Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Практичний кейс “Використання арттерапевтичних технологій у роботі з дітьми з ООП”
»
Взяти участь Всі події

Реєстрацію завершено!

Вебінар переміщено в архів

Вебінар

Відбудеться

«Система оцінювання в Новій українській школі»

90 грн.

Неможливо замовити сертифікат. Вебінар переміщено в архів. Кабінет вебінару (Обговорення та перегляд)

Запрошення через месенджери:

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Сьогодні в Україні є велика проблема з ідеологією оцінювання – вона каральна. Також, компетентнісний підхід, який є одним із основних елементів Нової української школи, неможливо впровадити без змін підходів до оцінювання та вимірювання знань учнів. Саме тому одним із важливих напрямків впровадження освітньої реформи є створення стимулюючої системи оцінювання. Основна її мета – підкреслювати досягнення учнів на рівні з помилками.

Як наголошує  міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, у початковій школі оцінювання повністю зніматися не буде. 1й та 2й класи будуть навчатися без оцінок, але в 3-4 класах діти будуть потрохи звикати до бальної системи.

У Концепції Нової української школи зазначено, що оцінки слугуватимуть для аналізу індивідуального прогресу і плануванню індивідуального темпу навчання, а не ранжуванню учнів, тобто будуть рекомендаціями до дії. В основу підходу до оцінювання буде взято описове формувальне оцінювання з елементами автентичності.

Що саме собою являють ці сучасні підходи до оцінювання? Які цілі та функції вони мають на меті? Саме ці питання ми розглянемо з вами в першій частині вебінару. Визначимо сутність формувального та автентичного оцінювання, їх компоненти та алгоритм запровадження. Також особливу увагу звернемо на інструментарій та методи оцінювання, які використовуються в даних підходах.

У другому розділі розглянемо основні аспекти, які впливатимуть на формування сучасної системи оцінювання майбутніх першокласників. Відповідно до чинного законодавства оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу здійснюється вербально, а за рішенням педагогічної ради навчального закладу словесна характеристика знань, умінь і навичок може надаватися і учням другого класу. Тому, зупинимося на методах вербальної оцінки навичок та досягнень учнів, розглянемо систему зворотного зв’язку та методику портфоліо, визначимо їх вплив на процес навчання.

І в завершальному розділі коротко зупинимось на рекомендованих вимогах до контролю та оцінювання учнів початкової школи, які були розроблені МОН.


  1. Частина І. Сутність та сучасний підхід до практики оцінювання
    1. Формувальне оцінювання
    2. Автентичний підхід до оцінювання

  2. Частина ІІ. Практичні аспекти сучасного оцінювання

  3. Частина ІІІ. Вимоги до контролю та оцінювання учнів початкової школи згідно МОН

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Неможливо замовити сертифікат. Вебінар переміщено в архів.

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»