Головне меню порталу
Відбувся у вівторок 01 лютого 2022 року о 18:00
«Сучасні підходи організації інклюзивного освітнього процесу у ЗДО»
старша викладачка кафедри філософії, економіки та менеджменту освіти, тренерка інклюзивної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Авторка та упорядниця навчально-методичних...читати все
старша викладачка кафедри філософії, економіки та менеджменту освіти, тренерка інклюзивної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Авторка та упорядниця навчально-методичних посібників рекомендованих МОН України «Система орієнтовного перспективно-календарного тематичного планування за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», серії Веселковий дошколярик «Малюємо, міркуємо, розвиваємося» (розвивальні ігри та вправи для дітей 4-го, 5-го та 6-го року життя), «Універсальні дидактичні ігри для дітей від 2-х до 6 (7) років життя».
Авторка 30-ти наукових статей та 6-ти посібників наукових праць за результатами досвіду роботи педагогічних працівників системи дошкільної освіти до Всеукраїнських та Міжнародних конференцій.
Авторка проєкту «Сенсорна та корекційна кімната для дітей інклюзивної групи в закладі дошкільної освіти».
приховати75 грн.
до 01 лютого включно
90 грн.
з 02 лютого
Модернізація змісту дошкільної освіти на засадах компетентнісної парадигми розвитку інклюзивної освіти за рівнями підтримки відповідно до індивідуальних потреб дітей з обмеженими освітніми потребами.
Удосконалення змісту інклюзивної компетентності педагогічних працівників щодо організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти.
Забезпечити виконання нормативних актів щодо покращення якості здійснення освітніх послуг серед освітян закладів дошкільної освіти з інклюзивного навчання дітей з обмеженими освітніми потребами, відповідно до рівнів підтримки.
знання і розуміння педагогами особливостей впровадження інклюзивного навчання в ЗДО.
вміння: моделювати освітній процес в інклюзивних групах з урахуванням індивідуальних потреб та груп підтримки дітей з ООП; забезпечити психолого-педагогічний супровід та корекційно-відновлювальну роботу; алгоритм ведення документації; організована робота ресурсної кімнати.
Керівники, вихователі-методисти, практичні психологи, соціальні педагоги, вчителі-логопеди, вихователі та асистенти вихователів закладів дошкільної освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари