і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Система оцінювання в Новій українській школі


Опис:

Сьогодні в Україні є велика проблема з ідеологією оцінювання – вона каральна. Також, компетентнісний підхід, який є одним із основних елементів Нової української школи, неможливо впровадити без змін підходів до оцінювання та вимірювання знань учнів. Саме тому одним із важливих напрямків впровадження освітньої реформи є створення стимулюючої системи оцінювання. Основна її мета – підкреслювати досягнення учнів на рівні з помилками.

Як наголошує  міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, у початковій школі оцінювання повністю зніматися не буде. 1й та 2й класи будуть навчатися без оцінок, але в 3-4 класах діти будуть потрохи звикати до бальної системи.

У Концепції Нової української школи зазначено, що оцінки слугуватимуть для аналізу індивідуального прогресу і плануванню індивідуального темпу навчання, а не ранжуванню учнів, тобто будуть рекомендаціями до дії. В основу підходу до оцінювання буде взято описове формувальне оцінювання з елементами автентичності.

Що саме собою являють ці сучасні підходи до оцінювання? Які цілі та функції вони мають на меті? Саме ці питання ми розглянемо з вами в першій частині вебінару. Визначимо сутність формувального та автентичного оцінювання, їх компоненти та алгоритм запровадження. Також особливу увагу звернемо на інструментарій та методи оцінювання, які використовуються в даних підходах.

У другому розділі розглянемо основні аспекти, які впливатимуть на формування сучасної системи оцінювання майбутніх першокласників. Відповідно до чинного законодавства оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу здійснюється вербально, а за рішенням педагогічної ради навчального закладу словесна характеристика знань, умінь і навичок може надаватися і учням другого класу. Тому, зупинимося на методах вербальної оцінки навичок та досягнень учнів, розглянемо систему зворотного зв’язку та методику портфоліо, визначимо їх вплив на процес навчання.

І в завершальному розділі коротко зупинимось на рекомендованих вимогах до контролю та оцінювання учнів початкової школи, які були розроблені МОН.


  1. Частина І. Сутність та сучасний підхід до практики оцінювання
    1. Формувальне оцінювання
    2. Автентичний підхід до оцінювання
  2. Частина ІІ. Практичні аспекти сучасного оцінювання
  3. Частина ІІІ. Вимоги до контролю та оцінювання учнів початкової школи згідно МОН
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання