Відбудеться сьогодні о 18:00
«Взаємодія педагогів в інклюзивному класі зі здобувачами освіти з вираженими соціоадаптаційними труднощами»
доктор філософії в галузі соціальних і поведінкових наук (кандидат психологічних наук), керівник Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 3» Миколаївської...читати все
доктор філософії в галузі соціальних і поведінкових наук (кандидат психологічних наук), керівник Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 3» Миколаївської міської ради, член Української асоціації організаційних психологів та психологів праці (УАОППП).
приховати
Після реєстрації
за годину до початку вебінару
Вам прийде сповіщення на Email
75 грн.
до 16 січня включно
90 грн.
з 17 січня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Аналіз результатів досліджень на базі інклюзивно-ресурсного центру (результатів проведення комплексних оцінок розвитку осіб та запитів від педагогів ЗЗСО) вказує на потребу в ознайомленні вчителів і корекційних педагогів з особливостями організації взаємодії з учнями, що мають виражені соціоадаптаційні труднощі. Ефективна організація освітнього процесу в інклюзивному класі включає добір вчителем методів і форм роботи в інклюзивному класі взагалі та методів і форм роботи зі здобувачами освіти з освітніми труднощами. В рамках запланованої зустрічі будуть представлені методичні розробки для педагогів закладів загальної середньої освіти щодо організації взаємодії з учнями в інклюзивному класі, авторські напрацювання у роботі з дітьми із соціоадаптаційними труднощами («правило чотирьох дій», базовий протокол дій для вчителя).
Ознайомлення слухачів з актуальними напрацюваннями в питаннях налагодження взаємодії і подолання соціоадаптаційних труднощів у здобувачів освіти з ООП.
аналіз понять інклюзивне навчання, когнітивний стиль, зона найближчого розвитку, соціоадаптаційні труднощі, дисципліна порядку, адаптований розклад;
ознайомлення зі статистичним «портретом» здобувачів освіти з соціоадаптаційними труднощами шкільного віку;
розкриття базових основ організації освітнього процесу в інклюзивному класі ЗЗСО;
надання практичних порад щодо налагодження позитивної взаємодії з дітьми з ООП.
ознайомлення з поняттями інклюзивне навчання, когнітивний стиль, зона найближчого розвитку, дисципліна порядку, адаптований розклад;
узагальнення актуальної інформації щодо здобувачів освіти шкільного віку із соціоадаптаційними труднощами;
обізнаність щодо організації уроку в інклюзивному класі;
осмислення стратегії «В О С П» або «Правила чотирьох дій» для педагогів ЗЗСО;
опановування основами реалізації здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі.
Вчителі і асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти, члени команд психолого-педагогічного супроводу здобувачів освіти з соціоадаптаційними освітніми труднощами, інші зацікавлені особи, які прагнуть підвищити свою компетентність щодо особливостей організації освітнього процесу для учнів з ООП.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари