Відбувся в п'ятницю 15 квітня 2022 року о 16:00
«Супровід дитини в умовах вимушеного переселення. Прийоми та методи первинної й короткотривалої психолого-педагогічної допомоги»
музична керівниця вищої категорії Хмельницького закладу дошкільної освіти № 33 «Джерельце», звання "вихователь-методист", керівниця гуртка «Музикотерапія для малят». Учасниця «Творчої лабораторії музичних керівників міста Хмельницького».
75 грн.
до 15 квітня включно
90 грн.
з 16 квітня
Під час вебінару представлено інноваційний досвід понад восьмирічної роботи учасників творчої лабораторії музичних керівників міста Хмельницького.
Лідером «Творчої лабораторії» є музичний керівник вищої категорії, вихователь-методист ХЗДО №54 Ірина Трофімченко. Учасниками фахового об’єднання є Віра Олександрівна Шаронова – музичний керівник вищої категорії, вихователь-методист ХЗДО №33; Алла Туркот – вихователь-методист вищої категорії ХЗДО №43; Наталія Сімон – музичний керівник вищої категорії, вихователь-методист ХЗДО №5; Світлана Боднар – музичний керівник вищої категорії, вихователь-методист ХЗДО №6; Оксана Шевчук – музичний керівник вищої категорії, вихователь-методист ХЗДО №34; Наталія Заводяна – музичний керівник вищої категорії, вихователь-методист ХЗДО № 37; Олена Таушан – музичний керівник вищої категорії, вихователь-методист ХЗДО №15.
Автори таких парціальних програм затверджених МОН України: «Музично-казкові намистинки. Оздоровчо-освітня робота з дітьми четвертого року життя»; «Музично-оздоровчі мандрівки. Оздоровчо-освітня робота для дітей п’ятого року життя»;
Автори більше 65 статей у фахових виданнях;
Спікери та учасники Міжнародних, Всеукраїнських та Регіональних конференцій, семінарів та курсів підвищення кваліфікації.
Керівники музично-оздоровчих гуртків;
Спікери та тренери оздоровчо-освітніх майстер-класів для освітян ЗДО, ЗССО.
Воєнні події, що відбуваються в Україні для усіх громадян є не лише значним викликом, а й психотравмуючим чинником. Особливо це стосується дітей, які, зазнали тяжких втрат чи, ставши свідками шокуючих подій, втратили відчуття безпеки. Можливість покинути небезпечне місце стає для сімей з дітьми як порятунком, так і джерелом нових життєвих обставин що, безсумнівно, несуть за собою ризик нових травмуючих наслідків вимушеного переселення. У зв’язку із цим виникає потреба обміну досвідом та об’єднання фахової спільноти з метою підтримки дітей-переселенців.
Поінформувати освітян щодо специфіки та особливостей спілкування педагогів із дітьми та їх батьками, що були вимушено переселені із інших регіонів країни та зазнали травми війни; розкрити особливості застосування прийомів та методів короткотривалого та первинного психолого-педагогічного супроводу.
охарактеризувати специфіку переживання травмуючих подій війни дітьми та їх родинами;
надати практичні рекомендації супроводу та підтримки дітей, що зазнали травми війни і є вимушеними переселенцями.
систематизація та узагальнення знань щодо особливостей поведінки дітей-переселенців, що зазнали травми війни;
сформованість компетентності психолого-педагогічної підтримки дітей-переселенців.
Співробітники ЗДО, ЗЗСО (вихователі, асистенти вихователів, музичні керівники, фізичні інструктори, та інші спеціалісти ЗДО, вчителі, асистенти, представники соціально-психологічної служби).
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари