Відбувся у четвер 16 січня о 18:00
«Взаємодія педагогів в інклюзивному класі зі здобувачами освіти з вираженими соціоадаптаційними труднощами»
доктор філософії в галузі соціальних і поведінкових наук (кандидат психологічних наук), керівник Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 3» Миколаївської...читати все
доктор філософії в галузі соціальних і поведінкових наук (кандидат психологічних наук), керівник Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 3» Миколаївської міської ради, член Української асоціації організаційних психологів та психологів праці (УАОППП).
приховати75 грн.
до 16 січня включно
90 грн.
з 17 січня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Аналіз результатів досліджень на базі інклюзивно-ресурсного центру (результатів проведення комплексних оцінок розвитку осіб та запитів від педагогів ЗЗСО) вказує на потребу в ознайомленні вчителів і корекційних педагогів з особливостями організації взаємодії з учнями, що мають виражені соціоадаптаційні труднощі. Ефективна організація освітнього процесу в інклюзивному класі включає добір вчителем методів і форм роботи в інклюзивному класі взагалі та методів і форм роботи зі здобувачами освіти з освітніми труднощами. В рамках запланованої зустрічі будуть представлені методичні розробки для педагогів закладів загальної середньої освіти щодо організації взаємодії з учнями в інклюзивному класі, авторські напрацювання у роботі з дітьми із соціоадаптаційними труднощами («правило чотирьох дій», базовий протокол дій для вчителя).
Ознайомлення слухачів з актуальними напрацюваннями в питаннях налагодження взаємодії і подолання соціоадаптаційних труднощів у здобувачів освіти з ООП.
аналіз понять інклюзивне навчання, когнітивний стиль, зона найближчого розвитку, соціоадаптаційні труднощі, дисципліна порядку, адаптований розклад;
ознайомлення зі статистичним «портретом» здобувачів освіти з соціоадаптаційними труднощами шкільного віку;
розкриття базових основ організації освітнього процесу в інклюзивному класі ЗЗСО;
надання практичних порад щодо налагодження позитивної взаємодії з дітьми з ООП.
ознайомлення з поняттями інклюзивне навчання, когнітивний стиль, зона найближчого розвитку, дисципліна порядку, адаптований розклад;
узагальнення актуальної інформації щодо здобувачів освіти шкільного віку із соціоадаптаційними труднощами;
обізнаність щодо організації уроку в інклюзивному класі;
осмислення стратегії «В О С П» або «Правила чотирьох дій» для педагогів ЗЗСО;
опановування основами реалізації здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі.
Вчителі і асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти, члени команд психолого-педагогічного супроводу здобувачів освіти з соціоадаптаційними освітніми труднощами, інші зацікавлені особи, які прагнуть підвищити свою компетентність щодо особливостей організації освітнього процесу для учнів з ООП.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари