Співпраця з психологом як інструмент підвищення педагогічної майстерності

Сертифікат буде видано із зазначенням дати його замовлення
Перегляд безкоштовний
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 17 вересня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 18 вересня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Черниш Олена Степанівна. Психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арт-терапевтка. Керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада». Авторка програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік). 28 років досвіду роботи в закладах освіти.

В різний час працювала:

Дошкільні установи: вихователькою, методисткою, завідуючкою приватних дошкільних установ;

Школа: психологинею, соціальною педагогинею, тренеркою з розвитку емоційного інтелекту та обдарованості учнів;

 ВУЗ: викладачкою спецкурсів;

Наукова діяльність: заступницею директора Наукового центру орального аналізу, керівницею департаменту наукових досліджень в галузі педагогіки і психології при «Міжнародній асоціації науково-практичної психології та екрального аналізу «Серце під сонцем».

Громадська діяльність: членкиня спілки підприємців та промисловців малих, середніх та приватизованих підприємств, членкиня Ради підприємців при Торгово-Промисловій палаті; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних програм.

Посилання на сторінку спікера: https://vseosvita.ua/user/id50450

Інформація про вебінар

З жовтня 2018 року по травень 2019 року Черниш Олена провела на платформі Всеосвіта 13 вебінарів.

Ваші відгуки й коментарі демонструють цікавість до такої форми роботи.

Проблеми, про шляхи вирішення яких ми поговоримо, підібрані в результаті аналізу Ваших коментарів до вебінарів Черниш О. С.

Часто педагогічні працівники закладів освіти, представники адміністрації намагаються самостійно вирішити досить складні питання, які вимагають глибокого вивчення проблеми і фахового втручання в її розв’язання. Ми поговоримо про те, в яких випадках потрібна допомога спеціаліста психологічної служби, як повідомити про проблему, як зібрати первинну інформацію для фахівця, з яким плануєте співпрацювати.

Бувають випадки, які вихователі, вчителі можуть врегулювати самостійно. Окрім того, не всі заклади освіти мають в штаті психолога й соціального педагога. З цією метою ми створили прості алгоритми для організації спілкування з батьками і учнями, які, сподіваємося, стануть Вам в нагоді.

Вебінари Черниш О.С.:

«Чому їм важко вчитися?»

«Формування навичок адаптації учнів в різні вікові періоди»

«Емоційний інтелект та його особливості»

«Емоційний інтелект. Практикум»

«Хто вони: діти з особливими освітніми потребами?»

«Приємно познайомитись. Я – Сучасний Учень!»

«Арт-терапія в педагогічній практиці. Діагностичні техніки»

«Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії»

«Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети»

«Приємно познайомитись! Я – сучасний батько»

«Вчимося дружити. Шлях до ефективної комунікації»

«Вчимося дружити. Практичні підходи»

«Як справитися з професійним вигоранням?»

Опис

  1. Коли потрібно залучати спеціалістів психологічної служби до співпраці?
  2. Основи стратегії збору інформації (в додатку).
  3. Орієнтовні алгоритми вирішення проблемних питань, які виникають в педагогічній діяльності (в додатку).

Мета

Формувати готовність у педагогічних працівників, батьків та представників адміністрації співпрацювати з фахівцями психологічної служби закладу освіти.

Завдання

  1. Розглянути питання, з якими варто звертатися до практичного психолога і соціального педагога закладу освіти.
  2. В яких випадках батькам краще звернутися за допомогою до практичного психолога і соціального педагога закладу освіти.
  3. Визначити основи стратегії збору інформації й вирішення проблемних питань, які виникають в педагогічній практиці.

Очікувані результати

  1. Уміння визначати, коли потрібна допомога фахівців психологічної служби.
  2. Здатність педагогічних працівників здійснювати збір інформації з метою попереднього вивчення проблеми, дотримуючись морально-етичних норм.
  3. Здатність педагогічних працівників вирішувати проблемні питання, які знаходяться в межах їхньої професійної компетенції.

Цільова аудиторія

Вчителі, вихователі дошкільних закладів, адміністративні працівники закладів освіти, психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, батьки.

 

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Співпраця з психологом як інструмент підвищення педагогічної майстерності», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 17 вересня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 18 вересня