Вебквест:

Алгоритми та програми

06.01.2025
0 0
7 Клас
1 рівнів
10 підказок
Час виконання: необмежений
Шаблони: Шкільний клас

8

21

0

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаємо з початком ІІ семестру. Щоб легше було працювати, а кінець навчального року пройшов легко та успішно, підготували для вас подарунок квест. Тобі потрібно знайти заховані запитання, розв'язати і записати відповідь та отримати літеру - підказку. Отримай слова. Бажаю Успіхів!!!

Рівень №1 — Алгоритми та програмування переглянути шаблон

Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

10 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/11 Книга 3  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Введіть слова, що склали з отриманих букв-підказок.

Ключ:
Програміст
Повідомлення після введення ключа:

Десять робітників" - читацький турнір | Вебквест. Українська мова та література. Навчання грамоти

Мітка №2/11 Дошка Завдання з відповіддю
Завдання:

Які складові частини мови програмування?

Правильна відповідь:
Алфавіт, словник, синтаксис, семантика
Відповідь на завдання:

Три слова починаються зі цієї букви.

Мітка №3/11 Фото в рамці Завдання з відповіддю
Завдання:

Фахівець, який створює і підтримує операційні системи та їхні компоненти називають ...

Системний програміст: завдання, навички та кар'єрний шлях 🚀

Правильна відповідь:
Системний програміст
Відповідь на завдання:

Перша буква у другому слові.

Мітка №4/11 Глобус Завдання з відповіддю
Завдання:

Яка команда використовується для введення значень вхідних даних?

Правильні варіанти відповіді:
input() input () input( )
Відповідь на завдання:

Коли програма зустрічає команду input(), вона призупиняє роботу і очікує, поки користувач введе дані і натисне Enter. В дужках записується підказка користувачеві, що саме потрібно ввести

Мітка №5/11 Дошка 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Яка команда використовується для виведення результатів?

Правильні варіанти відповіді:
print() print () print( )
Відповідь на завдання:

print('Сума чисел дорівнює ’, s)

Мітка №6/11 Деревце Завдання з відповіддю
Завдання:

При введенні числових даних потрібно перетворити рядкове значення в числове, а при виведенні може знадобитися перетворити число в рядок. Ця операція називається перетворенням типів. Насправді інтерпретатор Python не «перетворює» дані, а створює з початкового значення новий об’єкт потрібного типу.

Який тип змінної створює нове дробове число з рядка або цілого числа?

Правильні варіанти відповіді:
float() float () float( )
Відповідь на завдання:

Під час виконання однієї з цих команд відкривається вікно IDLE Shell, у вікні з'являється курсор і виконання проєкту призупиняється. Користувач повинен увести значення та натиснути клавішу Enter. Після цього введене значення буде присвоєно відповідній змінній і виконання проєкту продовжиться.

Мітка №7/11 Рослинка 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

0603bg1o-5a88-817x298.pngЦе проєкт якого фрагмента алгоритму розгалуження?

Правильні варіанти відповіді:
Повне Повне розгалудження повне розгалудження Повного повного
Відповідь на завдання:

Структура розгалуження схожа на висловлювання «Якщо — то — інакше», у якому після «то» та «інакше» записують команди, які необхідно виконати залежно від істинності висловлювання, записаного в умові.

Команди розгалуження в Scratch — урок. Інформатика, 5 клас НУШ.

Мітка №8/11 Годинник Завдання з відповіддю
Завдання:

Загальний вигляд функції в мові програмування Python називається . . .

0603bg34-00fe-596x118.png

Правильні варіанти відповіді:
підпрограма Підпрограма
Відповідь на завдання:

Функція – це фрагмент коду, призначений для розв'язання певної задачі, до якого можна багаторазово звертатись з різних місць основної програми. Вона повертає у місце виклику певне значення, що є результатом її виконання.

Мітка №9/11 Телевізор Завдання з відповіддю
Завдання:

Яка команда створення вікна повинна бути?

Правильні варіанти відповіді:
root = Tk() root =Tk() root = Tk( )
Відповідь на завдання:

У мові Python існують різні способи роботи з графікою. Тобі відомі засоби модуля tkinter для створення графічного інтерфейсу — створення графічного вікна, розміщення у вікні графічних компонентів та програмування обробки подій для цих компонентів. Засобами tkinter можна створювати зображення та анімацію.

1.PNG

Мітка №10/11 Стіл Завдання з відповіддю
Завдання:

Після виконання проєкну вікно якого кольору відкриється?

0603bg5r-81a3-483x167.png

Правильні варіанти відповіді:
жовтого Жовтий Жовтого
Відповідь на завдання:

Теорія: У мові Python існують різні способи роботи з графікою. Тобі відомі засоби модуля tkinter для створення графічного інтерфейсу — створення графічного вікна, розміщення у вікні графічних

Мітка №11/11 Фото в рамці 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Яка подія для вікна була використана у проєкті після настання?

0603bg7c-51e4-777x317.png

Правильні варіанти відповіді:
Click сlick
Відповідь на завдання:

Що таке подія в Python?

Подія — це зовнішній вплив на елемент керування, на який цей елемент може реагувати.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Алгоритми та виконавці

Алгоритми та виконавці

3

Аватар профіля Мусієнко Ірина Янківна
Інформатика
4—5 клас

41 грн

Лінійні програми

Лінійні програми

69

Аватар профіля Міхновець Наталія Віталіївна
Інформатика
7—8 клас

33 грн

Алгоритми з повтореннями в python

Алгоритми з повтореннями в python

98

Аватар профіля Павловський Володимир Іванович
Інформатика
7—11 клас

50 грн

40 грн

Алгоритми в середовищі Scratch.

Алгоритми в середовищі Scratch.

238

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
5 клас

35 грн

Вебквест "Scratch-команія"

Вебквест "Scratch-команія"

255

Аватар профіля Гашицька Вікторія Вікторівна
Інформатика
6 клас

100 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1150

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

956

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

353

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

529

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

127

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас