта".

Твір-роздум за трагедією Вільяма Шекспіра "Ромео і Джульєтта".

6013

Аватар профіля Пилипчук Олександр Миколайович
Зарубіжна література
8 клас

25 грн

Проблема життя і смерті в трагедії Шекспіра "Ромео і Джульєтта". Трактування фіналу.

Проблема життя і смерті в трагедії Шекспіра "Ромео і Джульєтта". Трактування фіналу.

660

Аватар профіля Цецура Віктор Сергійович
Зарубіжна література
8 клас

33 грн

Індійські міфи про створення світу «Творення», «Про потоп», «Про золоті часи», "Про створення людей".

Індійські міфи про створення світу «Творення», «Про потоп», «Про золоті часи», "Про створення людей".

2250

Аватар профіля Цецура Віктор Сергійович
Зарубіжна література
6 клас

33 грн

Схожі уроки

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

688

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
1 клас та 10 клас

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

511

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
9 клас

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

7288

Аватар профіля Свинаренко Наталія Леонідівна
Зарубіжна література
10 клас

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

1085

Аватар профіля Бабенко Ольга Миколаївна
Зарубіжна література
9 клас

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

1230

Аватар профіля Пальок Марія Іванівна
Зарубіжна література
9 клас