Відбувся в середу 04 червня о 18:00
«Уявна гра як інструмент оздоровлення дитини дошкільного віку в літній період: сприяння здоров’ю через творчість»
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; практична психологиня,...читати все
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; практична психологиня, консультантка; членкиня ВГО Асоціації працівників дошкільної освіти, ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» IESF, ГО Української асоціації сімейних психологів.
приховати75 грн.
до 04 червня включно
90 грн.
з 05 червня
Гра є важливим аспектом розвитку дітей, оскільки вона сприяє їхньому когнітивному, фізичному, соціальному та емоційному благополуччю. Вона також надає батькам чудову можливість для глибокої взаємодії з дітьми. Незважаючи на численні переваги гри як для дітей, так і для батьків, для деяких дітей час на вільну гру значно скоротився.
Уявна гра є потужним інструментом для розвитку емоційного, фізичного та соціального благополуччя дітей дошкільного віку. Вона дозволяє дітям через творчість виражати свої емоції, знижувати рівень стресу, покращувати взаємодію з оточенням та розвивати уяву. Оскільки вільна гра для багатьох дітей значно обмежена через швидкий ритм життя, важливо акцентувати увагу на важливості уявної гри як методу оздоровлення, зокрема в літній період.
Розкриття важливості уявної гри як інструменту оздоровлення дитини дошкільного віку в літній період, а також надання рекомендацій для вихователів і батьків щодо використання творчих методів у процесі гри для сприяння здоров’ю дітей.
показати, як уявна гра може бути використана як інструмент оздоровлення в літній період;
визначити основні аспекти, які допомагають уявній грі сприяти здоров’ю дитини через творчість та взаємодію з навколишнім середовищем;
надати практичні рекомендації для вихователів і батьків щодо організації літніх ігор, які сприяють емоційному та фізичному благополуччю дітей;
обговорити ролі вихователів та батьків у підтримці уявної гри як методу оздоровлення дітей через творчі активності.
поглиблення знань щодо важливості уявної гри як інструменту фізичного, емоційного та соціального розвитку дітей дошкільного віку;
збагачення методичних інструментів для вихователів та батьків, які дозволяють організувати ефективну та безпечну уявну гру для дітей, що сприяє їхньому оздоровленню та творчому розвитку;
підвищення обізнаності про можливості літніх прогулянок та ігор на природі, які мають позитивний вплив на емоційне та фізичне здоров’я дітей;
практичні навички у використанні уявних ігор для зниження стресу та покращення загального психоемоційного стану дітей;
розуміння ролі батьків у підтримці ігор на природі та їх впливу на здоров’я дитини, а також розвитку гармонійних стосунків з оточенням;
мотивація до застосування уявної гри у роботі з дітьми для покращення їхнього здоров’я та емоційного благополуччя в літній період.
Корекційні педагоги, вихователі закладів дошкільної освіти, студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта, практичні психологи, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари