Вебквест:

Вебквест "Апаратна частина компʼютера" | 4-9 класи

19.09.2024
2 0
1
4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас
3 рівнів
34 підказок
Час виконання: 40 хвилин

19

591

0

1

придбати вебквест
Ціна:

50 грн

Після покупки цей вебквест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані вебквести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Представлений вебквест складається з трьох рівнів, в яких учень поступово знайомиться з різними приладами та їх особливостями роботи. Сюжет всього вебквесту полягає в тому, що учень почув дивні звуки пищання в класі та поступово зʼясовує звідки вони лунають. В результаті він опиняється перед розібраним компʼютером, де має виправити ситуацію і полагодити його.

Квест розрахований на відгадування секретного слова, пошук правильних слів і пошук підказок. Можна використовувати різні пошукові системи, в тому числі ШІ для пошуку відповідей на запитання.

Вебквест містить різні картинки, цікавий та іноді смішний сюжет, аудіофайли. В майбутньому планується додатково доповнити його різними інтерактивними матеріалами та відео (все залежить від того, чи сподобається цей квест спільноті).

Що очікує на учня?

  • Дослідження ключових компонентів ПК, таких як материнська плата, процесор, оперативна пам’ять, відеокарта, жорсткий диск тощо.

  • Взаємодія з предметами через загадки та запитання, які розкривають принципи роботи комп’ютерного обладнання (принтери, проєктори тощо).

  • Поступове розгадування головоломки, що веде до виявлення причини несправності.

  • Огляд програмних проблем з компʼютером.

Очікувані результати:

  • Розвиток логічного мислення та навичок аналізу несправностей.

  • Закріплення знань про апаратну частину комп’ютера через ігрову взаємодію.

  • Отримання практичного розуміння роботи ПК, яке допоможе у майбутньому користуванні та обслуговуванні комп’ютерів.

Якщо ви знайдете якісь неточності чи помилки - звертайтесь до мене в персональні повідомлення, або пишіть коментарі! Будемо робити цей квест цікавим разом!

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Час за який потрібно виконати всі завдання: 40 хвилин

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю! Цей квест розроблено, щоб навчити тебе орієнтуватися в приладах та компонентах компʼютера.

Ти опинився в класі інформатики та чуєш неприємний звук з компʼютера вчителя...

Спробуй зрозуміти, чому він видає такі звуки і як це виправити...

Рівень №1 — Комп'ютерний клас переглянути шаблон

Цей рівень містить 13 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

4 сповіщення.

8 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/13 Системний блок  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Піііі... Піііі... Піііі...

Це системний блок вчителя. Він видає дивні звуки... 🤔 Але вчитель заборонив просто так підходити до компʼютера, поки не скажеш йому секретне слово... Але я забув його....

Я маю пригадати його. Для цього мені мають допомогти підказки навколо....

Ключ:
Повідомлення після введення ключа:

Нарешті... Секретне слово було таке просте - це ж найпоширеніший і найпростіший для злому пароль у світі "password"... Як я міг забути 😅. Тепер подивимось, чому системний блок видає всі ці звуки...

Мітка №2/13 Дошка Завдання з відповіддю
Завдання:

Ця дошка... Вона незвична і показує все, що демонструє компʼютер вчителя... Як же вона називається?...🤔

Можливо варто скористатися смартфоном, щоб згадати її назву?

Правильні варіанти відповіді:
Відповідь на завдання:

Ох, перша підказка була досить складною... Але нічого, далі буде легше...

Перший символ коду: P

Мітка №3/13 Проєктор Завдання з відповіддю
Завдання:

Цей прилад використовується, щоб показувати екран вчителя. Як же він називається? 🤔

Правильні варіанти відповіді:
Відповідь на завдання:

Правильна назва проєктор, через букву Є. Точно, як я міг забути раніше...

Другий символ коду: A

Мітка №4/13 Екран Завдання з відповіддю
Завдання:

Це полотно призначене, щоб демонструвати екран вчителя за допомогою проєктора... Як же воно називається? 🤔 Треба пригадати...

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

Точно, екран! Як я міг забути... Це була третя підказка в цій області, тепер варто пошукати підказки серед компʼютерів...

Третій символ коду: S

Мітка №5/13 Мишка 2 Завдання з відповіддю
Мітка №6/13 Клавіатура 2 Завдання з відповіддю
Мітка №7/13 Монітор 2 Завдання з відповіддю
Мітка №8/13 Стілець 2 Завдання з відповіддю
Мітка №9/13 Квітка Завдання з відповіддю
Мітка №10/13 Двері Повідомлення при кліку
Мітка №11/13 Вікно 2 Повідомлення при кліку
Мітка №12/13 Книга 6 Повідомлення при кліку
Мітка №13/13 Годинник Повідомлення при кліку
Рівень №2 — Безлад на робочому столі переглянути шаблон

Цей рівень містить 15 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

7 сповіщень.

7 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/15 Spot 1  Вихід з рівня  Для виходу достатньо відкрити підказки з відповідями
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Я згадав секретне слово, тепер якщо вчитель і побачить мене біля стола, мені нічого за це не буде...
Що тут сталося? Чому тут такий гармидер? Треба зʼясувати деталі...

(Це вихід з рівня, повертайся до цієї підказки, коли пройдеш всі інші 😇)

Фінальне повідомлення:

Що ж... Схоже, що розлита кава потрапила на клавіатуру, проте це не пояснює чому компʼютер видає такі жахливі звуки писку... Доведеться його розібрати, добре, що вчитель пояснював нам які є компоненти в компʼютері, та куди їх треба вставляти...

