Відбувся в понеділок 14 лютого 2022 року о 18:00
«Сучасний підручник: яким має бути, як обрати та ефективно застосувати в освітньому процесі»
кандидат педагогічних наук, викладач-методист, автор публікацій з методики викладання історії у ЗЗСО.
75 грн.
до 14 лютого включно
90 грн.
з 15 лютого
Актуальність
Процес створення нових підручників є досить складним, а подекуди й суперечливим процесом. Завдання підручника, як компонента освіти, забезпечити засвоєння змісту освіти, допомогти в оволодінні життєвими компетентностями. Це означає, що в методології сучасної освіти традиційна модель навчання доповнюється принципами компетентнісного та діяльнісного підходів. Такий підхід зумовлює своєрідну дилему, яку повинні вирішити автори підручників – зуміти поєднати інформаційну концепцію підручника та компетентнісну складову змісту освіти в межах навчального часу, визначеного для засвоєння основ наук. Намагання її вирішити сприяло появі навчально-методичних комплексів з предмета, що призвело до звуження дидактичних функцій підручника, неспроможністю його виступати повноцінним засобом навчання. До цього додається також відсутність сформованої професійної компетентності аналізу якості змісту підручників при їх оцінюванні та виборі в педагогічних працівників.
Визначення вимог до сучасного шкільного підручника у контексті сучасної парадигми освіти, які повинні лягти в основу їх оцінювання та пошук оптимального застосування навчальної книги в освітньому процесі.
обґрунтувати роль підручника як провідного засобу навчання та його аксіологічної, діяльнісної та компетентнісної складової в можливості створення здобувачем освіти нового освітнього продукту;
розкрити можливості підручника, як класичного навчального продукту, його дидактичних функцій відповідати сучасним освітнім потребам;
розглянути критерії побудови змісту підручників, які повинні лягти в основу їх аналізу та конкурсному вибору педагогічними працівниками.
усвідомлення аудиторією місця та ролі підручника в організації освітнього процесу;
розуміння педагогами взаємозв’язку змісту та структури підручника, його використання в проєктуванні освітніх технологій та моделей навчання;
сформованість професійної компетентності в педагогів щодо продуктивного оцінювання ними змісту шкільних підручників та їх відбору.
Вчителі та інші педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, викладачі закладів фахової передвищої освіти та закладів професійно-технічної освіти, що здійснюють підготовку фахівців та кваліфікованих робітників на основі базової загальної середньої освіти; методисти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари