Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Вебінар

Відбувся в середу 29 травня 2019 року о 18:00

«Специфіка організації художньо-практичної діяльності учнів на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво»»

Спікер/ка

кандидатка педагогічних наук, учителька-методистка Чернігівського ліцею №22, співавторка підручників та посібників інтегрованого курсу «Мистецтво» для 1, 2 класів НУШ...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Інформація про вебінар

Художньо-практична діяльність на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво» покликана розвивати творчу активність, художню уяву, мистецькі здібності учнів. Процес створення власного художнього образу чи декоративних композицій, тематичне малювання тощо має захоплювати дитину. Для цього педагогу необхідно мати на озброєнні численну добірку цікавих дидактичних ігор та вправ. У вебінарі дані методичні коментарі та рекомендації, представлені майстер-класи щодо організації етапу художньо-творчої діяльності учнів на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво». Проаналізовано особливості структурування підручника інтегрованого курсу «Мистецтво» 2 клас авторів Л. Масол, О. Гайдамака, О. Колотило та специфіку роботи з ним.

Мета вебінару

Розкрити основні аспекти cпецифіки організації художньо-практичної діяльності учнів на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво». Здійснити практичний коментар щодо використання дидактичних вправ та ігор на уроках мистецтва.

Завдання вебінару

  1. Показати на зразках матеріалу підручників «Мистецтво» практичне застосування дидактичних ігор та вправ.
  2. Дати приклад майстер-класів підготовчих вправ та поетапного виконання педагогічного малюнку.

Очікувані результати

  1. Розуміння специфіки організації художньо-практичної діяльності учнів на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво»
  2. Уміння орієнтуватись у структурі підручника інтегрованого курсу «Мистецтво» 2 клас авторів Л. Масол, О. Гайдамака, О. Колотило та розуміння особливостей побудови парних уроків.
  3. Розширення арсеналу дидактичних ігор та вправ, які доцільно застосовувати на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво».

Цільова аудиторія

Учителі початкових класів, учителі-фахівці, які викладають інтегрований курс «Мистецтво».

 

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»