Мітка №2/15 Keyboard Завдання з відповіддю
Завдання:

Ця клавіатура провідна, на неї пролилась кава. Що ж, варто відключити її від компʼютера, щоб він не пошкодився... Але ця клавіатура досить стара і підключена до специфічного пору, який називався?.. Зараз знайду його і вимкну...

(як називається застарілий порт до якого раніше підключалась клавіатура? Пошукай в інтернеті)

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

PS/2 — комп'ютерний порт (роз'єм), що використовується для підключення клавіатури і миші. Вперше з'явився в 1987 році. Для підключення клавіатури використовувався фіолетовий колір, а для підключення мишки - зелений. Трохи осучаснений порт мав зможу розпізнати прилад, який приєднується і він був двохколірним. Проте, з часом від нього відповились тому, що USB порт був більш універсальним для підключення приладів.
060273jd-17a7-94x204.jpg

Мітка №3/15 Headphone Завдання з відповіддю
Завдання:

Існує два види пристроїв, які приєднуються до компʼютера і передають інформацію або до нього або він нього... Навушники є пристроєм - ... інформації. (відповідь - одне слово).

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

Точно! Пристрої введення та виведення інформації... Шукаємо підказки далі...

Мітка №4/15 Computer Mouse Завдання з відповіддю
Завдання:

Ця кнопка на миші під колесиком називається DPI... Вона налаштовує чутливість миші... Але треба згадати як розшифровується ця абревіатура DPI?

(пошукай в інтернеті та введи розшифровку цих букв англійською мовою).

Правильні варіанти відповіді:
Відповідь на завдання:

Чудово, тепер я налаштував потрібну мені DPI і можу керувати курсором на моніторі... Подивимось, що сталось з компʼютером...

Мітка №5/15 Monitor Завдання з відповіддю
Мітка №6/15 Pen 1 Завдання з відповіддю
Мітка №7/15 Phone Завдання з відповіддю
Мітка №8/15 Paper 6 Завдання з відповіддю
Мітка №9/15 Paper 7 Повідомлення при кліку
Мітка №10/15 Cup Повідомлення при кліку
Мітка №11/15 Pin 1 Повідомлення при кліку
Мітка №12/15 Plant Повідомлення при кліку
Мітка №13/15 Folder Повідомлення при кліку
Мітка №14/15 Bead 1 Повідомлення при кліку
Мітка №15/15 Notebook Повідомлення при кліку
Рівень №3 — Системний блок переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

4 сповіщення.

4 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Викрутка  Вихід з рівня  Для виходу достатньо відкрити підказки з відповідями
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Викрутка, основний інструмент компʼютерщика. Саме вона допомогла мені розібрати компʼютер і вона ж допоможе мені зібрати його...

Нумо, почнемо розбиратись в чому ж причина поломки компʼютера...

Фінальне повідомлення:

Так, ось вона – викрутка! Обережно відкручую останній гвинт, поправляю модуль і… Тиша. Запускаю комп’ютер – він оживає. Фух, місія виконана! Тепер точно запам’ятаю: якщо комп’ютер пищить, то він, мабуть, не скаржиться на життя, а просто просить допомоги.

Мітка №2/9 CPU Завдання з відповіддю
Завдання:

Процесор... Це ж ніби мозок комп’ютера! Він виконує всі команди, але ж цікаво, як швидко він може це робити? Від чого залежить, скільки інформації він обробляє за один раз?

Правильні варіанти відповіді:
Відповідь на завдання:

Саме так! Розрядність процесора визначає, скільки біт даних він може опрацьовувати одночасно. Чим вона більша, тим швидше і потужніше працює комп'ютер. Добре, що згадав!

Мітка №3/9 Елемент Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ого, це відсіки для жорстких дисків. Виглядають, як маленькі кімнатки всередині системного блоку! Саме тут зберігаються всі важливі дані, як файли та програми. Хм, цікаво, а що б стало, якби ці відсіки могли говорити? Мабуть, вони б розповіли про всі ті файли, які зберігаються всередині, і як вони допомагають комп'ютеру працювати.

Мітка №4/9 Охолодження цп Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Кулер з радіатором. Від них залежить стабільність роботи процесора. Якщо процесор перегріється, то він почне "тротлити" (throttling), тобто зменшувати свою потужність, щоб не перегрітись і не вийти з ладу. Саме тому, не варто дешевити на цьому компоненті, якщо хочеться, щоб процесор працював на повну потужність і довгі роки.

Мітка №5/9 Материнська плата Завдання з відповіддю
Мітка №6/9 Відеокарта Завдання з відповіддю
Мітка №7/9 Оперативна пам'ять Повідомлення при кліку
Мітка №8/9 Вінчестер Завдання з відповіддю
Мітка №9/9 Цвях 2 Повідомлення при кліку

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Вебквест Scratch

 Вебквест Scratch

451

Аватар профіля Сачук Богдан Геннадійович
Інформатика
5—6 клас та змішані

20 грн

Вебквест "Phytonо-пошук"

Вебквест "Phytonо-пошук"

309

Аватар профіля Гашицька Вікторія Вікторівна
Інформатика
7 клас

100 грн

Вебквест "Phyton-оманія"

Вебквест "Phyton-оманія"

277

Аватар профіля Гашицька Вікторія Вікторівна
Інформатика
8 клас

100 грн

Вебквест "Scratch-команія"

Вебквест "Scratch-команія"

297

Аватар профіля Гашицька Вікторія Вікторівна
Інформатика
6 клас

100 грн

Козацький вебквест

Козацький вебквест

466

Аватар профіля Залєвський Петро Віталійович
Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)
5—7 клас

33 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1597

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

1043

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

451

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

584

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

175

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас