і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію

Що таке ефективне практичне заняття з історії?

Вебінар відбувся

в понеділок, 28 січня 2019 о 20:00:00

Перегляд безкоштовний
Свідоцтво підтверджує Вашу участь
у вебінарі. У ньому вказується
тривалість в академічних годинах.
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 28 січня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 29 січня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «Та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». (У разі, якщо Ви не набрали достатньо правильних відповідей, інформація не відображатиметься) "

Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Костюк Ірина Альбертівна,  вчитель історії вищої категорії, вчитель-методист, педагогічний стаж 33 р., у тому числі в якості вчителя історії, правознавства та суспільствознавства 24р.

У 2006-2008 рр. працювала у Львівському регіональному центрі оцінювання якості освіти. Брала участь в укладанні тестових завдань у форматі ЗНО з історії України та всесвітньої історії, була залучена як експерт для оцінки  укладених завдань у 2007-2009 рр.

З 2011 року працюю методистом Кабінету розвитку освіти  ЛОІППО.

З 2000 р. працюю у міжнародних проектах з історичної та громадянської освіти, є співавтором, освітнім редактором багатьох навчальних посібників для учнів та вчителів з історичної та громадянської освіти, у тому числі міжнародного рівня, маю звання Амбасадора (посла) EUROCLIO  – міжнародної асоціації історичної освіти. Була учасницею, у тому числі як доповідач, міжнародних семінарів та конференцій у майже 20 країнах.  Є автором численних публікацій з питань історичної та громадянської освіти в українських та міжнародних виданнях.

У 2011-2012 рр. була членом робочої групи при МОН зі створення Стандарту, освітня галузь «Суспільствознавство», та навчальної програми з історії для основної школи, є співавтором підручника для 5 класу «Історія України. Вступ до історії» [О. І. Пометун, І. А. Костюк, Ю. Б. Малієнко, К.:2013].

Співпрацюю із Всеукраїнською програмою «Розуміємо права людини» в якості тренера та експерта у сфері освіти з прав людини, а також співпрацюю як тренер із Освітньою платформою «Критичне мислення». Маю досвід експертизи підручників з історії в робочій групі ІМЗО, проведення вебінарів.

Посилання на автора: https://vseosvita.ua/user/id67453

Завдяки розвитку шкільної історичної освіти, зміні пріоритетів у цілепокладанні актуальним для компетентнісного підходу до вивчення історії є використання різноманітних історичних джерел  на уроках історії. Включення історичних джерел не лише як хрестоматійних прикладів документів після параграфу, а як самодостатніх візуальних й текстових джерел інформації дозволяє не лише урізноманітнити  вивчення нового матеріалу, але й стимулювати учнів до самостійного пошуку інформації, розвивати критичне мислення, показати багатоаспектність та багатоперспективність у вивченні минулого.

Мета вебінару

Сприяти глибшому розумінню педагогами дидактичного поняття «практичне заняття з історії» та запропонувати шляхи його створення.

Завдання вебінару

  1. Показати різницю у використанні поняття «практичне заняття» у різних варіантах програми з історії для середньої школи;
  2. Надати розуміння взаємозв’язку понять «навчання, базоване на джерелах» та «практичне заняття як спосіб вивчення нового матеріалу»;
  3. Запропонувати  різноманітні підходи до відбору історичних джерел для укладання ефективного практичного заняття з історії як навчання, спрямованого на розвиток критичного та історичного мислення;

Очікувані результати

Після ознайомлення з матеріалами вебінару слухачі/глядачі

 1  зможуть:

  • пояснювати різницю у використанні терміну «практичне заняття» у різних варіантах програми шкільного курсу історії;
  • визначати доцільність використання історичних джерел різного виду  відповідно до мети уроку, змісту історичного матеріалу  та віку учнів;
  • порівнювати методи роботи з історичним джерелами, запропоновані на вебінарі, з тими, що використовуються у більшості підручників з історії, та обирати найбільш доцільні;

 2  отримають:

  • мотивацію проводити практичні заняття як уроки вивчення нового матеріалу за наведеним  алгоритмом;

Цільова аудиторія

Вчителі історії,  автори підручників з історії, методисти ІППО, методичних кабінетів районних та міських відділів освіти.

Якщо Ви бажаєте отримати Свідоцтво про участь у вебінарі «Що таке ефективне практичне заняття з історії?» оплатіть його вартість Після чого Свідоцтво буде доступне для скачування у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення, або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 28 січня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 29 січня