Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Вчимося дружити. Практичні підходи

Безкоштовний перегляд
Вебінар відбувся у вівторок, 14 травня о 18:00
90 грн.
за умови замовлення сертифікату до 14 травня включно
90 грн.
за умови замовлення сертифікату з 15 травня

Всеосвіта є суб`єктом підвищення кваліфікації

Всі сертифікати за курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.
Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.

Онлайн-тестування Безкоштовно

Після перегляду вебінара Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінара». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Буде доступно після перегляду вебінара

Отримайте переваги:
За 90 грн:
Замовити Сертифікат
Безкоштовно
Зареєструватися на вебінар

Інформація про спікера

​​Черниш Олена Степанівна. Психолог в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арт-терапевт. Керівник громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада». Автор програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік). 28 років досвіду роботи в закладах освіти.

В різний час працювала: дошкільні установи: вихователь, методист, завідуюча приватних дошкільних установ; школа: психолог, соціальний педагог, тренер з розвитку емоційного інтелекту та обдарованості учнів; ВУЗ: викладач спецкурсів. Наукова діяльність: заступник директора Наукового центру орального аналізу, керівник департаменту наукових досліджень в галузі педагогіки і психології при «Міжнародній асоціації науково-практичної психології та екрального аналізу «Серце під сонцем».

Громадська діяльність. Член спілки підприємців та промисловців малих, середніх та приватизованих підприємств, член Ради підприємців при Торгово-Промисловій палаті; член робочої групи при МОН України, член експертної комісії із затвердження профілактичних програм.

Посилання на сторінку спікера: https://vseosvita.ua/user/id50450

 

Інформація про вебінар

Вміння дружити потрібно «вирощувати». Цей процес цікавий і нескладний. Основне правило, якого варто дотримуватися, – постійно, системно і терпеливо навчати дітей простим вмінням взаємодії з дорослими і ровесниками.

Звісно, самий дієвий спосіб виховання – власний приклад. Проблема в тому, що такий приклад демонструє велика кількість людей. І моделі поведінки, які засвоюють діти під час опосередкованого сприйняття поведінкових стратегій, далеко не завжди ефективні та безпечні.

Тому варто застосовувати в педагогічній практиці спеціальні засоби (методи, прийоми, ігри, вправи, техніки), спрямовані на досягнення конкретної мети – навчити дітей дружити: знаходити близьких за інтересами, цінностями, переконаннями людей і самовдосконалюватися таким чином, щоб викликати у ровесників інтерес до себе.

Мета

Розвивати вміння добирати та використовувати методи, прийоми для формування соціальної компетентності у дітей та підлітків.

Завдання

  1.  Ознайомитися з практичними підходами для формування соціальної компетентності у дітей та підлітків.
  2.  Навчитися використовувати в професійній діяльності методи, прийоми, вправи, які використовуються для ефективної комунікації в середовищі однолітків.
  3.  Розвивати вміння добирати прості, доцільні засоби для згуртування дитячого, підліткового колективу.

Опис

  1. Впровадження в педагогічну діяльность ігрових методів і прийомів для формування навичок соціальної взаємодії в дитячо-учнівському середовищі.
  2. Створення історій, які розкривають поняття дружби у дітей та підлітків.
  3. Використання літературних творів для розвитку вміння дружити.
  4. Арт-техніки – ефективний засіб роботи з комунікативними стратегіями.
  5. Розігрування ситуацій з дітьми та підлітками.
  6. Підліткова вербальна агресія. Шляхи корекції.

Очікувані результати

  1. Здатність педагогічних працівників добирати вдалі засоби для формування соціальної компетентності дітей та учнів.
  2. Засвоєння базових практичних інструментів для розвитку вміння дітей та учнів встановлювати і підтримувати контакт з однолітками в різні вікові періоди.
  3. Розвиток в учасників вміння створювати безпечне, ефективне середовище для комунікації дітей та підлітків в умовах освітнього простору.
  4. Матеріали вебінару спонукають педагогічних працівників закладів освіти до пошуку ефективних стратегій організації освітнього процесу.

Цільова аудиторія

Вчителі, вихователі дошкільних закладів, адміністративні працівники закладів освіти, психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.

 

Після перегляду Ви зможете замовити сертифікат про участь у вебінарі «Вчимося дружити. Практичні підходи» та додати його у свій план підвищення кваліфікації. Тривалість: 2 академічні години
90 грн.
за умови замовлення сертифікату до 14 травня включно
90 грн.
за умови замовлення сертифікату з 15 травня

Як додати вебінар у підвищення кваліфікації?

Ознайомитись

з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти

Роздрукувати

пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу

Замовити

Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити

Сертифікат про підвищення кваліфікації від «Всеосвіта»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по-батькові особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінара
  10. Підпис автора вебінара
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»