Урок:

35. Вічна тема кохання в баладі Петра Гулака-Артемовського “Рибалка”.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Вільне введення тексту

1 з 11 балів

Слава Україні!!!

Вітаю на уроці ураїнської літератури!

Розгорніть ваші зошити, запишіть дату та тему уроку:

Вісімнадцяте січня

Класна робота

Вічна тема кохання в баладі Петра Гулака-Артемовського “Рибалка”.

ПОВТОРЕННЯ

Романтизм — один із провідних напрямів у літературі, науці й мистецтві, що виник наприкінці ХVІІІ ст. у Німеччині та існував у літературі Європи й Америки в першій половині ХІХ ст.

Романтики виступали проти нормативності класицистичного мистецтва, проти його канонів та обмежень. У художній творчості романтизм виявився в показі ідеального героя, його духовного світу та його ідеалів, заради яких він вступає в боротьбу.

Основною рисою романтизму є трагічне двоєсвіття: герой усвідомлює недосконалість світу і людей, страждає від спілкування з ними і водночас бажає жити в цьому світі з цими недосконалими людьми, мріє бути ними зрозумілим і прийнятим.

НАПИШІТЬ поетів-романтиків ( представників течії), які відомі вам із попереднього уроку.

2:

Теоретичний блок

ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ

Опрацюйте поданний нижче матеріал.

  1. Прочитайте біографію Петра Гулака- Артемовського, випишіть основіні дати життя: https://ukrclassic.com.ua/katalog/gg/gulak-artemovskij-petro/182-gulak-artemovskij-petro-biografiya

  2. Перегляньте відео:

3:

Вільне введення тексту

10 з 11 балів

Гулак-Артемовський «Рибалка». Читання твору.

  • Прослухайте баладу.

  1. Що таке балада?

  2. Доведіть, що твір « Рибалка» відноситься до балади?

  3. Яка тема твору?

  4. Яка ідея твору?

  5. Із якою метою, Гулак – Артемовський вводить у свою баладу епіграф із Гете?

  6. Із якою промовою звертався головний герой до рибок? Про що це свідчить?

  7. Чому рибалка пірнає у воду?

  8. Чому, на ваш погляд рибалка був сумний?

  9. Жанр твору , за визначенням автора ?

  10. Розкажіть сюжет балади.

4:

Теоретичний блок

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вивчити конспект уроку.

Рефлексія від 14 учнів

Сподобався:

14 0

Зрозумілий:

13 1

Потрібні роз'яснення:

14 0
Рекомендуємо

Петро Гулак-Артемовський. Балада «Рибалка». Вічна тема кохання. Засоби романтичного зображення. Фольклорна основа твору.

Петро Гулак-Артемовський. Балада «Рибалка». Вічна тема кохання. Засоби романтичного зображення. Фольклорна основа твору.

549

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

30 грн

3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування

3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів.  Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування

607

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

2. Культ романтизованих почуттів у родинно-побутових піснях “Місяць на небі, зіроньки сяють”, “Цвіте терен, цвіте терен”

2. Культ романтизованих почуттів у родинно-побутових піснях “Місяць на небі, зіроньки сяють”, “Цвіте терен, цвіте терен”

547

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
9 клас

20 грн

9. Захоплення красою й величчю світу («Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів.

9. Захоплення красою й величчю світу («Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів.

428

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

4. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Соняшні кларнети»). Поезії «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...»

4. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Соняшні кларнети»). Поезії «Арфами, арфами...», «О панно Інно...»,  «Ви знаєте, як липа шелестить...»

419

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

509

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

571

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

557

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1761

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

237

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас