Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Слава Україні!!!
Олена Сусліна is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/72907336365?pwd=40pOsfnvxZZQyBokq4eiMvCqf4Tvnm.1
Meeting ID: 729 0733 6365
Passcode: 7AXR9q
Добрий день!!!
Вітаю вас на уроці української літератури!!!
Вічність…
Це слово завжди ніби приховує якусь таємницю, манить до себе.
Люди завжди бажали отримати «вічне життя» - кожен по-своєму.
Але чи варто про це мріяти, чи хоче людина побачити смерть рідних людей, чи готова жити далі, коли їх поруч нема?
Будемо розбиратися сьогодні разом із цими складними проблемами буття.
Розгорніть зошити та запишіть:
Тридцяте листопада
Класна робота
Філософська поезія І. Франка. Драматизм людських стосунків у “Легенді про вічне життя”
№2:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ
Біблія завжди служила джерелом мудрості щодо покаяння, морального самовдосконалення і пізнання істини.
Вона давала той ідеал, духовну підтримку, яких митці не знаходили в реальному житті. Багатьом із них Святе Письмо давало віру в Бога і в свій народ, його життєві сили. Жила єдина надія, що вихід з неволі буде знайдено, якщо жити за Божими заповідями.
Важливу роль відіграла Біблія й у становленні української літератури. Письменники XIX століття зверталися до неї як до джерела своєї творчості. Не винятком стала і творчість І. Франка.
Оригінальна інтерпретація ідей християнського гуманізму відчутна в багатьох поезіях митця. Це і "Легенда про вічне життя", "Строфи", "Притча про сіяння слова Божого". За Євангельською канвою І. Франко виводить психологічні типи своєї доби: митникам, фарисеям, духовним мерцям протиставлені "Христові спадкоємці в царстві духа", чиє серце, на яке спадає Слово Боже, дає щедрий врожай мудрості, добра, самозречення.
Подальшого розвитку мотиви християнських заповідей набувають у збірках "Мій Ізмарагд", "Давнє і нове", поемі "Мойсей". Мораль християнського праведника не суперечить тут моралі активного борця за соціальні зміни, адже ідеалом кожного є справжня любов до ближнього.
Таким чином, біблійні міфологізми, легенди, до яких звертався І.Франко, не були випадковими. Поет перемежовує їх із власним світобаченням, творчою уявою, неперевершеною поетичною майстерністю, створює оригінальні шедеври, наповнені життєвою правдою. Його твори несуть гуманістичний, загальнолюдський зміст, постають проти поклоніння і сваволі, несуть головне: доброту і любов. І. Франко зміг втілити в них найголовніші закони людського буття та взаємин. Найбільше значення Біблії І. Франко бачить у проповідуванні любові до ближнього.
У 1898 році світ побачила ще одна збірка ліричних творів І.Франка.
Поет назвав її «Мій Ізмарагд». Саме у ній було вміщено «Легенду про вічне життя».
Перегляньте відеоурок за посиланням:
№3:
Теоретичний блок
ЛЕГЕНДА ПРО ВІЧНЕ ЖИТТЯ
Познайомтеся із змістом твору:
Прочитайте: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5334
Або прослухайте аудіокнигу:
Прочитайте прикріплену нижче презентацію і аналізом легенди: УЛ 10. Легенда про вічне життя.pptx
№4:
Тестування
ПІДСУМКИ УРОКУ
Виконайте тест на 10 питань ( за змістом легенди ).
№5:
Теоретичний блок
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити конспект уроку: УЛ 10. Філософська_поезія_І._Франка._Драматизм_людських_стосунків._Легенда про вічне життя.pdf
Прочитати "Легенду про вічне життя"
Рефлексія від 4 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування
6. Практична риторика. Підготова та виголошення промови: " Здоровий спосіб життя- це модно й легко!"
8. Група «київських неокласиків». Різногранний творчий шлях М. Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики.
7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Поезії Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..».