Урок:

10. Християнська мораль у притчі про блудного сина

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Мета: ознайомити учнів з особливостями перекладної літератури ,зокрема, із жанром притч; пояснити роль християнської моралі в духовному житті українців; опрацювати ідейно-художній зміст Притчі про блудного сина; розвивати критичне мислення , вміння аналізувати та робити висновки,використовуючи вправи на розвиток критичного мислення; формувати світогляд учнів; виховувати милосердя, відповідальність, повагу до батьків.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Слава Україні!!!

Вітаю вас на уроці української літератури!!!

Однією зі священних книг, що зібрала мудрість тисячоліть, є Біблія.

Святе Писання, у якому викладено основи християнської віри, філософії та моралі.

Почетокот е верата, а крајот е љубовта | Тивериопол

Сьогодні ми продовжимо нашу подорож сторінками Біблії.

Минуло понад тисячу років з часу написання Книги Книг, проте її вчення актуальні і донині.

Споконвічна боротьба Добра і Зла. Перегляньте відомості про пов'язане зображення. The prodigal son went from being alive, to lost, to alive again – Luke ...

Цей шлях складний і болючий, він позначений процесами самопізнання і морального вдосконалення людства.

Саме такий шлях відтворює Притча про блудного сина.

На уроці навчимося аналізувати, досліджувати, робити висновки.

  • Отже, розгорніть ваші зошити та запишіть тему уроку:

П'яте жовтня

Класна робота

Християнська мораль у притчі про блудного сина

2:

Вільне введення тексту

1 з 12 балів

ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ

Опрацюйте теоретичний матеріал:

  1. Перегляньте відеоурок:

  2. Прочитайте визначеннь нижче.

  3. Напишіть стислий конспект почутого та прочитаного.

    0500gm3q-d1d3-800x450.png

    0500gm3v-8c1d-800x450.png

    СЛОВНИКОВА РОБОТА

    Притча – повчальне алегоричне оповідання філософсько-етичного змісту. Складається, як правило, із сюжетної розповіді про людське життя і повчального висновку (учні пригадують що називається алегорією, відповіді учнів)

    Алегорія - алегорія (від грец. Allegoria – іносказання) – це перенесення властивостей та характеристик одного предмета чи явища на інший для кращого відображення образу. Таким чином утворюється переносне значення. Перегляд відео притчі (посилання)

  4. У поле нижче завантажте фото конспекту.

3:

Теоретичний блок

Притча про блудного сина

Притча про блудного сина — одна з найвідоміших притч Ісуса Христа.

Сюжет цієї притчі у символічній формі ілюструє взаємовідносини між людиною та Богом. Син спочатку відходить, а потім повертається до батька, ніби людина повертається до свого небесного Отця Бога.

  1. Прослухайте аудіокнигу або переглянье мультфільм:

  2. Прочитайте аналіз притчі.

    Тема: розповідь про блукання меншого сина по світу, в результаті якого він зазнав багато поневірянь і бідності.

    Ідея: засудження марнотратств, хвалькуватості, невміння раціонально користуватися власним майном.

    Основна думка: сприйми свою помилку, покайся, попроси вибачення — і ти отримаєш прощення («Так, ти винен, але не повернувся, покаявся»).

    Композиція:

    0500gmfl-e056-786x457.png

    Проблематика:

    * багатство і бідність;

    * батьки і діти;

    * справжні друзі;

    * праця і лінь;

    * провинна і покаяння.

4:

Тестування

11 з 12 балів

Тестування за змістом

Пройдіть тест на 11 питань.

(Копія) Новий Заповіт. Притча про блудного сина
4 жовтня 2023
0 0
Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
2
Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
9 клас
11 21 0 0
2

5:

Теоретичний блок

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  1. За підручником прочитати стор. 32-35: https://pidruchnyk.com.ua/967-ukrliteratura-9-klas-avramenko-2017.html ( Автор О. Авраменко).

Рефлексія від 12 учнів

Сподобався:

12 0

Зрозумілий:

12 0

Потрібні роз'яснення:

12 0
Рекомендуємо

5. П. Тичина. «Одчиняйте двері…». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну Україну у вірші «Пам'яті тридцяти»

5. П. Тичина. «Одчиняйте двері…». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну Україну у вірші «Пам'яті тридцяти»

739

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

1. Українська література др. пол. ХІХ ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Особливості реалістичної прози

1. Українська література др. пол. ХІХ ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Особливості реалістичної прози

203

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
10 клас

20 грн

7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Поезії Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..».

7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Поезії  Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою...»,  «Ніч... а човен – як срібний птах!..».

395

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

2. Культ романтизованих почуттів у родинно-побутових піснях “Місяць на небі, зіроньки сяють”, “Цвіте терен, цвіте терен”

2. Культ романтизованих почуттів у родинно-побутових піснях “Місяць на небі, зіроньки сяють”, “Цвіте терен, цвіте терен”

548

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
9 клас

20 грн

3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування

3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів.  Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування

611

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

511

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

573

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

559

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1768

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

238

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас