Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Тестування
Слава Україні!!!
Вітаю!!!
Сьогодні на уроці ми познайомимося з ще однією визначною та цікавою поезією Г. Сковороди.
Тож, розгорніть ваші зошити та запишіть:
Двадцять третє листопада
Класна робота
Свобода як найвища цінність у вірші
“De libertate” Г. Сковороди
ПОВТОРЕННЯ
Пригадаймо деякі факти про нашого українського Сократа.
Виконайте вікторину, подану нижче.
№2:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Опрацюйте теоретичний матеріал:
Перегляньте відео:
Прочитайте прикріплений конспект: УЛ 9. Свобода_як_найвища_цінність_у_вірші__De_libertate_..pdf
№3:
Вільне введення тексту
Знайомство з поезією
"DE LIBERTATE"
Прослухайте виразне читання:
Дайте відповіді на питання:
Які події, на вашу думку, могли вплинути на написання Г. Сковородою вірша «De libertate»?
Який жанр твору «De libertate»?
Який провідний мотив вірша «De libertate»?
Хто є символом свободи у поезії «De libertate» ( яка історична постать)?
№4:
Вільне введення тексту
МУЗИЧНА ПАУЗА
Прослухайте пісню на слова Г. С. Сковороди.
Опишіть свої враження.
№5:
Теоретичний блок
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити НАПАМ'ЯТЬ одну із поезій Г. С. Сковороди.
"Всякому місту звичай і права" ( перші 5 куплетів за посиланням): Всякому місту — звичай і права... — Григорій Сковорода, читати повністю текст твору онлайн. УкрЛіб : Українська Бібліотека (ukrlib.com.ua)
АБО
«De libertate»: De Libertate — Григорій Сковорода, читати повністю текст твору онлайн. УкрЛіб : Українська Бібліотека (ukrlib.com.ua)
Зніміть відео читання напам'ять та відправте його на перевірку. ( Для завантаження відео буде окремий урок).
Рефлексія від 10 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
5. П. Тичина. «Одчиняйте двері…». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну Україну у вірші «Пам'яті тридцяти»
4. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Соняшні кларнети»). Поезії «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...»
2. Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М. Семенко – сміливий експериментатор. Урбаністичні мотиви його лірики, їхня змістова новизна, ламання класичної форми («Бажання», «Місто», «Запрошення»)
3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування