і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о

Система оцінювання в Новій українській школі

Перегляд безкоштовний
Свідоцтво підтверджує Вашу участь
у вебінарі. У ньому вказується
тривалість в академічних годинах.
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 01 січня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 02 січня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Сьогодні в Україні є велика проблема з ідеологією оцінювання – вона каральна. Також, компетентнісний підхід, який є одним із основних елементів Нової української школи, неможливо впровадити без змін підходів до оцінювання та вимірювання знань учнів. Саме тому одним із важливих напрямків впровадження освітньої реформи є створення стимулюючої системи оцінювання. Основна її мета – підкреслювати досягнення учнів на рівні з помилками.

Як наголошує  міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, у початковій школі оцінювання повністю зніматися не буде. 1й та 2й класи будуть навчатися без оцінок, але в 3-4 класах діти будуть потрохи звикати до бальної системи.

У Концепції Нової української школи зазначено, що оцінки слугуватимуть для аналізу індивідуального прогресу і плануванню індивідуального темпу навчання, а не ранжуванню учнів, тобто будуть рекомендаціями до дії. В основу підходу до оцінювання буде взято описове формувальне оцінювання з елементами автентичності.

Що саме собою являють ці сучасні підходи до оцінювання? Які цілі та функції вони мають на меті? Саме ці питання ми розглянемо з вами в першій частині вебінару. Визначимо сутність формувального та автентичного оцінювання, їх компоненти та алгоритм запровадження. Також особливу увагу звернемо на інструментарій та методи оцінювання, які використовуються в даних підходах.

У другому розділі розглянемо основні аспекти, які впливатимуть на формування сучасної системи оцінювання майбутніх першокласників. Відповідно до чинного законодавства оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу здійснюється вербально, а за рішенням педагогічної ради навчального закладу словесна характеристика знань, умінь і навичок може надаватися і учням другого класу. Тому, зупинимося на методах вербальної оцінки навичок та досягнень учнів, розглянемо систему зворотного зв’язку та методику портфоліо, визначимо їх вплив на процес навчання.

І в завершальному розділі коротко зупинимось на рекомендованих вимогах до контролю та оцінювання учнів початкової школи, які були розроблені МОН.


  1. Частина І. Сутність та сучасний підхід до практики оцінювання
    1. Формувальне оцінювання
    2. Автентичний підхід до оцінювання
  2. Частина ІІ. Практичні аспекти сучасного оцінювання
  3. Частина ІІІ. Вимоги до контролю та оцінювання учнів початкової школи згідно МОН

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Система оцінювання в Новій українській школі», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 01 січня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 02 січня