Вебінар

Відбувся в понеділок 14 лютого 2022 року о 18:00

«Сучасний підручник: яким має бути, як обрати та ефективно застосувати в освітньому процесі»

Спікер

кандидат педагогічних наук, викладач-методист, автор публікацій з методики викладання історії у ЗЗСО.

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Процес створення нових підручників є досить складним, а подекуди й суперечливим процесом. Завдання підручника, як компонента освіти, забезпечити засвоєння змісту освіти, допомогти в оволодінні життєвими компетентностями. Це означає, що в методології сучасної освіти традиційна модель навчання доповнюється принципами компетентнісного та діяльнісного підходів. Такий підхід зумовлює своєрідну дилему, яку повинні вирішити автори підручників – зуміти поєднати інформаційну концепцію підручника та компетентнісну складову змісту освіти в межах навчального часу, визначеного для засвоєння основ наук. Намагання її вирішити сприяло появі навчально-методичних комплексів з предмета, що призвело до звуження дидактичних функцій підручника, неспроможністю його виступати повноцінним засобом навчання. До цього додається також відсутність сформованої професійної компетентності аналізу якості змісту підручників при їх оцінюванні та виборі в педагогічних працівників.

Мета

Визначення вимог до сучасного шкільного підручника у контексті сучасної парадигми освіти, які повинні лягти в основу їх оцінювання та пошук оптимального застосування навчальної книги в освітньому процесі.

Завдання:

  • обґрунтувати роль підручника як провідного засобу навчання та його аксіологічної, діяльнісної та компетентнісної складової в можливості створення здобувачем освіти нового освітнього продукту;

  • розкрити можливості підручника, як класичного навчального продукту, його дидактичних функцій відповідати сучасним освітнім потребам;

  • розглянути критерії побудови змісту підручників, які повинні лягти в основу їх аналізу та конкурсному вибору педагогічними працівниками.

Очікувані результати:

  1. усвідомлення аудиторією місця та ролі підручника в організації освітнього процесу;

  2. розуміння педагогами взаємозв’язку змісту та структури підручника, його використання в проєктуванні освітніх технологій та моделей навчання;

  3. сформованість професійної компетентності в педагогів щодо продуктивного оцінювання ними змісту шкільних підручників та їх відбору.

Цільова аудиторія

Вчителі та інші педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, викладачі закладів фахової передвищої освіти та закладів професійно-технічної освіти, що здійснюють підготовку фахівців та кваліфікованих робітників на основі базової загальної середньої освіти; методисти.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»