Відбувся в середу 07 серпня о 18:00
«Сенсорний портрет дитини: важливий діагностичний інструмент для педагогів та психологів»
фахівчиня (консультантка) ІРЦ, сімейна та дитяча психологиня вищої кваліфікаційної категорії, дефектологиня, експертка з питань особистісного розвитку та гармонізації особистості, мотиваційна...читати все
фахівчиня (консультантка) ІРЦ, сімейна та дитяча психологиня вищої кваліфікаційної категорії, дефектологиня, експертка з питань особистісного розвитку та гармонізації особистості, мотиваційна тренерка, КПТ-практикиня, МАК-коучиня, сімейна та дитяча психологиня вищої кваліфікаційної категорії з досвідом роботи 14 років, директорка освітньо-тренінгового центру «ІНСАЙТ», голова правління ГО «Горизонти майбутнього», професійна членкиня Національної психологічної асоціації (НПА), членкиня Міжнародної асоціації психологів та тренерів-експертів (МАПтТЕ), тренерка програми «Країна безпеки» (ГО «Здорове суспільство», WORLD CHILHOOD FOUNDATION), тренерка програми «Безпечне освітнє середовище в закладі освіти» (UNESCO).
приховати75 грн.
до 07 серпня включно
90 грн.
з 08 серпня
Сенсорні відчуття та сприйняття відіграють важливу роль у пізнанні, навчанні, емоційному та мовному розвитку дітей. Створення сприятливого сенсорного середовища та стимуляція сенсорних органів може значно вплинути на її загальний розвиток. Для того, щоб ефективно допомагати дитині розвиватися, важливо мати комплексне уявлення про її сенсорний профіль. Сенсорний портрет дитини є одним з інструментів, який може допомогти отримати цю інформацію. Він дає змогу оцінити, як дитина сприймає різні сенсорні стимули (тактильні, візуальні, слухові, нюхові та смакові), а також проаналізувати її реакції на них. Сенсорний портрет може використовуватися для діагностики сенсорних розладів та порушень сенсорної інтеграції, планування індивідуального розвитку з урахуванням сильних та слабких сторін у сенсорній сфері, підбору відповідних методів навчання та виховання, які ґрунтуються на сенсорних потребах дитини, створення сприятливого сенсорного середовища вдома, в дитячому садку чи школі, моніторингу динаміки сенсорного розвитку дитини. Сенсорний портрет може заповнюватися батьками, педагогами та психологами без спеціальної підготовки.
Підвищити рівень обізнаності та компетенції учасників у сфері сенсорного розвитку дітей, навчити їх заповнювати, інтерпретувати та використовувати сенсорний портрет дитини як ефективний інструмент для комплексної оцінки, планування індивідуального розвитку та створення сприятливого сенсорного середовища для дітей.
розкриття значення сенсорного розвитку дітей як фундаменту для загального розумового розвитку дитини та майбутнього життя;
розгляд основних етапів та закономірностей сенсорного розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку;
ознайомлення із поняттям «сенсорний портрет»;
розгляд складових сенсорного портрету, методів та інструментів для його створення;
висвітлення особливостей інтерпретації сенсорного портрету дитини для визначення його сильних та слабких сторін у сенсорній сфері;
аналіз інформації сенсорного портрету для планування індивідуального розвитку дитини, підбору методів навчання та виховання, створення сприятливого сенсорного середовища та моніторингу динаміки сенсорного розвитку;
визначення актуальності співпраці між батьками, педагогами та психологами у роботі з сенсорним портретом дитини.
розуміння поняття сенсорного розвитку дитини та його важливість;
ознайомлення з основними етапами та закономірностями сенсорного розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку;
розуміння сутності та структури сенсорного портрету дитини;
формування вміння застосування та інтерпретації сенсорного портрету у практиці;
знання методів навчання та виховання з урахуванням сенсорних особливостей дитини;
ознайомлення з особливостями створення сприятливого сенсорного середовища для дитини вдома, в дитячому садку чи школі;
здатність проводити моніторинг динаміки сенсорного розвитку дитини;
активізація співпраці між батьками, педагогами та психологами у роботі щодо забезпечення гармонійного розвитку дітей засобами сенсорної інтеграції.
Практичні психологи, вихователі закладів дошкільної освіти, педагоги ЗЗСО, соціальні працівники, тьютори, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари