! В а ж л и в о

Стилі виховання: як виховувати дітей?

Сертифікат буде видано із зазначенням дати його замовлення
Перегляд безкоштовний
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 13 червня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 14 червня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Терно Сергій Олександрович, доктор педагогічних наук, професор Запорізького національного університету, завідувач лабораторії модерної історії України та інноваційних освітніх технологій. Автор понад 150-ти наукових та науково-методичних праць, 2-х онлайн курсів.

Інформація про вебінар

Традиційно ми розрізняємо такі стилі виховання: демократичний, авторитарний та ліберальний. На цьому вебінарі пропонуємо подивитися на стилі виховання під іншим кутом зору: через призму теорії транзактного аналізу Е. Берна та психотерапевтичної моделі "Драматичний трикутник долі Карпмана". Ми розглянемо наступні питання:

  1. Теорія Еріка Берна.
  2. «Драматичний трикутник долі Карпмана»
  3. Різні стилі виховання: 

    - «Рятівництво»

    - «Переслідування»

     – «Підвищена моральна відповідальність»

    -  «Ігнорування»

    - «Вільний вибір»

  4. Особистісні комплекси: адаптивності та протесту

Мета вебінару

Опанувати теоретичними положеннями теорії Е. Берна та С. Карпмана для самоаналізу своєї освітньої діяльності та її корекції, оволодіти стилем виховання "Вільний вибір".

Завдання вебінару

  1. Розглянути положення транзактного аналізу Е. Берна.
  2. Проаналізувати взаємодію між освітянами та учнями крізь призму «Драматичного трикутника долі Карпмана».
  3. Охарактеризувати різні стилі виховання:
    - «Рятівництво»
    - «Переслідування»
    - «Підвищена моральна відповідальність»
    - «Ігнорування»
    - «Вільний вибір»
  4. Розглянути особистісні комплекси.

 Очікувані результати

  1. Уміння аналізувати взаємодію в освітньому процесі, застосовуючи теоретичні положення транзактного аналізу Е. Берна.
  2. Здатність розглядати стосунки крізь призму психосоціальної моделі «Драматичний трикутник Карпмана».
  3. Уміння розпізнавати стилі виховання та обирати доцільні способи педагогічного впливу.

Цільова аудиторія

Вчителі, соціальні педагоги, психологи, керівники закладів освіти, викладачі закладів вищої освіти та інститутів післядипломної педагогічної освіти, батьки.

 

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Стилі виховання: як виховувати дітей?», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 13 червня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 14 червня