Вебінар

Відбувся в середу 23 жовтня 2019 року о 18:00

«Використання Google Classroom для організації високотехнологічного навчання»

Спікер/ка

вчителька хімії Спеціалізованої школи №196, учителька вищої категорії, педагогічне звання «Старший учитель».

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Google Клас – це безкоштовний сервіс для навчальних закладів. Він допомагає заощадити час, ефективніше організувати роботу й спілкуватися з учнями. Google Classroom пов'язує Google Drive, Google Docs та Gmail разом, щоб допомогти навчальним закладам перейти до безпаперової системи навчання. Викладачі можуть створювати й збирати завдання в режимі онлайн, переглядати, хто вже виконав завдання, а хто – ні, а також надавати результати перевірок у реальному часі кожному учню, можуть робити оголошення, ставити запитання й залишати коментарі у реальному часі.

Google Клас автоматично створює папки на Диску для кожного завдання та учня. На сторінці завдань вони завжди можуть дізнатися, яку роботу їм потрібно виконати.

У наші дні, коли практично всі види контенту переходять з аналогових, фізичних і статичних в цифрові, це відмінний шанс зробити систему освіти максимально гнучкої і персоналізованої. Google трепетно ставиться до безпеки інформаційного простору: в Класі немає реклами, а всі розміщені матеріали не можуть бути використані в комерційних цілях. Це дає змогу налагодити постійний зв’язок із учнями не тільки на заняттях, але й у позакласний час.

Мета 

Навчитись створювати власний курс для  навчання та налагодити спілкування з учнями. Опанувати інтеграція сервісу з Google Документами, Google Диском і Gmail що дозволяє розміщувати відео, тексти, картинки та весь доступний арсенал інтерактивних методів навчання.

Завдання 

  1.  Налаштування класу. Для кожного класу створюється свій код, який учні можуть використовувати для приєднання до спільноти. Цей процес усуває необхідність створення попередніх реєстрів.
  2.  Інтеграція з Google Drive. Коли вчитель використовує Google Classroom, папка «Клас» автоматично створюється на його диску Google з новими вкладеннями для кожного створюваного класу.
  3. Організація. Коли учні використовують Google Classroom, папка «Клас» створюється на сторінці їх Google-диска з вкладеними папками для кожного класу, до якого вони приєднуються.
  4. Автоматизація. При створенні завдання у вигляді Google-документа, платформа буде створювати і поширювати індивідуальні копії документа для кожного учня в класі.
  5. Строки. При створенні завдання вчитель вказує термін виконання роботи. Коли учень надає завдання до початку терміну, на його документі з'являється статус «Перегляд», що дозволяє вчителям робити сортування.
  6. Робота / Виправлення. Коли учні приступили до своєї роботи, вчитель може забезпечити зворотний зв'язок в той момент, коли учень знаходиться в статусі «Перегляд» ( «Viewing»). Коли робота повертається учневі, школяр знову перемикається в статус «Редакція» ( «Edit») і продовжує роботу над документом.
  7. Зручний огляд. І вчителі, і студенти можуть бачити всі завдання на головному екрані Google Classroom. Це дозволяє контролювати роботу відразу в декількох класах.
  8. Зв'язок. Завдяки поєднанню класних оголошень, створених учителем, і інтегрованим можливостей коментування завдань, у викладачів і студентів завжди є можливість підтримувати зв'язок і бути в курсі статусу кожного завдання.

Очікувані результати

Створення та налаштування власного курсу.

Цільова аудиторія

Менеджери освіти будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), учителі-предметники, вихователі, репетитори, батьки.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»