і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о

Вчимося дружити. Практичні підходи

Вебінар відбувся

у вівторок, 14 травня 2019 о 18:00:00

Перегляд безкоштовний
Свідоцтво підтверджує Вашу участь
у вебінарі. У ньому вказується
тривалість в академічних годинах.
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 14 травня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 15 травня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

​​Черниш Олена Степанівна. Психолог в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арт-терапевт. Керівник громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада». Автор програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік). 28 років досвіду роботи в закладах освіти.

В різний час працювала: дошкільні установи: вихователь, методист, завідуюча приватних дошкільних установ; школа: психолог, соціальний педагог, тренер з розвитку емоційного інтелекту та обдарованості учнів; ВУЗ: викладач спецкурсів. Наукова діяльність: заступник директора Наукового центру орального аналізу, керівник департаменту наукових досліджень в галузі педагогіки і психології при «Міжнародній асоціації науково-практичної психології та екрального аналізу «Серце під сонцем».

Громадська діяльність. Член спілки підприємців та промисловців малих, середніх та приватизованих підприємств, член Ради підприємців при Торгово-Промисловій палаті; член робочої групи при МОН України, член експертної комісії із затвердження профілактичних програм.

Посилання на сторінку спікера: https://vseosvita.ua/user/id50450

 

Інформація про вебінар

Вміння дружити потрібно «вирощувати». Цей процес цікавий і нескладний. Основне правило, якого варто дотримуватися, – постійно, системно і терпеливо навчати дітей простим вмінням взаємодії з дорослими і ровесниками.

Звісно, самий дієвий спосіб виховання – власний приклад. Проблема в тому, що такий приклад демонструє велика кількість людей. І моделі поведінки, які засвоюють діти під час опосередкованого сприйняття поведінкових стратегій, далеко не завжди ефективні та безпечні.

Тому варто застосовувати в педагогічній практиці спеціальні засоби (методи, прийоми, ігри, вправи, техніки), спрямовані на досягнення конкретної мети – навчити дітей дружити: знаходити близьких за інтересами, цінностями, переконаннями людей і самовдосконалюватися таким чином, щоб викликати у ровесників інтерес до себе.

Мета

Розвивати вміння добирати та використовувати методи, прийоми для формування соціальної компетентності у дітей та підлітків.

Завдання

  1.  Ознайомитися з практичними підходами для формування соціальної компетентності у дітей та підлітків.
  2.  Навчитися використовувати в професійній діяльності методи, прийоми, вправи, які використовуються для ефективної комунікації в середовищі однолітків.
  3.  Розвивати вміння добирати прості, доцільні засоби для згуртування дитячого, підліткового колективу.

Опис

  1. Впровадження в педагогічну діяльность ігрових методів і прийомів для формування навичок соціальної взаємодії в дитячо-учнівському середовищі.
  2. Створення історій, які розкривають поняття дружби у дітей та підлітків.
  3. Використання літературних творів для розвитку вміння дружити.
  4. Арт-техніки – ефективний засіб роботи з комунікативними стратегіями.
  5. Розігрування ситуацій з дітьми та підлітками.
  6. Підліткова вербальна агресія. Шляхи корекції.

Очікувані результати

  1. Здатність педагогічних працівників добирати вдалі засоби для формування соціальної компетентності дітей та учнів.
  2. Засвоєння базових практичних інструментів для розвитку вміння дітей та учнів встановлювати і підтримувати контакт з однолітками в різні вікові періоди.
  3. Розвиток в учасників вміння створювати безпечне, ефективне середовище для комунікації дітей та підлітків в умовах освітнього простору.
  4. Матеріали вебінару спонукають педагогічних працівників закладів освіти до пошуку ефективних стратегій організації освітнього процесу.

Цільова аудиторія

Вчителі, вихователі дошкільних закладів, адміністративні працівники закладів освіти, психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.

 

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Вчимося дружити. Практичні підходи», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 14 травня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 15 травня