Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Слава Україні!!!
Вітаю на уроці ураїнської літератури!
Розгорніть ваші зошити, запишіть дату та тему уроку:
Вісімнадцяте січня
Класна робота
Вічна тема кохання в баладі Петра Гулака-Артемовського “Рибалка”.
ПОВТОРЕННЯ
Романтизм — один із провідних напрямів у літературі, науці й мистецтві, що виник наприкінці ХVІІІ ст. у Німеччині та існував у літературі Європи й Америки в першій половині ХІХ ст.
Романтики виступали проти нормативності класицистичного мистецтва, проти його канонів та обмежень. У художній творчості романтизм виявився в показі ідеального героя, його духовного світу та його ідеалів, заради яких він вступає в боротьбу.
Основною рисою романтизму є трагічне двоєсвіття: герой усвідомлює недосконалість світу і людей, страждає від спілкування з ними і водночас бажає жити в цьому світі з цими недосконалими людьми, мріє бути ними зрозумілим і прийнятим.
НАПИШІТЬ поетів-романтиків ( представників течії), які відомі вам із попереднього уроку.
№2:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Опрацюйте поданний нижче матеріал.
Прочитайте біографію Петра Гулака- Артемовського, випишіть основіні дати життя: https://ukrclassic.com.ua/katalog/gg/gulak-artemovskij-petro/182-gulak-artemovskij-petro-biografiya
Перегляньте відео:
№3:
Вільне введення тексту
Гулак-Артемовський «Рибалка». Читання твору.
Прослухайте баладу.
Прочитайте аналіз балади: https://zno.if.ua/?p=6394
Або КОНСПЕКТ: УЛ 9. Петро Гулак_Артемовський. Балада _Рибалка_.pdf
Дайте письмові відповіді на питання:
Що таке балада?
Доведіть, що твір « Рибалка» відноситься до балади?
Яка тема твору?
Яка ідея твору?
Із якою метою, Гулак – Артемовський вводить у свою баладу епіграф із Гете?
Із якою промовою звертався головний герой до рибок? Про що це свідчить?
Чому рибалка пірнає у воду?
Чому, на ваш погляд рибалка був сумний?
Жанр твору , за визначенням автора ?
Розкажіть сюжет балади.
№4:
Теоретичний блок
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити конспект уроку.
Рефлексія від 14 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Петро Гулак-Артемовський. Балада «Рибалка». Вічна тема кохання. Засоби романтичного зображення. Фольклорна основа твору.
3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування
2. Культ романтизованих почуттів у родинно-побутових піснях “Місяць на небі, зіроньки сяють”, “Цвіте терен, цвіте терен”
9. Захоплення красою й величчю світу («Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів.