Відбувся в понеділок 28 січня 2019 року о 20:00
«Що таке ефективне практичне заняття з історії?»
вчитель історії вищої категорії, вчитель-методист, педагогічний стаж 33 р., у тому числі в якості вчителя історії, правознавства та суспільствознавства 24р.
...читати всевчитель історії вищої категорії, вчитель-методист, педагогічний стаж 33 р., у тому числі в якості вчителя історії, правознавства та суспільствознавства 24р.
У 2006-2008 рр. працювала у Львівському регіональному центрі оцінювання якості освіти. Брала участь в укладанні тестових завдань у форматі ЗНО з історії України та всесвітньої історії, була залучена як експерт для оцінки укладених завдань у 2007-2009 рр.
З 2011 року працюю методистом Кабінету розвитку освіти ЛОІППО.
З 2000 р. працюю у міжнародних проектах з історичної та громадянської освіти, є співавтором, освітнім редактором багатьох навчальних посібників для учнів та вчителів з історичної та громадянської освіти, у тому числі міжнародного рівня, маю звання Амбасадора (посла) EUROCLIO – міжнародної асоціації історичної освіти. Була учасницею, у тому числі як доповідач, міжнародних семінарів та конференцій у майже 20 країнах. Є автором численних публікацій з питань історичної та громадянської освіти в українських та міжнародних виданнях.
У 2011-2012 рр. була членом робочої групи при МОН зі створення Стандарту, освітня галузь «Суспільствознавство», та навчальної програми з історії для основної школи, є співавтором підручника для 5 класу «Історія України. Вступ до історії» [О. І. Пометун, І. А. Костюк, Ю. Б. Малієнко, К.:2013].
Співпрацюю із Всеукраїнською програмою «Розуміємо права людини» в якості тренера та експерта у сфері освіти з прав людини, а також співпрацюю як тренер із Освітньою платформою «Критичне мислення». Маю досвід експертизи підручників з історії в робочій групі ІМЗО, проведення вебінарів.
Посилання на автора: https://vseosvita.ua/user/id67453
приховати90 грн.
до 28 січня включно
Завдяки розвитку шкільної історичної освіти, зміні пріоритетів у цілепокладанні актуальним для компетентнісного підходу до вивчення історії є використання різноманітних історичних джерел на уроках історії. Включення історичних джерел не лише як хрестоматійних прикладів документів після параграфу, а як самодостатніх візуальних й текстових джерел інформації дозволяє не лише урізноманітнити вивчення нового матеріалу, але й стимулювати учнів до самостійного пошуку інформації, розвивати критичне мислення, показати багатоаспектність та багатоперспективність у вивченні минулого.
Мета вебінару
Сприяти глибшому розумінню педагогами дидактичного поняття «практичне заняття з історії» та запропонувати шляхи його створення.
Завдання вебінару
Очікувані результати
Після ознайомлення з матеріалами вебінару слухачі/глядачі
1 зможуть:
2 отримають:
Цільова аудиторія
Вчителі історії, автори підручників з історії, методисти ІППО, методичних кабінетів районних та міських відділів освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.