Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Успішний досвід та виклики інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Мова програмування Python

11.05.2024
0 0
7 Клас, 8 Клас
1 рівнів
15 підказок
Час виконання: необмежений

124

73

0

0

придбати вебквест
Ціна:

35 грн

Після покупки цей вебквест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані вебквести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

Дайте відповіді на запитання, знайдіть усі цифри коду та вийдіть з кімнати.

Рівень №1 — Робочій стіл дизайнера переглянути шаблон

Цей рівень містить 16 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

15 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/16 Монітор  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Для виходу з кімнати введіть код, який складається з п'ятнадцяти цифр.

Успіху!

Ключ:
Повідомлення після введення ключа:

Вітаю! Ви знайшли вихід.

Мітка №2/16 Фломастер 3 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Як в мові Python позначається операція "дорівнює"?

  1. =

  2. ==

  3. !=

  4. >=

  5. <=

  6. +=

Номер правильної відповіді - шоста цифра коду для виходу з кімнати.

Мітка №3/16 Олівець Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Що буде результатом виконання фрагменту програми

0600petb-9d82-186x223.png

Відповідь - це друга цифра коду для виходу з кімнати.

Мітка №4/16 Фломастер 4 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Що буде результатом виконання фрагменту програми

0600pevd-e8c2-226x253.png

Відповідь - це восьма цифра коду для виходу з кімнати.

Мітка №5/16 Фломастер 2 Повідомлення при кліку
Мітка №6/16 Фарба Повідомлення при кліку
Мітка №7/16 Точилка 2 Повідомлення при кліку
Мітка №8/16 Сміття Повідомлення при кліку
Мітка №9/16 Фарба 5 Повідомлення при кліку
Мітка №10/16 Лінійка Повідомлення при кліку
Мітка №11/16 Блокнот Повідомлення при кліку
Мітка №12/16 Папірець Повідомлення при кліку
Мітка №13/16 Окуляри Повідомлення при кліку
Мітка №14/16 Лінійка 2 Повідомлення при кліку
Мітка №15/16 Кава Повідомлення при кліку
Мітка №16/16 Пончик Повідомлення при кліку

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Мова HTML

Мова HTML

135

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
8 клас

50 грн

Excel

Excel

200

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
7 клас

50 грн

Основні інструменти Inkscape

Основні інструменти Inkscape

675

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
6 клас та 10—11 клас

35 грн

Автоматизоване створення вебсайту

Автоматизоване створення вебсайту

81

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
8 клас

35 грн

Введення та редагування тексту

Введення та редагування тексту

155

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
5—6 клас

35 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

998

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

903

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

287

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

480

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

80

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас