Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Дотримання академічної доброчесності у використанні інтернет-джерел для освітнього контенту
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся у вівторок 10 березня 2020 року о 18:00

«Страхи і тривоги у підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання. »

Спікер/ка

кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка, когнітивно-поведінкова психотерапевтка.

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Анотація 

Підлітковий вік – пора активного розвитку та внутрішніх конфліктів, бажання самостійності та страху перед відповідальністю, розробки стратегій взаємодії зі світом та пошуку власного «Я». Цей віковий період пов’язаний з мріями про майбутнє, постановкою власних цілей, реорганізацією структури взаємин з однолітками, вчителями, батьками. З іншого боку, саме підлітковий вік є сензитивним періодом для формування сумнівів у своїй цінності, невпевненості у собі та страхів, пов’язаних з навколишнім світом. Тому досить розповсюдженою проблемою, з якою підлітки звертаються до психолога є підвищена тривожність, соціальна фобія та інші страхи (наприклад, страх перед поїздками в громадському транспорті, страх виглядати безглуздо в очах оточуючих та ін.). Сучасна психологічна практика пропонує багато дієвих стратегій практичної роботи з цими проблемами, тож задача кожного психолога, який працює з підлітками, обрати для себе найбільш підходящий інструментарій та активно впроваджувати його у свою роботу. Тому саме аналізу практичних способів роботи зі страхами та тривогами і буде присвячено наш вебінар.

Мета

Розкрити поняття та біологічний механізм виникнення страхів, проаналізувати захисні функції тривоги, визначити критерії, за якими тривогу можна вважати надмірною, а також представити конкретні методики практичної роботи зі страхами.

Завдання

  1. Розглянути поняття тривоги, тривожності та страхів; розкрити біологічні механізми їх виникнення.
  2. Проаналізувати окремі види страхів та фобій.
  3. Сформувати загальне уявлення про формування соціальної фобії у підлітків, визначити її особистісний смисл та передумови формування.
  4. Визначити способи подолання надмірної тривоги та страхів.
  5. Обговорити роль соціального оточення (вчителів, однокласників, батьків) у роботі, спрямованій на подолання страхів.

Очікувані результати

Взявши участь у вебінарі, слухачі:

  • дізнаються звідки береться тривожність та яку тривогу можна вважати надмірною;
  • узагальнять для себе критерії діагностування тривожних розладів та алгоритми роботи з підлітками, які мають підвищену тривожність;
  • ознайомляться з основними стратегіями практичної роботи зі страхами.

Цільова аудиторія

Психологи ЗЗСО, які працюють з учнями старших класів, практичні психологи закладів професійної (професійно-технічної освіти), вчителі старших класів.

Завантажити: програму підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи у закладах освіти (за видом освітньої послуги «ВЕБІНАР») - завантажити

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»