Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сенсорне виховання за методикою Монтессорі: практичні інструменти для педагогів ЗДО
»
Взяти участь Всі події
Урок:

24. Філософська поезія І. Франка. Драматизм людських стосунків у “Легенді про вічне життя”

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Слава Україні!!!

Олена Сусліна is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/72907336365?pwd=40pOsfnvxZZQyBokq4eiMvCqf4Tvnm.1

Meeting ID: 729 0733 6365
Passcode: 7AXR9q


Добрий день!!!

Вітаю вас на уроці української літератури!!!

Вічність…

Це слово завжди ніби приховує якусь таємницю, манить до себе.

Люди завжди бажали отримати «вічне життя» - кожен по-своєму.

Але чи варто про це мріяти, чи хоче людина побачити смерть рідних людей, чи готова жити далі, коли їх поруч нема?

Будемо розбиратися сьогодні разом із цими складними проблемами буття.

  • Розгорніть зошити та запишіть:

    Тридцяте листопада

    Класна робота

    Філософська поезія І. Франка. Драматизм людських стосунків у “Легенді про вічне життя”

2:

Теоретичний блок

ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ

Біблія сучасний переклад Турконяка 2020 | Купити Біблію Турконяк в ...Біблія завжди служила джерелом мудрості щодо покаяння, морального самовдосконалення і пізнання істини.

Вона давала той ідеал, духовну підтримку, яких митці не знаходили в реальному житті. Багатьом із них Святе Письмо давало віру в Бога і в свій народ, його життєві сили. Жила єдина надія, що вихід з неволі буде знайдено, якщо жити за Божими заповідями.

Важливу роль відіграла Біблія й у становленні української літератури. Письменники XIX століття зверталися до неї як до джерела своєї творчості. Не винятком стала і творчість І. Франка.

Оригінальна інтерпретація ідей християнського гуманізму відчутна в багатьох поезіях митця. Це і "Легенда про вічне життя", "Строфи", "Притча про сіяння слова Божого". За Євангельською канвою І. Франко виводить психологічні типи своєї доби: митникам, фарисеям, духовним мерцям протиставлені "Христові спадкоємці в царстві духа", чиє серце, на яке спадає Слово Боже, дає щедрий врожай мудрості, добра, самозречення.

Подальшого розвитку мотиви християнських заповідей набувають у збірках "Мій Ізмарагд", "Давнє і нове", поемі "Мойсей". Мораль християнського праведника не суперечить тут моралі активного борця за соціальні зміни, адже ідеалом кожного є справжня любов до ближнього.

Іван Франко: Реклама збірки «Мій Ізмарагд»Таким чином, біблійні міфологізми, легенди, до яких звертався І.Франко, не були випадковими. Поет перемежовує їх із власним світобаченням, творчою уявою, неперевершеною поетичною майстерністю, створює оригінальні шедеври, наповнені життєвою правдою. Його твори несуть гуманістичний, загальнолюдський зміст, постають проти поклоніння і сваволі, несуть головне: доброту і любов. І. Франко зміг втілити в них найголовніші закони людського буття та взаємин. Найбільше значення Біблії І. Франко бачить у проповідуванні любові до ближнього.

У 1898 році світ побачила ще одна збірка ліричних творів І.Франка.

Поет назвав її «Мій Ізмарагд». Саме у ній було вміщено «Легенду про вічне життя».

  • Перегляньте відеоурок за посиланням:

3:

Теоретичний блок

ЛЕГЕНДА ПРО ВІЧНЕ ЖИТТЯ

Познайомтеся із змістом твору:

  1. Прочитайте: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5334

  2. Або прослухайте аудіокнигу:

  3. Прочитайте прикріплену нижче презентацію і аналізом легенди: УЛ 10. Легенда про вічне життя.pptx

4:

Тестування

12 з 12 балів

ПІДСУМКИ УРОКУ

Виконайте тест на 10 питань ( за змістом легенди ).

(Копія) Іван Франко. "Легенда про вічне життя"
29 листопада 2023
0 0
Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
1
Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
"Легенда про вічне життя". Ти добре попрацював над змістом твору, запам'ятав усіх героїв? пропону. т...
Українська література
10 клас
10 17 0 0
1

5:

Теоретичний блок

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  1. Вивчити конспект уроку: УЛ 10. Філософська_поезія_І._Франка._Драматизм_людських_стосунків._Легенда про вічне життя.pdf

  2. Прочитати "Легенду про вічне життя"

Рефлексія від 4 учнів

Сподобався:

4 0

Зрозумілий:

4 0

Потрібні роз'яснення:

4 0
Рекомендуємо

3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування

3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів.  Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування

613

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

6. Практична риторика. Підготова та виголошення промови: " Здоровий спосіб життя- це модно й легко!"

6. Практична риторика. Підготова та виголошення промови: " Здоровий спосіб життя- це модно й легко!"

364

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська мова
11 клас

20 грн

8. Група «київських неокласиків». Різногранний творчий шлях М. Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики.

8. Група «київських неокласиків». Різногранний творчий шлях М. Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики.

521

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Поезії Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..».

7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Поезії  Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою...»,  «Ніч... а човен – як срібний птах!..».

396

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

5. П. Тичина. «Одчиняйте двері…». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну Україну у вірші «Пам'яті тридцяти»

5. П. Тичина. «Одчиняйте двері…». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну Україну у вірші «Пам'яті тридцяти»

741

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

511

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

576

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

562

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1769

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

238

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас