Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Виклики для команди психолого-педагогічного супроводу в новому 2024/2025 навчальному році
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся в середу 30 вересня 2020 року о 18:00

«Соціальні ролі в класному колективі: як допомогти дитині знайти своє місце серед однолітків»

Спікер/ка

кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка, когнітивно-поведінкова психотерапевтка.

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Анотація

Спілкування з однолітками для школярів – це не лише обмін інформацією, але й одна з провідних діяльностей. Саме спілкуючись діти вчаться розуміти емоції та почуття інших, співчувати і співпереживати, висловлювати свої думки та відстоювати власну позицію. Від того, якими є її стосунки з однолітками, залежить ставлення дитини до навколишнього світу та до самої себе. На жаль, іноді трапляється так, що хтось із учнів не може знайти свого місця в колективі і потрапляє до категорії «відторгнутих», або «аутсайдерів». Це, своєю чергою, істотно впливає на його самооцінку, світосприйняття і навіть на мотивацію до навчання. Адже дуже складно зосередитись на завданнях педагогів та гарно вчитись, коли за твоєю спиною постійно лунають насмішки однокласників. Тож такі діти, яких умовно називають «непопулярними», потребують особливої психологічної підтримки та розвитку комунікативних навичок.

Саме тому на вебінарі ми поговоримо про те, яким чином розподіляються соціальні ролі у класі, які діти частіше за все стають непопулярними серед однокласників та як психологи і педагоги можуть допомогти їм знайти своє місце в колективі.

Мета

Розкрити особливості розподілу соціальних ролей у класі та обговорити стратегії допомоги дітям, які входять до категорії «непопулярних».

Завдання:

  1. розглянути поняття спілкування та соціальних ролей;

  2. проаналізувати основні механізми розподілу ролей в класному колективі;

  3. сформувати загальне уявлення про причини непопулярності окремих учнів серед однокласників;

  4. визначити способи практичної допомоги та підтримки дітей, які входять до категорії «непопулярних»;

  5. обговорити стратегії психопрофілактичної роботи з класом, спрямованої на попередження неконструктивної групової динаміки.

Очікувані результати

Взявши участь у вебінарі, слухачі:

  • дізнаються, яким є алгоритм нормального процесу соціалізації учнів та формування класного колективу;

  • узагальнять для себе методи та методики практичної роботи з учнями, які входять до категорії «непопулярних»;

  • ознайомляться з основними стратегіями проведення психопрофілактичної та тренінгової роботи, спрямованої на попередження неконструктивної групової динаміки.

Цільова аудиторія

Педагогічні та науково-педагогічні працівники, психологи закладів загальної середньої освіти.

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»