Вебквест:

Вивчаємо програмування

20.03.2022
2 0
2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
2 рівнів
10 підказок
Час виконання: 45 хвилин
Шаблони: Коти в коробці

272

157

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

За допомогою веб квесту учні на початковому рівні закріплять освновні знання та навички з розділу Алгоритми і виконавці

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Час за який потрібно виконати всі завдання: 45 хвилин

Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 10 разів

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю тебе у захоплюючій гри! Під час квесту ти ще раз пригадаєшь основні правила.

0300bavx-d34e-800x800.jpg

Рівень №1 — Коти в коробці вивчають алгоритми і програми переглянути шаблон

Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

5 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/6 Кіт 4  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Послідовність дій це....

Ключ:
алгоритм
Повідомлення після введення ключа:

Ключ знайдено

Мітка №2/6 Кіт Завдання з відповіддю
Завдання:

Команда – це речення ...

Правильна відповідь:
спонукальне
Відповідь на завдання:

Ключ знайдено

Мітка №3/6 Кіт 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

Той, хто виконує команди, називається

Правильна відповідь:
виконавцем
Відповідь на завдання:

Ключ знайдено

Мітка №4/6 Кіт 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Виконавцями можуть бути...

Правильна відповідь:
люди, тварини, пристрої тощо
Відповідь на завдання:

Ключ знайдено

Мітка №5/6 Кіт 3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Алгоритм – це …

Правильна відповідь:
послідовність команд
Відповідь на завдання:

Ключ знайдено

Мітка №6/6 Кіт 5 Завдання з відповіддю
Завдання:

Виконавець це ...

Правильна відповідь:
той хто виконує команди
Відповідь на завдання:

Ключ знайдено

Рівень №2 — Коти в коробці вивчають програмування переглянути шаблон

Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

5 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/6 Кіт 5  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Чі є можливість працювати в Скретч онлайн?

Ключ:
Так
Повідомлення після введення ключа:

Ключ знайдено

Мітка №2/6 Кіт Завдання з відповіддю
Завдання:

Як називають послідовність команд, спрямованих на досягнення певного результату?

Правильна відповідь:
алгоритмом
Відповідь на завдання:

Ключ знайдено

Мітка №3/6 Кіт 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

Як називають виконавця алгоритму в середовищі Скретч?

Правильна відповідь:
Спрайт
Відповідь на завдання:

Ключ знайдено

Мітка №4/6 Кіт 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Файл, створений у середовищі Скретч, називають...

Правильна відповідь:
проектом
Мітка №5/6 Кіт 3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Як називаються команди середовища Скреч?

Правильна відповідь:
Скрипи
Відповідь на завдання:

Ключ знайдено

Мітка №6/6 Кіт 4 Завдання з відповіддю
Завдання:

Окрема вказівка для виконавця - це...

Правильна відповідь:
Команда
Відповідь на завдання:

Клю знайдено

Рефлексія від 4 учнів

Сподобався:

4 0

Зрозумілий:

3 1

Потрібні роз'яснення:

2 2
Рекомендуємо

Мова програмування Python

Мова програмування Python

198

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
7—8 клас

35 грн

Програмування у середовищі Scratch

Програмування у середовищі Scratch

85

Аватар профіля Ковалець Євгенія Іванівна
Інформатика
4 клас

25 грн

Мова програмування Python. 7 клас

Мова програмування Python. 7 клас

94

Аватар профіля Антонюк Наталія Степанівна
Інформатика
7—8 клас

20 грн

Мова програмування та структури даних. 10 клас

Мова програмування та структури даних. 10 клас

279

Аватар профіля Токар Юлія Валеріївна
Інформатика
10 клас

50 грн

Узагальнення знань за розділом "Науки, що вивчають минуле"

Узагальнення знань за розділом "Науки, що вивчають минуле"

228

Аватар профіля Біла Тетяна Анатоліївна
Вступ до історії
5 клас

83 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1603

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

1049

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

453

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

587

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

178

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас