Відбувся в середу 30 вересня 2020 року о 18:00
«Соціальні ролі в класному колективі: як допомогти дитині знайти своє місце серед однолітків»
кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка, когнітивно-поведінкова психотерапевтка.
59 грн.
до 30 вересня включно
90 грн.
з 01 жовтня
Спілкування з однолітками для школярів – це не лише обмін інформацією, але й одна з провідних діяльностей. Саме спілкуючись діти вчаться розуміти емоції та почуття інших, співчувати і співпереживати, висловлювати свої думки та відстоювати власну позицію. Від того, якими є її стосунки з однолітками, залежить ставлення дитини до навколишнього світу та до самої себе. На жаль, іноді трапляється так, що хтось із учнів не може знайти свого місця в колективі і потрапляє до категорії «відторгнутих», або «аутсайдерів». Це, своєю чергою, істотно впливає на його самооцінку, світосприйняття і навіть на мотивацію до навчання. Адже дуже складно зосередитись на завданнях педагогів та гарно вчитись, коли за твоєю спиною постійно лунають насмішки однокласників. Тож такі діти, яких умовно називають «непопулярними», потребують особливої психологічної підтримки та розвитку комунікативних навичок.
Саме тому на вебінарі ми поговоримо про те, яким чином розподіляються соціальні ролі у класі, які діти частіше за все стають непопулярними серед однокласників та як психологи і педагоги можуть допомогти їм знайти своє місце в колективі.
Розкрити особливості розподілу соціальних ролей у класі та обговорити стратегії допомоги дітям, які входять до категорії «непопулярних».
розглянути поняття спілкування та соціальних ролей;
проаналізувати основні механізми розподілу ролей в класному колективі;
сформувати загальне уявлення про причини непопулярності окремих учнів серед однокласників;
визначити способи практичної допомоги та підтримки дітей, які входять до категорії «непопулярних»;
обговорити стратегії психопрофілактичної роботи з класом, спрямованої на попередження неконструктивної групової динаміки.
Взявши участь у вебінарі, слухачі:
дізнаються, яким є алгоритм нормального процесу соціалізації учнів та формування класного колективу;
узагальнять для себе методи та методики практичної роботи з учнями, які входять до категорії «непопулярних»;
ознайомляться з основними стратегіями проведення психопрофілактичної та тренінгової роботи, спрямованої на попередження неконструктивної групової динаміки.
Педагогічні та науково-педагогічні працівники, психологи закладів загальної середньої освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари