Страхи і тривоги у підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання.

Перегляд безкоштовний
Прем'єра вебінару відбудеться у вівторок, 10 березня о 18:00
Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Зареєструватися на вебінар
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Вигода 11 грн.
59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 10 березня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 11 березня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 59 грн: до 10 березня
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Литвиненко Олена Олександрівна. Кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка, когнітивно-поведінковий психотерапевт.

«Паралельно з викладанням в Університеті вже досить тривалий час працюю практичним психологом в закладах освіти. Зараз активно збираю матеріал для своєї докторської дисертації, присвяченої особливостям особистісного становлення підлітків. Загалом в психологічному консультуванні та терапії працюю переважно з підлітками, але у школі намагаюсь приділяти увагу також і роботі з вчителями, адже від їх психоемоційного стану та загального благополуччя значним чином залежить якість навчального процесу. Тому цього разу я хочу поговорити про важливе для педагогів уміння розслаблятись, зберігати спокій у найбільш різноманітних ситуаціях, а також регулярно і послідовно дбати про своє психоемоційне благополуччя.»

Анотація 

Підлітковий вік – пора активного розвитку та внутрішніх конфліктів, бажання самостійності та страху перед відповідальністю, розробки стратегій взаємодії зі світом та пошуку власного «Я». Цей віковий період пов’язаний з мріями про майбутнє, постановкою власних цілей, реорганізацією структури взаємин з однолітками, вчителями, батьками. З іншого боку, саме підлітковий вік є сензитивним періодом для формування сумнівів у своїй цінності, невпевненості у собі та страхів, пов’язаних з навколишнім світом. Тому досить розповсюдженою проблемою, з якою підлітки звертаються до психолога є підвищена тривожність, соціальна фобія та інші страхи (наприклад, страх перед поїздками в громадському транспорті, страх виглядати безглуздо в очах оточуючих та ін.). Сучасна психологічна практика пропонує багато дієвих стратегій практичної роботи з цими проблемами, тож задача кожного психолога, який працює з підлітками, обрати для себе найбільш підходящий інструментарій та активно впроваджувати його у свою роботу. Тому саме аналізу практичних способів роботи зі страхами та тривогами і буде присвячено наш вебінар.

Мета

Розкрити поняття та біологічний механізм виникнення страхів, проаналізувати захисні функції тривоги, визначити критерії, за якими тривогу можна вважати надмірною, а також представити конкретні методики практичної роботи зі страхами.

Завдання

  1. Розглянути поняття тривоги, тривожності та страхів; розкрити біологічні механізми їх виникнення.
  2. Проаналізувати окремі види страхів та фобій.
  3. Сформувати загальне уявлення про формування соціальної фобії у підлітків, визначити її особистісний смисл та передумови формування.
  4. Визначити способи подолання надмірної тривоги та страхів.
  5. Обговорити роль соціального оточення (вчителів, однокласників, батьків) у роботі, спрямованій на подолання страхів.

Очікувані результати

Взявши участь у вебінарі, слухачі:

  • дізнаються звідки береться тривожність та яку тривогу можна вважати надмірною;
  • узагальнять для себе критерії діагностування тривожних розладів та алгоритми роботи з підлітками, які мають підвищену тривожність;
  • ознайомляться з основними стратегіями практичної роботи зі страхами.

Цільова аудиторія

Психологи ЗЗСО, які працюють з учнями старших класів, практичні психологи закладів професійної (професійно-технічної освіти), вчителі старших класів.

Завантажити: програму підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи у закладах освіти (за видом освітньої послуги «ВЕБІНАР») - завантажити

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Страхи і тривоги у підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання. », оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

Вигода 11 грн.
59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 10 березня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 11 березня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик